środa, 4 marca 2015

KONKURS : 2 zestawy HAIR JAZZ do wygrania!

Zapraszam Was na konkurs w którym można wygrać
 zestaw (szampon + odżywka) HAIR JAZZ o wartości 109 zł
 - 2 osoby wygrywają !

 
O Hair Jazz pisałam w tym poście oraz w tym
Hair Jazz przyspiesza wzrost włosów.

Warunki udziału :
1. Polub profil sponsora nagrody HARMONYPLUS.PL oraz udostępnij go na swojej tablicy z opcją publiczne.
2. Bądź publicznym obserwatorem mojego bloga.
3. Odpowiedz na pytanie : Dlaczego do Ciebie ma trafić kuracja Hair Jazz?
4. Podaj adres e-mail do kontaktu.
Miło mi będzie jeśli poinformujesz o konkursie w dowolnie wybrany dla siebie sposób (facebook,baner na blogu).

Regulamin konkursu : 
Organizatorem konkursu jest blog Włosy muszą być długie. Sponsorem nagród jest HarmonyplusPolska. Nagrody to dwa zestawy (szampon+odżywka) Hair Jazz po jednym dla dwóch wygranych osób. Konkurs trwa od 04.03.2015 do 25.03.2015 do godz. 23:59. Wyniki ogłoszę do 29.03.2015. Konkurs realizowany jest na podstawie niniejszego regulaminu i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.Uczestnicy zostawiają w komentarzu pod tym postem odpowiedź na postawione pytanie i niezbędne dane oraz spełniają wymienione wyżej warunki. Zamieszczając komentarz, Uczestnik zgadza się z warunkami Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Regulamin obowiązuje od momentu rozpoczęcia konkursu do jego zakończenia.

Formularz zgłoszenia :
1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :
2. Obserwuję blog jako :
3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :
4. E-mail :


Aby zaobserwować blog należy kliknąć 
"Dołącz się do tej witryny" z prawej strony --- >
 Proszę aby zgłaszać się już po "dołączeniu" by nie było anonimowych zgłoszeń.

Zapraszam do zabawy :)

- Baner do pobrania -

90 komentarzy:

  1. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Patrycja S.
    2. Obserwuję blog jako : Pattykristys
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Borykam się ze swoimi włosami już bardzo długo 2 lata temu miałam je na łyso i od tamtej pory je zapuszczam, Chciałabym sprawdzić czy jest taki preparat który może mi pomóc
    4. E-mail : pattykristys@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udostępniłam też link do Twojego bloga z info o konkursie , jak i na moim FB (tutaj : https://www.facebook.com/Zyciemlodegoprzedsiebiorcy?ref=hl) niestety nie potrafię skopiować linku bezpośredniego

