piątek, 1 sierpnia 2014

Ocet jabłkowy - płukanka

OCET JABŁKOWY i ZAKWASZANIE WŁOSÓW - efekty :

Wczoraj pierwszy raz wykonałam płukankę z octu jabłkowego. Robi się ją w celu zakwaszenia ph włosów po użyciu wcześniejszych środków (odżywki,szampony) oraz spłukaniu niepotrzebnych związków chemicznych, które mogły pozostać na włosach.



Przygotowanie :
1 litr przegotowanej ostudzonej wody, łyżka stołowa octu jabłkowego.

Po olejowaniu, szamponie i masce spłukałam włosy jak zawsze, na koniec zimnym strumieniem wody, odsączyłam je w bawełnianą koszulkę i zlałam płukanką octową.

Efekty na włosach : rewelacja!!!
- Łuski włosa całkowicie domknięte!
- Włosy ani przez chwilę nie spuszyły się,
- Były gładkie i dociążone,
- Lśniły,
-Wyglądały dużo zdrowiej niż w rzeczywistości.
- Zapach octu szybko ulotnił się z włosów i pachniały poprzednio nałożoną maską.

Ja jestem zachwycona efektem tak prostego zabiegu i każdej z Was polecam z czystym sumieniem płukankę octową

6 komentarzy:

  1. woow... tego to nie słyszałam, żeby robić płukankę na włosy z octu jabłkowego! wiedziałam, a tzn. zdobywałam wiedzę na temat tego, że posiada bogate właściwości i jset pomocny w wielu problemach, w sumie tutaj czytałam o jego właściwościach co polecam także zrobić osobą zainteresowanym: http://www.biomedical.pl/uroda/otylosc-przyprawa-ktora-leczy-ocet-jablkowy-36.html ale o takiej płukance naprawdę nie słyszałam, muszę spróbować bo moje włosy są tak nieznośne że grr....

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś mi się coś obiło o uszy o właśnie ten ocet jabłkowy. Jednakże nie próbowałam go nigdy. Trza będzie zobaczyć w końcu jak to działa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, skusiłabym się też na taką płukankę, tylko powiedz mi jedno - czy po umyciu włosów i polaniu ich tą płukanką spłukujemy je jeszcze raz samą wodą czy płukanka to już ostatni etap i potem od razu w ręcznik i do suszenia?
    Pozdrawiam serdecznie, Monia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płukankę chwilkę (do minuty przytrzymujemy) i spłukujemy wodą.

      Usuń
  4. Dziękuję za odpowiedź, tak zrobię. A mam jeszcze jedno pytanie - polewam płukanką same włosy czy skórę głowy także? Przepraszam za takie pytania ale wolałabym sobie nie zaszkodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skórę głowy lepiej omijać. Zlewać jedynie włosy od ucha w dół.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...