wtorek, 12 sierpnia 2014

Niby "neonowe" pazury

Dzisiaj pokażę Wam efekty mojego niedawno nabytego lakieru, który to miał być super kryjącą neonową żółcią.... Czy jest? Niekoniecznie :(

1) Kolor neonowy żółty to : Lakier Butterfly Perfect nail polish odcień 99 firmy Verona Products Professional (cena 3,50zł)
2) Kolor morski to : Lakier Essence Colour&go Odcień 171 Galactic glam (cena 6,00zł Natura)

ŻÓŁTY LAKIER :

- Kolor nie kryje dobrze (na paznokciach pomalowane są dwie warstwy, a nadal płytka paznokcia prześwituje, nie wygląda to zbyt estetycznie),
- Ten neonowy kolor jest mało neonowy, mało żywy, bardziej "żółto-żółty", niż "neonowo-żółty" :)
+ Lakier jest trwały i nie odpryskuje (Drugi raz pomalowałam nim paznokcie. Za pierwszym razem nosiłam go tydzień i był ok - za to wielki plus),
+ Pędzelek jest długi i bardzo wygodnie oraz równo rozprowadza się lakier po paznokciach,
+ Niska cena (jak za trwałość to warto).

MORSKI LAKIER:

+ Tutaj widzę same plusy : trwałość (tydzień na paznokciach),
+ Przepiękny odcień i kolor,
+ Bardzo fajny, szeroki pędzelek, ułatwiajacy równą aplikację lakieru na płytkę paznokcia,
+ Szybko wysycha (niemal natychmiastowo),
+ Łatwo zmywalny (nie jak większość brokatowych lakierów),
+ Nie jest typowo brokatowy, ale mieni się milionami drobinek w słońcu, śliczny.
+ Dobrze kryje (wystarczy jedna warstwa).
+Niska cena i łatwa dostępność.



Z "żółtka" nie jestem do końca zadowolona. To już mój drugi "żółto neonowy" lakier. Będę szukała nadal.
Paznokcie rosną jak najęte za sprawą skoncentrowanej odżywki do paznokci EVELINE 8w1 i suplementów, które biorę na włosy. Pisałam o nich TUTAJ .

7 komentarzy:

  1. Faktycznie, nie za dobrze wyglada i wcale nie neonowo. Nie słyszałam o tej firmie. Niebieski jest ok, dobra trwałość-u mnie maks to 4dni ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden z niego neon :( Pewnie trafi do czeluści mojej szuflady, jak większość ;)

      Usuń
  2. Bardzo mnie ciekawi taodżywka do paznokci EVELINE 8w1. Czytałam tyle złych opinii na jej temat, że boję się zaryzykować i ją kupić :/
    Paznokcie śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne;* Mi nic nie zrobiła ta odżywka,wręcz przeciwnie... ale przyznam,że nie używam regularnie i codziennie. Nakładam np. 2 warstwy i tak aż do zmycia paznokci i pomalowania od nowa. Polecam też odżywkę JOKO - naprawdę świetnie odżywia i nikomu nie szkodzi.

      Usuń
  3. Lakiery neonowe kładziemy na białą baze, wtedy nie powinno nic prześwitywać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne za dobrą radę! Wypróbuję. Nie wpadłam na to ani o tym nie słyszałam wcześniej. Dziękuję ;*

      Usuń
  4. szkoda że ten żółty się nie sprawdza :/ bardzo mi się podoba morski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...