      Usuń
  2. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Ania B.
    2. Obserwuję blog jako : Anna Bielaszewska
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Mam wrażenie , że moje włosy stanęły w miejscu . O ile podratowałam ich kondycję, to nie mogę poradzić sobie z przyspieszeniem ich wzrostu :(
    4. E-mail : annabielaszewska123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako: Natalia Dzka
    2. Obserwuję blog jako : Natalia - juicy raspberry
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz?: Ponieważ mam wrażenie, że moje włosy w ogóle nie rosną. Chciałabym cieszyć się pięknymi, długimi włosami, więc skoro jest możliwość wygrania i przetestowania kosmetyków Hair Jazz, które mogą mi pomóc w dążeniu do celu to trzeba ją wykorzystać. Być może dzięki tym kosmetykom moje włosy staną się długie i godne pozazdroszczenia, kto wie? ;)
    4. E-mail : allaboutcheapcosmetics@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako: Katarzyna C
    2. Obserwuję blog jako : kajarek94
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Moje włosy są straszne... Suche i zniszczone częstym farbowaniem. I przez to niestety wolno rosną.
    4. E-mail : kajarek94.94@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :Katarzyna W.
    2. Obserwuję blog jako :Kasia
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :Ponieważ używam już jakiś czas i chciałabym nadal kontynuować kuracje z Hair Jazz :)
    4. E-mail :katarynka286@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :Joanna B.
    2. Obserwuję blog jako :Joanna
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :Zawsze moim marzeniem bylo miec dlugie wlosy jednakze po niektorych wizytach u fryzjerow moje marzenia sa nie realne gdyz moje wloski slabo rosna dlatego sadze ze te kosmetyki pozwola mi je zrealizowac i chodz raz cos wygrac i byc w pelni szczesliwa
    4. E-mail :aska852@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Lubię / Udostępniam jako : Marlena C.
    2.Obserwuje bloga jako: Żoną być
    3.Mam włosy po pas ale niestety przez farbowanie i przez samą naturę moich włosów są one suche i zniszczone, szukam złotego środka aby poprawić stan moich włosów. Może właśnie kuracja z Hair Jazz będzie moim ratunkiem :)
    4, E-mail: czarna3010@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Asia C.
    2. Obserwuję blog jako : Aśka Asiulka
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Ponieważ moje włosy są zniszczone są jak siano ciągle musze je rozczesywać i wcale nie rosną .Używałam już wszystkiego tabletek,olejki,maski bez skutku .:(
    4. E-mail : czarnula5300@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Kamila W.
    2. Obserwuję blog jako Kamila Walentek
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Od jakiegoś czasu czytam o waszych produktach i jestem zakochana w nich niestety aktualnie nie stać mnie na zakup jednak gdybym juz kupiła jedno lub wygrała na pewno jeśli by zadziałało kupiłabym kolejne i polecała . Moje włosy sa lekko zniszczone troszkę przesuszone zapuszczam je od roku , produkt pozwoliłby mi poprawic stan moich włosów i pomóc w osiągnięciu wymarzonej długości
    4. E-mail : kamwal3082@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam również informacje na Fb na swoim profilu publicznie .)

      Usuń
  10. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Amelia Korycka
    2. Obserwuję blog jako Amelia Korycka
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? Jako nastolatka od zawsze miała piękne długie włosy, niestety również pod wpływem mody zaczęłam cieniować farbować jednym słowem niszczyć , w tej chwili staram się zapuszczać nie farbuje włosów i marze by moje włosy były jak dawniej.
