poniedziałek, 25 czerwca 2018

Skórzane klapki Socofy z Banggood - czy warto? Kilka słów o jakości obuwia Socofy

Skórzane klapki Socofy z Banggood - czy warto? 
 Kilka słów o jakości obuwia Socofy

 
Socofy to marka obuwia coraz bardziej popularna na całym świecie. U naszych azjatyckich przyjaciół uchodzi za firmę reprezentującą wysoką jakość swoich produktów. Z reguły obuwie tej marki bywa cenione i wychwalane w wielu zagranicznych  sklepach. 


O Socofy słyszałam już kilka lat temu. Dopiero jednak niedawno postanowiłam ją poznać i zamówiłam klapki (japonki) w sklepie Banggood.


Przyznam szczerze, że kierowałam się mnóstwem pozytywnych komentarzy i zachwytów osób, które również nabyły te buciki. Jak je oceniam? Jestem zaskoczona precyzją wykonania butów, dokładnym szyciem, klejeniem oraz poszczególnymi elementami dopracowanymi w każdym detalu. Rzeczywiście obuwie Socofy to jakość sama w sobie. Na pierwszy rzut oka widać, że buty wykonane są z porządnej jakości materiałów. W tym przypadku jest to skóra naturalna. Bogato zdobione kryształkami, bardzo ładnie połyskują w słońcu. Dodatkowo kryształki te nie odpadają podczas chodzenia jak w większości takich, biżuteryjnych butów.


Bardzo miękka podeszwa amortyzuje wszelkie nierówności, kamyki i wstrząsy. Sprawia, że buty są naprawdę niesamowicie wygodne i komfortowe. Nie dziwię się, że powstały legendy o marce Socofy. Te wszystkie, pozytywne opinie nie biorą się znikąd. Socofy to komfortowe buty wysokiej jakości, które z pewnością warto polecić każdemu.

Buty Socofy : KLIK
 
Znacie firmę Socofy? Słyszałyście już o niej?
Podoba Wam się ten model?

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...