poniedziałek, 20 października 2014

Priorin Extra Zdrowe i piękne włosy - podsumowanie kuracji 3-miesięcznej + PRZYPOMINAJKA KONKURSOWA

- Priorin Extra Zdrowe i piękne włosy - podsumowanie 3-miesięcznej kuracji 
suplementem mającym za zadanie powstrzymać wypadanie włosów -


Kurację Priorin Extra przyjmuję od 20 lipca, regularnie - bez żadnych przerw, praktycznie o tych samych godzinach dziennie. Do kuracji podeszłam bardzo poważnie i z dużą systematyką. Udało mi się zakwalifikować do testowania produktu na jednej z akcji blogowej. Polegało to na wypełnieniu ankiety zgłoszeniowej o równej godzinie. Firma Bayer, która produkuje suplement, praktycznie przez całe wakacje współpracowała w tym zakresie z wieloma blogami i sporo osób miało okazję zakwalifikować się do testów.
Priorin Extra to suplement mający za zadanie powstrzymać wypadanie włosów. Jako, że praktycznie cały ten rok borykam się z tym problemem, po przebytej chorobie - to do całej suplementacji podeszłam z wielką nadzieją.

Priorin Extra dostarcza cebulkom ważnych składników, umożliwiając rozwój zdrowych włosów. Działanie preparatu oparte jest na naturalnych składnikach prosa w połączeniu z niezbędną witaminą B5 (kwas pantotenowy), biotyną i aminokwasem, L-cystyna.
Dawkowanie : 2 tabletki dziennie.
Cena nie jest niska. Nie wiem czy kiedykolwiek zdecydowałabym się na tak kosztowną kurację. Jedno opakowanie to koszt około 90 zł.  Zatem pełna 3-miesięczna kuracja kosztuje około 270 zł - 300 zł w zależności od apteki.

Jak Priorin Extra sprawdził się u mnie?
Moim zdaniem suplementacja jest skuteczna. Znacznie ograniczyło się wypadanie moich włosów. Na dzień dzisiejszy mieszczę się w liczbie gubienia 100 włosów dziennie, czyli w przyjętej normie. Używałam dodatkowo innych środków przeciw wypadaniu, typu wcierki,szampony-więc to też w jakimś stopniu ich zasługa, a także zasługa tego, że od pierwszej fazy wypadania moich włosów mija już pół roku i proces sam zaczyna wygasać.(wypadanie włosów po chorobie i lekach).

Priorin Extra jednak coś dał na pewno. Od samego początku (1 miesiąc kuracji) paznokcie zaczęły mi bardzo szybko rosnąc i stały się twarde oraz długie. Są takie do dziś,wzmocnione i odżywione.
Włosy : tutaj widoczne efekty suplementacji pojawiły się dopiero podczas 1 tygodnia przyjmowania 3 opakowania kuracji. Włosy widocznie zagęściły się przy skórze głowy, powoli wchodząc na długość.Na ten moment widać zwiększenie objętości kucyka (włosy przy karku osiągnęły już taką długość, że można je dołączyć do kucyka). Prześwity braku lub przerzedzenia włosów przestały być zupełnie widoczne (zakola pokryły się małymi, nowymi włosami - które rosną w długość! Na całej głowie, szczególnie widoczne jest to przy przedziałku, sterczą małe włoski, baby hair, długości około 4cm. 

Znajomi mówią mi "Odrastają ci włosy,widać-masz już takie gęste włosy u samej góry głowy-bez porównania do dołu i rosną ci piękne, zdrowe włosy". Milo słyszeć coś takiego! To co przechodziłam przez ostatnie miesiące,nie było dowartościowującą sytuacją. Kobieta bez swoich włosów czuje się bardzo źle. Jeśli chodzi o zdrowość włosów - rzeczywiście, nowe włosy odrastają lśniące, mocne i dużo grubsze niż wcześniej.
Nie zauważyłam wypadania nowych włosów - więc stosunek cyklu życia włosa jest zachowany.


Podsumowując : Jestem z całą pewnością przekonana, że 3 miesięczna kuracja suplementem Priorin Extra sprawdziła się u mnie i pomogła w walce z wypadaniem włosów. Teraz moim celem jest jak najszybsze odzyskanie całości zdrowych, gęstych kosmyków - stąd też nie rezygnuję z przyjmowania suplementów ani ze stosowania środków stymulujących wzrost nowych włosów(wcierki itd). Chcę jak najszybciej odzyskać swoje długie, piękne włosy. Zdaję sobie sprawę z tego, że trzeba czasu, ale myślę, że za około rok będzie już znacznie lepiej, a za 2 lata będę już mogła skupić się tylko na zapuszczaniu jak najdłuższej długości. Mocno optymistyczny plan czasowy - jednak jest we mnie sporo optymizmu, gdy widzę, że włosy ze mną współpracują i odrastają. 

Czy któraś z Was także walczy o nowe włosy? Może powalczycie ze mną? 
Znacie Priorin Extra? Jak u Was się sprawdził?

*****************************************************************************
Jeszcze TYLKO DZISIAJ do godziny 00:00 możecie zgłaszać się w konkursie z Biutiq.pl i L'biotica.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na blogu już jutro.
Zapraszam serdecznie!
KONKURS
************************************************************

12 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się z tym produktem, myślę że bym go nie kupiła - za wysoka cena.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie ma zdjęć 'przed' i 'po'. Dzięki temu działanie tego specyfiku byłoby bardziej wiarygodne.

    Pozdrawiam,
    barbar-scrapbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dobrą sprawę miałabym takie zdjęcia, ale wydaje mi się,że ciężko zobaczyć na zdjęciu - jeśli mowa o 2-3 centymetrowych odrostach małych włosków.

      Usuń
  3. U mnie po 2 tygodniach od początku kuracji gwałtownie wzmogło się wypadanie. Mam włosy cienkie i rzadkie, dlatego pokładałam w nim nadzieję. Rozpacz gdy po myciu lekko zczesałam 10 -20 włosów. Podczas mycia nie w iem ile wyfrunęło, trudno powiedzieć. Bilans ujemny// niestety. Sama nie wiem czy brać dalej i liczyć na docelowy późniejszy efekt czy odstawić natychmiast.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem co doradzić. Nic takiego u mnie nie wystąpiło. Oczywiście włosy leciały na potęgę, ale już zanim zaczęłam przyjmować suplement. Z biegiem czasu, jak go przyjmowałam, włosów gubiłam coraz mniej. Nie jest tak,że nie gubię ich wcale - ale do 100 dziennie dziś się mieszczę (czyli norma).
      Robiłaś wszelkie badania na włosy? W sensie krew, żelazo, ogniska zakaźne, TSH?

      Usuń
  4. Super, ze u Ciebie tak dobrze sie sprawdzil :) U mnie niestety na wypadanie pomogl srednio, wypadaja i bejbiki, jednak na szczescie odrastaja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, bejbiki jak wypadają to już musi boleć bardzo! Boleć własne samopoczucie... To co z wypadaniem przeszłam ostatnimi miesiącami, woła o dobrego psychologa jak nic :/

      Usuń
  5. ja nie stosuję takiej suplementacji.stawiam raczej na wcierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to najgorsza cena, jak na preparat, który tak oddziałuje na organizm. To naprawdę fajne tabletki i pamiętam, że jak korzystałem z nich kilka lat temu, to moje włosy znacznie się poprawiły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...