    4. e-mail: amelka18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Angelika O.
    2. Obserwuję blog jako :Angelika Oryl
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :Przed ciążą miałam bardzo długie i grube włosy, po ciąży niestety musiałam je troszkę ściąć szybko robiły się paskudne i cienkie ,teraz gdy moja córka ma 6 lat mam bardzo krótkie włosy z resztą tak jak i ona.Miała problemy z włosami ponieważ stwierdzono u niej lekkie łysienie plackowate i miała ścinane kilka razy na chłopca... bardzo długo trwało zanim odrosły jej włosy . Obie stosowałyśmy różne maseczki na włosy ale i to nie pomogło, obie chcemy mieć bardzo długie i zdrowe włosy, dlatego jeżeli uda nam się wygrać ten konkurs bardzo szczęśliwe i pełne nadziei że nasze włosy urosną i będą prześliczne....
    4. E-mail :angelika123487@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Justyna Kowalczyk
    2. Obserwuję blog jako : Natalia - Justyna Kowalczyk
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? Moje wlosy sa zniszczone i wogole przestały rosnąc, jestem pewna, źe ten produkt pomogl by mi w ich odbudowie i wzroście włosa.Widac ze ten produkt dziala czytajac opinie i ogladajac zdjecia. MARZE O NIM! Mam nadzieje ,ze go wygram i bedę mogła polecac swoim kolezankom.
    4. E-mail: justyna12126@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Lubię/udostępniam HarmonyPlus jako Marianna Młynek
    2. Obserwuję blog jako: mariannamlynek
    3. Zestaw Hair Jazz chciałabym zeby trafił do mnie bo od kilkudziesieciu lat walczę z włosami chce miec długie ładne a mam połamane, rzadkie i zapuścić nie mogę mam nadzieje ze zestaw tych kosmetyków sprawi cuda :) Pizdrawiam
    4. e-mail: mariannamlynek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Kasia W.
    2. Obserwuję blog jako Kasia Wilder
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? Od 13 lat zapuszczam moje włosy, niestety bez efektu. Chwytałam się różnych metod, w tym przedłużania włosów. Od roku już tego nie robię, postanowiłam zawalczyć o swoją czuprynę. Zadanie trudne, bo dodatkowo jestem przyszłą mamą. Ale ja kocham wyzwania. Udowodnię, że także kobieta w ciąży może - z pomocą skutecznych kosmetyków wyglądać olśniewająco. Chciałabym nie żyć w sferze fantazji i na własnej skórze przekonać się do HarmonyPlus!
    4. e-mail: kasia.wilder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Złowieszczy Chichot:
    2. Obserwuję blog jako : ZŁOWIESZCZY CHICHOT
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Dlaczego? Bo moje włosy w ciągu półtora roku urosły raptem 9-10 cm. Nawet moja fryzjerka stwierdziła, że nie spotkała jeszcze nikogo, komu aż tak wolno rosną włosy. Porażka. Dlatego chciałabym wypróbować te specyfiki, bo słyszałam o nich sporo dobrego.
    4. E-mail : zlowieszczy.chichot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako: Dorota Funk-Rohraff
    2. Obserwuję blog jako :Dorota Funk
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : ponieważ jestem matka szóstki dzieci , mam córkę w wieku 12 lat i odkąd pamiętam córka nie ma tylu włosów bardzo powoli jej rosną . miałam zakupiony zestaw i po tej kuracji widać ze urosły i może wiązać w kitka lecz nie stać mnie na zakup następnych zestawów gdyż zestaw ten nie należy do tanich . Córka jest bardzo zadowolona bo sama zauważyła ze jej urosły włosy i prosi mnie o zakup tego zestawu ale nie mam z czego.
    4. E-mail : wikitina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. oto zdjęcia cirki która nie poziada tylu wlosow co inne koleżanki corki

