czwartek, 15 grudnia 2016

Trzy propozycje kreacji z Banggood, idealne na Sylwestra

Trzy propozycje kreacji z Banggood, idealne na Sylwestra

Jakby nie liczyć, zbliża się koniec roku a do Sylwestra pozostało już tylko 3 tygodnie! Osobiście nie lubię tego dnia, a sam koniec roku z reguły mocno mnie dołuje. Mam tak już od dawna. Nie będę jednak nikomu z Was psuć imprezowego nastroju :) W sklepie Banggood wyszukałam kilka ciekawych rzeczy i tak powstały trzy propozycje sylwestrowych zestawów :

ZESTAW 1 : Bluzka  - Spodenki - Torebka - Buty


ZESTAW 2 : Sukienka  - Torebka - Buty


 ZESTAW 3 : Kurtka  - Sukienka - Torebka - Kozaki


Macie już plany na Sylwestra? Co planujecie? 
Spodobała Wam się któraś z propozycji?

32 komentarze:

  1. Mi akurat przypadła do gustu 1 stylizacja - fajne połączenie, którego elementy idealnie się uzupełniają. Co do sylwestra, who knows, jest jeszcze sporo czasu, a w życiu trzeba czasem zaszaleć i iść na żywioł. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  2. A mój Sylwester tym razem w domu... Niestety w Azji obchodzimy Chiński nowy rok w lutym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj typ to wersja ostatnia. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ostatnio choruję na czerwoną torebkę

      Usuń
  4. Jak zawsze świetne inspirację, druga stylizacja najbardziej mi się spodobała.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajne propozycje, torba fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 3 dla mnie najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieskie buciki jak dla mnie najlepsze, mnie też dołuje koniec roku i nie lubię tego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka z pierwszego zestawu jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja najbardziej mi się podoba. Oczywiście poklikałam:)

    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie tylko zestaw 2 :D spodenki na sylwestra jakoś niezbyt mi się podobaja :P poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi w tym roku bardzo podobają się złote sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoto ogólnie bardzo jest modne w tym sezonie

      Usuń
  12. Sylwester pewnie z polsatem czy czymś takim....

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawy! Ja jeszcze nie wiem jak się ubrać :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością wybierzesz coś cudownego!

      Usuń
  14. Zestaw 2 najbardziej mi się spodobał :) Niestety z propozycji kreacji nie skorzystam, ponieważ w tym roku Sylwestra spędzam w pracy :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...