piątek, 1 sierpnia 2014

Wcierki - czyli jak przyspieszyć porost włosów

 Tylko wcierki i suplementacja wewnętrzna potrafią wpłynąć znacząco na wzrost nowych włosów oraz tempo przyrostu.



Moje przyspieszacze wzrostu włosów : wcierki :

1) Jantar firmy Farmona
2) Woda brzozowa firmy Kulpol
3) L-102 firmy Kulpol
4) Capitavit firmy Herbapol
5) Novoxidyl firmy Polfarmex
6) Olejek KHADI - przyspieszający wzrost włosów.

Nie wcieram oczywiście tego wszystkiego na raz. Woda brzozowa skończyła mi się dawno już ale na pewno do niej wrócę. Miałam po niej naprawdę strasznie szybki przyrost nowych włosów. Novoxidyl też się skończył - jak za jego cenę, około 40zł to nie zauważyłam spektakularnych efektów wzrostowych.

Aktualnie używam :

- codziennie wieczorem Jantar (to już moja 3 buteleczka - lubię tą wcierkę, mam wrażenie,że odżywia włosy też. Ją można wcierać maks. do 4 tyg. potem tydzień przerwy)
- codziennie rano L-102
- Raz na 3 dni Capitavit na noc
- Raz na 3 dni przed myciem : olejek Khadi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...