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Natalia Ak
    2. Obserwuję blog jako : Natalia Koliadenko
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : od zawsze mam cienkie i wolno rosnące włosy. Od 6 lat również borykam się z problemem wypadających włosów (zaczęło się po urodzeniu dziecka). Czego tylko nie stosowałam: odzywki, maseczki, szampony lecznicze, suplementy diety, witaminy i t.d. Z tego wszystkiego wyszło jedno wielkie NIC!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przeczytałam bardzo dużo pozytywnych opinii o zestawie Hair Jazz, mam nadzieje że on może mi pomóc. Od dzieciństwa maże mieć piękne i długie zdrowe włosy
    4. E-mail : nataliakoliadenko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Lubie oraz udostępniłam Harmony Plus .
    2. obserwuję już od dawna jako Jojczyk Klaudia.
    3. Chciałabym wygrać ten zestaw z racji, że nie stać mnie zeby go kujpić osobiście, a opinie czytane w internecie sa rewelacyjne. mam suche włosy z racji czego nie umiem ich zapuścić a bardzo bym tego chciała.więc zestaw przyjełabym z uśmiechem na twarzy ;) !
    3. klaudia08@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Iwona M.
    2. Obserwuję blog jako : Iwona M
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Jakiś czas temu miałam bardzo długie blond włosy. Co prawda rozjaśniane, ale były w dobrej kondycji. Zaczęłam eksperymentować z ciemnymi kolorami + dopadła mnie anemia. Włosy wypadały garściami, do tego zaczęły odpadać (!). Nie mogłam w to uwierzyć, ale włosy po prostu odpadły mi w połowie długości i przy samej górze, tak jakbym je pocieniowała.. Są słabe i kruche, a po odpadnięciu końce przypominają sztuczne włosy lalek. Jestem w trakcie walki o moje włosy. Marzę o tym, aby znów mieć długie i zdrowe. Próbowałam już różnych specyfików, zestaw Hair Jazz to mój ostatni ratunek. Będę prze szczęśliwa, jeśli zestaw trafi właśnie do mnie. Pozdrawiam :)
    4. E-mail : iwonkaam@gmail.com
    + udostępniam informację o konkursie na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Lubię i udostępniam na facebooku jako Ania Sz
    2.Obserwuje jako aniulaszydlowska@gmail.com
    3.Dlaczego ja?Moja wypowiedź zapewne niezbyt będzie wyróżniać się spośród grona innym.Nie prowadzę aktywnie blogu,nie jestem idealną testerką kosmetyków,przekonywać też niezbyt umiem.Zawsze miałam niezbyt długie włosy.Mama ścinała mi je zawsze do ramion.W gimnazjum miałam do łopatek ale zaczeły się moje eksperymenty z farbowaniem po dość długim kłóceniu się sama z sobą postanowiłam je ściąć i fryzjerka nie dość że obcieła mi je do długości lekko za uszy to i jeszcze krzywo.Płakałam dość długo bo dla mnie włosy to najlepsza oprawa kobiecej twarzy wiem,że krótkie też są ładne ale nie dla mnie,czułam się nieswojo,nie atrakcyjna.Zaczęłam doczepiać sztuczne włosy,nadmiernie prostować,rozjaśniać i farbować.Po ciąży zaczęły się okropnie kruszyć i wypadać czasami stałam z garścią włosów zebranych ze szczotki.Od 3 tygodni choruję biorę antybiotyk co dość mocno odbija się na moich włosach zaczeły kruszyć się jeszcze bardziej.Staram się stosować teraz jedynie naturalne domowe szampony,maseczki ale efekt jest niewielki.Ludzie mają różne marzenia a moimi są długie włosy.Twój blog znalazłam jakiś czas temu i chodź nie śledzę wszystkich wpisów ze względu iż jestem mamą na etacie wiem,że straciłaś swoje piękne włosy przez chorobę i mam nadzieję,że wybierzesz właśnie mnie bo rozumiesz jak czuję się kobieta widząc śliczne zdrowe włosy u innych,starając się z wszystkich sił uzyskać zadowalający efekt,marząc o czymś niby tak błahym a jednak tak ważnym :*A o Hair Jazz przeczytałam dzięki tobie właśnie bo dodałaś komentarz na Facebooku niestety w dość niemiłej dla ciebie sprawie bo dziewczyny nie znając twojej trudnej sytuacji zaczeły dodawać niepochlebne komentarze i pamiętaj,że jesteś mądrzejsza od nich bo w życiu nie chodzi o to żeby zniżać się do czyjegoś poziomu ale być ponad nim;)Czekam z niecierpliwością na wyniki.Konkurencji życzę powodzenia.Pozdrawiam :* 4.E-mail. aniulaszydlowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udostępniam na fb https://www.facebook.com/anna.szydlowska.73

