wtorek, 19 czerwca 2018

Nowości ze sklepu Zaful

Nowości ze sklepu Zaful 

Czerwiec to dla mnie mega ciężki miesiąc. Wszystko idzie pod górę i nie mam na nic czasu. Nie wiem co to będzie, jak przyjdzie mi wrócić do pracy po urlopie macierzyńskim. Co się dzieje z czasem, że tak szybko leci, masakra jakaś.
Dzisiaj chcę Wam pokazać rzeczy ze sklepu Zaful, które zamówiłam już jakiś czas temu. Pierwsza rzecz to czarna bluza, druga to spodenki w kratkę, a trzecią rzeczą, która wpadła tym razem do mojego koszyka, jest letnia bluzka w kwiaty.

Jeśli macie ochotę na zakupy w Zaful, mam dla Was specjalne kody rabatowe obniżające wartość zamówienia :

Use code " ZFTina " for all order with over 25 USD save 3 USD
Use code" ZFTina"  for all order with over 50 USD save 6 USD
Use code" ZFTina"  for all order with over 100 USD save 12 USD



Czarna bluza : KLIK
Spodenki w kratę : KLIK
Bluzka w kwiaty : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...