środa, 28 stycznia 2015

Przypominajka Konkursowa : KONKURS L'biotica BIOVAX : Do wygrania 2 zestawy kosmetyków do włosów

Kto jeszcze nie wziął udziału w Konkursie z BIOVAX a ma ochotę spróbować zdobyć zestaw kosmetyków (maskę,odżywkę BB oraz serumA+E lub jedwab) zapraszam  TUTAJ.  
Wygrywają 2 osoby.


Konkurs kończy się już za 3 dni, pozostało niewiele czasu. 
Zachęcam do udziału, może to właśnie do Ciebie uśmiechnie się szczęście.
Ostateczny termin zgłaszania się w konkursie mija w piątek 30.01.2015 roku, o godzinie 23.59

Wyniki konkursu pojawią się na blogu już w przyszłym tygodniu : do dnia 04.02.2015. :)
 Sprawcie sobie Biovaxowy prezent na Walentynki :))) 

Zgłaszać można się w TYM POŚCIE
Serdecznie zapraszam !

1 komentarz:

  1. Zgłosiłam się :-) ciekawe czy mi szczęście dopisze , a fajnie by było bo ostatnio nie potrafię znaleźć idealnej maski do włosów :-/ wysokoporowatość włosów mi dokucza i są w opłakanym stanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...