      Usuń
  22. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Dominika G.
    2. Obserwuję blog jako : TheDoominiczka
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : kilka lat temu strzelił mi do głowy pomysł, aby rozjaśnić włosy do koloru platynowego. Oczywiście udało mi się to osiągnąć, ale moje włosy bardzo na tym ucierpiały. Zaniedbałam również wizyty u fryzjera... Każdy centymetr który przybył u nasady, tracił się na końcówkach :( Dopiero rok temu wzięłam się za swoje wlosy. Niestety przez cały czas podcinam koncówki, aby pozbyć się sianka co wiąże się z tym , że moje włosy nie przybierają na długości :( Sporo słyszałam o tych produktach i z chęcią przetestuję je.
    4. E-mail : dominikagrzesik@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Martyna M
    2. Obserwuję blog jako : Martyna Motyka
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Ponieważ Hair Jazz jest moją ostatnia deską ratunku. Moje włosy wypadają na potęgę, przy myciu potrafią zatkać wlew w wannie, a dodatkowo rosną jakby chciały a nie mogły.. Od kilku lat próbuję je zapuścić do wymarzonej długości, jednak one na upartego ciągle są za ramiona. Próbowałam już wszystkiego na wypadanie i porost włosów.. Znosiłam okropny smak drożdży, piłam skrzypowitę po której dostałam uczulenia, używałam wcierki z kozieradki, odstraszając od siebie ludzi jej zapachem rosołu z curry, próbowałam też wcierki Jantar po której dostałam łupieżu, a także różnych suplementów które nie dawały efektów... Jestem już bliska poddania się w walce o śliczne i długie włosy, więc pokładam wielką nadzieję w Hair Jazz, o którym czytałam już wiele pozytywnych opinii. Wierzę że dzięki zestawowi Hair Jazz moje włosy będą gęste i sięgną talii do wakacji, tylko ta myśl daje mi nadzieję żeby się nie poddawać w walce o każdy milimetr włosów! :)
    4. E-mail : martynamotyka92@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako: Mała Oaza Izy
    2. Obserwuję blog jako :Izabela Dudalska
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :
    Chciałabym aby te produkty przyczyniły się do wzmocnienia moich włosów, które ostatnio wypadają jak szalone i nie jest to kilkanaście włosów na szczotce więcej, jest ich kilkadziesiąt za każdym razem gdy je czeszę. Podczas mycia zbiera ich się tyle przy odpływie, że mi go blokuje :( Tak o nie dbam i pielęgnuję, a tu taki psikus, zatem mam nadzieję, iż dany zestaw pomógłby mi przede wszystkim ograniczyć emigrację moich kłaczków :)
    4. E-mail :izabela.dudalska@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Formularz zgłoszenia :
    1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Magdalena P
    2. Obserwuję blog jako :Magda Pe
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :
    Kilka miesięcy temu wybrałam się do fryzjera w celu odświeżenia fryzury,jakiejś małej zmiany.
    Niestety wizyta zakończyła się katastrofą. To co zobaczyłam po cięciu nie przypominało w żaden sposób grzywki ,która została mi zaproponowana- ujrzałam postrzępione włosy o różnej długości. Przez tą specjalistkę ^^ przepłakałam 2 dni!
    Tak więc od tamtej pory męczę się z podpinaniem mojej grzyweczki, dodatkowo stosuję różnego rodzaju wcierki,maski,odżywki i zioła. Niestety nie przynoszą one rezultatów - włosy rosną normalnym tempem. Dlatego ten szampon i odżywka są jedyną nadzieją na moją grzywkę ! Ratujcie! :)
    4. E-mail :m.pozorska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Anna Z:
    2. Obserwuję blog jako :Anna Zierold
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :Ciągle ma kłopoty z moimi włosami.Wypadają, są słabe ,bez połysku.Stosując ten zestaw mogłabym wzmocnić moje włosy Dużo czytałam pozytywnych opinii o tym zestawie Hair Jazz. Chciałabym je też wypróbować na moich włosach
    4. E-mail :azierold@wp.pl
    Udostępniłam informacje na Fb https://www.facebook.com/azierold1/posts/856096527762772?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie jako Marta puderniczka
    Obserwuje jako puderniczkam
    Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair jazz?
    Moje włosy od paru miesięcy są w kiepskim stanie, głównie mam problem z ich wypadaniem.Zawsze chętnie wypróbuj każdy ciekawy produkt który wpomoglby odbudowę i wzrost moich kudlakow :-)
    E-mail puderniczkama@gmail.con

