czwartek, 23 czerwca 2016

Natura Siberica - Maska Rokitnikowa Głębokie Nawilżenie Do Włosów Suchych i Normalnych

 Natura Siberica - Maska Rokitnikowa Głębokie Nawilżenie
 Do Włosów Suchych i Normalnych 
- opinia o produkcie 


Maska Rokitnikowa Natura Siberica to już kolejny produkt z rokitnikowej serii, który trafia na moje włosy. Całą serię darzę sympatią, ponieważ całkiem fajnie nawilża włosy. Używałam do tej pory balsamów rokitnikowych, sprayów i żeli. Pierwszy raz natomiast mam do czynienia z maską.

Maska rokitnikowa występuje w kilku wersjach. Ja posiadam tą, dedykowaną do włosów suchych i normalnych. Maska zamknięta jest w plastikowym słoiczku z piękną, niebiesko-złotą szatą graficzną. Ma kolor bardzo ładny, pomarańczowy. Konsystencja maski jest kremowa, łatwo się ją nakłada na włosy, nie spływa z nich, jest dzięki temu też wydajna. Zapach maski jest bardzo przyjemny, jak całej serii rokitnikowej. Troszkę wyczuwalna jest nuta pomarańczy.


Cena : 29 zł
Pojemność : 300 ml
Dostępność : prawo-natury.pl


Co obiecuje producent? :
Rokitnikowa maska do włosów suchych i normalnych głęboko nawilża włosy i nasyca je niezbędnymi odżywczymi składnikami, przywraca im zdrowie i piękno, chroni przed negatywnym działaniem stylizacji włosów na gorąco.
Włosy stają się łatwiejsze przy układaniu, mniej łamliwe, łatwiej się rozczesują i układają. Po zastosowaniu maski włosy stają się gładkie i błyszczące. Wchodzące w skład witaminy i aminokwasy odżywiają i regenerują włosy.
Olej rokitnika ałtajskiego, marokański olej arganowy  i olej z białego lnu syberyjskiego  sprzyjają wykształceniu keratyny, zapewniającej włosom trwałość i blask.
Oleje z igieł sosny karłowatej  i dzikiego syberyjskiego chmielu odżywiają, nawilżają i regenerują,  a proteiny jedwabiu wygładzają  powierzchnię włosów i zachowują wilgoć głęboko w ich strukturze.


Zalety produktu :
  •     intensywnie nawilża włosy
  •     nadaje włosom miękkość i sprężystość
  •     ułatwia proces rozczesywania
Rokitnik ałtajski jest jednym z najbogatszych źródeł witamin, zawiera niezbędne aminokwasy i kwasy tłuszczowe omega 3,6,9 i  oraz niezwykle rzadki kwas omega 7. Cały kompleks aminokwasów i minerałów jest odpowiedzialny za nasze zdrowie oraz urodę. Olej z rokitnika Ałtajskiego został pozyskany w wyniku tłoczenia na zimno zebranych ręcznie owoców rokitnika.
Sposób użycia:
nanieść maskę na wilgotne włosy po zastosowaniu szamponu Natura Siberica, pozostawić na 5-7 minut, następnie dokładnie zmyć. Stosować 2 lub 3 razy w tygodniu


Skład :
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Glyceryl Stearate, Olea Europaea Fruit Oil*, Cetrimonium Chloride, Cetyl Esters, Bis-Cetearyl Amodimethicone, Cyclopentasiloxane, Panthenol, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil*, Argania Spinosa Kemel Oil*, Linum Usitatissimum Seed Oil*, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Silk Amino Acids, Humulus Lupulus Flower Extract, Arcticum Lappa Root Extract*, Urtica Dioica Leaf Extract*, Aquilegia Sibirica ExtractWH, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl BetaineHR, Hydrolyzed Wheat Protein, Tocopherol, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Linolenate, Pinus Pumila Needle ExtractWH, Sodium PCA, Sodium Lactate, Arginine, Asparctic Acid, PCA, Glycine, Alanine, Serine, Valine, Proline, Theronine, Isoleucine, Histidine, Phenylalanine, Helianthus Annuus Seed Oil, Pinus Sibirica Seed Oil Polyglyceryl-6 EstersPS, Hydroxyethylcellulose, Sodium Ascorbyl Phosphate, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Cetrimonium Bromide, CI 14720, CI 15985, Caramel.

Jak zawsze skład rosyjskich kosmetyków wygląda bardzo ładnie. Szereg substancji odżywczych, emolientów : olei, humektantów, ekstraktów z ziół i witamin oraz protein  w postaci kwasu mlekowego i hydrolizowanych protein pszenicy, tworzy z tej maski dobrze zbilansowany produkt do włosów. Skład mocno naturalny, organiczny.


PLUSY PRODUKTU :
+ Maska ma bardzo fajny skład,
+ Jest wydajna,
+ Dobrze nawilża włosy,
+ Nie tracą one nawilżenia w ciągu dnia,
+ Dodaje im lekkiego blasku,
+ Dodaje lekkiej objętości,
+ Nie obciąża włosów, nie strączkuje,
+ Zabezpiecza włosy przed uszkodzeniami mechanicznymi.


Podsumowując : Maska rokitnikowa Głębokie Nawilżenie Do Włosów Suchych i Normalnych to dobra maska, bardzo dobrze radząca sobie z nawilżeniem włosów i jego podtrzymaniem. Jakoś tak się stało, że pewnego razu po użyciu tej maski byłam zmuszona ślęczeć na dworze parę dobrych godzin. Wiało z prędkością około 100 km/h a ja nie miałam żadnej gumki do włosów. W takich warunkach zawsze włosy wysuszają się do granic możliwości, łamią i uszkadzają. Maska rokitnikowa uratowała moje włosy w tak ekstremalnej sytuacji. Zupełnie nie straciły nawilżenia i nie zrobiły się suche ani szorstkie. Po tej sytuacji mam do niej ogromny respekt - wiem, że dobrze zabezpiecza włosy przed utratą wilgoci oraz przed uszkodzeniami.
Nie podoba mi się jednak to, że zaraz po jej zmyciu, włosy muszą dojść do siebie, ponieważ ich końcówki nie są wystarczająco dociążone i potrafią się puszyć. Końce moich włosów są wyskoporowate, stąd też nie wiem czy maska ta, sprawdziłaby się idealnie u posiadaczek włosów o większej porowatości.

Dajcie znać czy znacie tą maskę? Zainteresowała Was?

21 komentarzy:

  1. Kurcze, chodziła za mną i chodziła, ale nie kupię, dopóki nie wykończę zapasów. Zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam odżywkę z tej serii i sprawuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa maska, miałam kiedyś inną z rokitnikiem i niestety była za słaba :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam problem z końcmi zazwyczaj
    A teraz to jeszcze z puchem na głowie, bo mi sporo włosów odrasta i takie kręćki mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro uratowała włosy w tak ekstremalnych warunkach atmosferycznych to rzeczywiście godna jest uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze zapowiadający się produkt, będę o niej pamiętać gdy skończę obecne maski gdyż mam problem własnie z nawilżeniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię się z arganem więc mnie maska nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie ją przetestuję bo mam szampon z tej serii i bardzo dobrze sprawdza się na moich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ta maska :) Te opakowania same krzyczą "kup mnie"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...