piątek, 23 stycznia 2015

Sheinside - Jak nawiązać współpracę?

Dzisiaj trochę prywaty. Chcę pokazać Wam kurtkę, która pochodzi ze współpracy ze sklepem Sheinside oraz opisać Wam jak taką współpracę nawiązać. Bardzo proszę o klikanie w linki jeśli mogłybyście to dla mnie zrobić.  

Współpraca polega na tym, że sklep w ramach promocji wysyła Wam ubrania, które Wy wybieracie. Następnie pokazujecie je na blogu.



Aby nawiązać współpracę, należy wejść tutaj i wysłać e-mail pod zawarty tam adres. Następnie (szybko) dostaniecie odpowiedź, by zrobić kolaż z rzeczami ze sklepu, które Wam się najbardziej podobają i umieścić do nich linki. Sklep wtedy mierzy ilość przekierowań z Waszego bloga do nich i jeśli uzbieracie w ciągu tygodnia około 100 wejść, nawiążą z Wami współpracę.



Kurtka/marynarka : KLIK   Sheinside
Spodnie : New Yorker
Sweter : Esmara 
Buty : Venezia
Torebka skórzana : Allegro
Szalik : Butik

Zamówienie ze sklepu Sheinside dostarczono do mnie w około 2 tygodnie, czyli nie tak długo jak na przesyłkę zagraniczną. Niektóre ubrania z tego sklepu są naprawdę śliczne. Z jakości kurtki również jestem zadowolona.

Jak już jesteśmy przy temacie ubrań to chciałabym Wam wspomnieć o nowej stronie internetowej : www.allsales.pl - jest to serwis do wyszukiwania wyprzedaży. Znajdziecie tam najnowsze promocje odzieżowych sklepów online, często naprawdę spore rabaty.Warto zajrzeć.

Znacie sklep Sheinside? Zainteresował Was?

61 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kurtka, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kurtka , gratuluje i życzę dalszej udanej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Naprawdę, wiele rzeczy mi się podoba bardzo!

      Usuń
  4. Znam ten sklep, kurtka wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywscie ze znam ten sklep :) Maja wspanialy asortyment ♥
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że opisałaś jak dokładnie wygląda ta współpraca ;) bardzo mnie to ostatnio ciekawi, kurteczka rewelacyjna ;) gratuluje współpracy
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Nie będę udawać, że nie wiadomo skąd ją mam :) Niektóre blogerki robią tajemnicę z takich rzeczy :P Jak ktoś ma chęć na podobną współpracę,musi się upewnić,że czytelnicy go wesprą w postaci klików i wszystko się uda wtedy.

      Usuń
  7. ładna kurtka, podoba mi się :) Gratuluję współpracy :) i życzę dalszej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta kurteczka, bardzo mi się podoba :)
    Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknelam i zapraszam do pomocy mi.
    madamekatarzyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna kurtka, właśnie na taką choruję.
    Poklikałam i poproszę u mnie o to samo ;)
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałam do nich miesiąc temu i mi nie odpisali... Nie jestem zachwycona tym sklepem. Zamówiłam cichy u nich rok temu- szły 1,5 miesiaca i w beznadziejnej jakości, za krókie moja ocena 1/10
    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym bardzo coś chciała z sheinside, ale mojego bloga włosowego nie chce wykorzystywać do takich celów... jak będę miała możliwość to po prostu coś zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz blog stricte włosowy to może, chociaż to przecież Twój blog i ma Ci on sprawiać przyjemność i satysfakcję.

      Usuń
  13. śliczna jest
    na Tobie wygląda dużo lepiej, niż na fotkach w sklepie :)
    wygladasz cudnie
    obklikane wszystkie linki :)
    zobaczysz , co ja sobie wybrałam :) ale to tajemnica na razie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu;*** z całego serduszka!!!!
      Już nie mogę się doczekać żeby zobaczyć Twoje nowości. Zawsze są piękne!

      Usuń
  14. Klikamklikam!
    Bardzo dziękuję za prosty ale dobrze opisany tekst odnośnie współpracy,zachęciłaś mnie do spróbowania tej formy pewnego rodzaju rozwoju bloga.
    Dzięki i pozdrawiam,będę klikać jeszcze przez kilka dni. ;)
    http://gothic-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję ;) Skoro ten sklep chce współpracować to fajnie by było gdyby jak najwięcej osób sprawiło sobie przyjemność taką współpracą. Fajna zabawa :)

      Usuń
  15. Właśnie rozpoczęłam z nimi współpracę :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kurteczka Kochana, swietnie sie na Tobie prezentuje :) Gratuluje wspolpracy :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie się prezentuje ta kurteczka :) sama bym sobie taką sprawiła. poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kurtka. Gratuluje współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrząc na zdjęcie "sklepowe" nie zwróciłabym większej uwagi na tę kurtkę, ale na Tobie bardzo dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam:) mam parę pytań odnośnie współpracy z tą firmą. Czy email jaki do nich wysyłałaś był w języku polskim? I czy można potem jakoś tą współpracę zakończyć, bez żadnych "skutków ubocznych"?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz napisać w języku angielskim. Proste trzy zdania, np. to mój blog.Czy jesteście zainteresowani współpracą...to wystarczy. Możesz użyć translatora,jeśli kiepsko idzie Ci pisanie po angielsku. Współpracę zakańczasz w momencie gdy sama o tym zdecydujesz. Czyli np. po zrobieniu posta z ubraniem, sklep napisze Ci abyś wybrała sobie kolejne rzeczy. Wtedy po prostu ich nie wybierasz, jeśli nie chcesz i współpraca się kończy.

      Usuń
  21. Ooo,mam bardzo podobną kurtkę. Tyle,że na razie siedzi głęboko w szafie i czeka na cieplejsze dni.
    Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziekuje ci wiem juz jak nawiazac z nimi wspolprace juz cie kocham bede ciebie sledzic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie, jak napisze do nich emaila to w jezyku polskim czy innym ? świetny post :) naprawde się przyda ;) pozdrawiam ;** i wpadnij stylled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mam pytanie, czy trzeba mieć określoną ilość wejść bloga itp?

    świetne ubrania!

    http://talastbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale jak masz niską statystykę,to lepiej ją schować.

      Usuń
  25. Świetny post! kurtka mi się mega podoba *.* jak ty osiągnełaś tyle obserwatorów na blogu? :o ii czy na youtube można pokazywać te rzeczy czy lepiej na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przydatny post! Dopiero zaczynam karierę z blogiem więc info się przyda. A do tego świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny post! http://lauratomczyk.blogspot.com/ zapraszam do siebie, dopiero zaczynam. Jeżeli się wam spodoba mozecie zaobserwować, to bardzo motywuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...