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1621860954695430&id=100006146228435&_rdr

      Usuń
  28. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Małgorzata G.
    2. Obserwuję blog jako : grzegrzolka.gosia
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Kiedyś miałam bardzo długie włosy ale gdy ukończyłam 18 lat to je ścięłam na krótko i bardzo tego żałuje. Od dwóch lat staram się je zapuszczać. Chciałabym się przekonać czy ten preparat jest skuteczny. Bardzo zależy mi na długich włosach. Za rok mam swój ślub i jak wiadomo z długich włosów są ładniejsze fryzury. A boję się że nie uda mi się ich zapuścić aż tyle. Dlatego chce skorzystać z waszego produktu.
    4. E-mail : grzegrzolka.gosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Lubię/Udostępniam HarmonyPlus jako Justyna K.
    2. Obserwuję blog jako MegaJuszka
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz?
    Bardzo chciałabym otrzymać zestaw Hair Jazz, ponieważ od sześciu lat borykam się z dosyć poważnym dla mnie problemem. Otóż- moje włosy nie rosną. Oznacza to to, że każdy nowy centymetr skrupulatnie się wykrusza. Dodatkowo wypadają niemiłosiernie, są przesuszone oraz słabe. Dodam, że mam z natury kręcone włosy, które farbuję co dodatkowo negatywnie wpływa na te niepożądane objawy. Próbowałam wielu rozwiązań takich jak tabletki, maski do włosów, odżywki a także wcierki, lecz nic nie przyniosło nawet minimalnej zmiany. Moje włosy "stoją w miejscu" i straciłam już nadzieję na jakikolwiek ratunek dla nich aż do dziś :) bardzo zaintrygował mnie Wasz produkt, dlatego baaaaardzo chciałabym go wypróbować. Przez okrągłe 6 lat mam tę samą długość włosów, czasem ciut krótsze, gdy je podcinam, lecz niestety nigdy nawet centymetr dłuższe :( Stąd mój udział w konkursie. Pozdrawiam! :)
    4. E-mail: megajuszka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako: Tori C.
    2. Obserwuję blog jako: Tori
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz?:
    Chciałabym otrzymać zestaw Hair Jazz, ponieważ zależy mi na zapuszczeniu długich, zdrowych włosów - a wiadomo, że każdy chciałby to zrobić w jak najkrótszym czasie i pomóc tych produktów mogłaby się okazać nieoceniona. Swoje włosy zmuszona byłam ściąć do połowy szyi w czerwcu, ponieważ były tak zniszczone rozjaśnianiem i prostowaniem, że końcówki od razu kruszyły się i włosy zdawały się w ogóle nie rosnąć. Niestety, mama (która służyła mi pomocą), użyła tępych nożyczek, więc efekt i tak był marny, pomimo olejowania, używania odżywek i zabezpieczania końcówek, czyli wszystkich tych dobrodziejstw, których wcześniej moje włosy nie otrzymywały. Postanowiłam rozpocząć suplementację - dzięki calcium pantothenicum, pokrzywie, skrzypowi, drożdżom i biotynie, udało mi się osiągnąć rekordowy przyrost - równo 1cm miesięcznie, czego nadal nie można nazwać wynikiem dobrym. :( Ostatecznie włosy podcięłam na wysokość brody w grudniu i staram się je zapuścić, czyniąc im jak najmniej krzywdy i nie farbując nawet odrostów. Przyrost niestety nie zmienił się, dlatego chciałabym sprawdzić, czy produkty Hair Jazz zdołałyby dokonać niemożliwego i wspomóc moje włosy w rośnięciu.
    4. E-mail: onlybetterthanyou@gmail.com

    edit: komentarz dodaję ponownie, ponieważ w poprzedni wkradł mi się jeden błąd rzeczowy

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Formularz zgłoszenia :
    1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Dominika K
    2. Obserwuję blog jako : mika390
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :
    Kosmetyki kupowałam drogie,
    A szła na to gruba kasa,
    Włosy nie były zbyt mnogie,
    No i była smutasa,
    Teraz będę miała Hair Jazz'a,
    Który ma świetne działanie,
    Będzie niezła ekstaza,
    I spełni się moje marzenie!
    4. E-mail : dominikak@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako: Asia D.
    2. Obserwuję blog jako : Joanna
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :
    Chciałabym żeby do mnie trafił ten spektakularny zestaw, ponieważ od farbowania na blond strasznie wykruszyły i zniszczyły mi się włosy. Od prawie roku ich nie farbuję i regeneruje je na wszystkie sposoby jakie tylko istnieją. ( olejowanie, laminowanie, maseczki domowej roboty/apteczne/drogeryjne/fryzjerskie, ampułki, wcierki do skórki głowy... ). Oprócz tego od ponad pół roku cierpię na niedoczynność tarczycy, co wiąże się z ogromnym wypadaniem włosów. Teraz jest już o wiele lepiej, wypadanie trochę się uspokoiło, ale mimo wszystko włosy mam rzadsze i wolno rosną.. :( Chętnie sprawdzę skuteczność tych produktów. Niesamowicie mnie ciekawi ich działanie, a świadomość, że marzenie o długich włosach może spełnić się szybciej niż bym chciała wprawia mnie w niesamowitą euforię!!!
    4. E-mail : joannaduczek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Lubię/Udostępniam HarmonyPlus jako: Iwona K
    2.Obserwuję blog jako: Iwona Kl
    3.Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz?
    Juz od kilku lat zmagam sie z wypadaniem włosów,przy codziennym myciu lecą garściami..maski/odzywki nie pomagają a nasilają.Używalam profesjonalnych produktów ale to nic nie dało.Moje wlosy są suche,bez blasku.Kucyka zrobić nie mogę bo mam mało i kkrotkie wlosy.Chciałabym się cieszyć długimi,gęstymi kłaczkami.
    4.E-mail: iwcia15121@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Paulina Em
    2. Obserwuję blog jako : Pamircia
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Dlatego, że chciałabym uwierzyć, że jakość tych produktów jest adekwatna do ceny. Sama bałabym się kupić te produkty w ciemno, bez wcześniejszego wypróbowania, gdyż zwyczajnie są dość drogie. Jeśli jednak są naprawdę takie dobre, jak twierdzisz, byłabym w stanie wydawać na nie tę kwotę. Poza tym mam włosy ledwie do ramion, a chciałabym, żeby zdążyły urosnąć do mojego zbliżającego się ślubu :)
    4. E-mail : pamircia@vp.pl
    5. Udostępniłam link do rozdania: https://www.facebook.com/pamircia/posts/890447011008021?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :
    Karolina Kucharczyk

    2. Obserwuję blog jako : MEGII

    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :

    Zawsze z zazdrością spoglądałam ukradkiem na długie włosy innych dziewczyn.
    Ja nigdy takich nie miałam i nie powiem czasami zazdrościłam.
    Wszędzie tylko piszą, mówią, że włosy są wizytówką kobiety……. Że długie włosy są modne, młodzieńcze, zdrowe. No w sumie racja.
    Kto ma ładne, gęste, długie do pasa nawet ich nie docenia, żyją sobie swoim życiem. A co z pozostałymi ? Kobiety z krótkimi włosami nie są już atrakcyjne.
    Otóż nie ! Tyle jest atrakcyjnych kobiet z krótkimi włosami, dzięki temu teraz już wiem, ze nie długość świadczy o atrakcyjności.
    Nie włosy, a pewność siebie. Jeśli dotkniesz swojej czupryny, przejrzysz się w lustrze i stwierdzisz, ze jest dobrze, nawet średniej długości zdrowe włosy wpłyną na pozytywne myślenie i dobre samopoczucie.
    Teraz mam włosy do ramion i już nie dążę do długich włosów do pasa, bo wiem, ze taka długość jest odpowiednia i zdrowa dla nich.

    Preparaty Hair Jazz wpływają również na porost włosów na ich wzmocnienie zmniejszając wypadnie. Te właśnie efekty są dla mniej priorytetem, a długość dopiero później. Moim włosowym marzeniem jest by wszystkie baby hair, które sobie wykiełkowały lub jeszcze nie, stały się prawdziwym silnym włosem, by uśpione cebulki się pobudziły, by urosły nowe włosy w miejscu tych wpadniętych.
    Dlatego to chciałabym by do mnie trafił zestaw Hair Jazz.


    4. E-mail :

    yourchoice6666@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + baner na blogu na pasku bocznym

      http://cooolhunter.blogspot.com/

      Usuń
  38. Formularz zgłoszenia :
    1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Anita Black
    2. Obserwuję blog jako : Violet C
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Ponieważ zawsze marzyłam aby mieć długie i piękne włosy ale już zwątpiłam że takie bedę mieć bo nie rosną, wypadają sa suche i puszą się. Próbowałam już chyba wszystkiego szamponów wcierek nic nie działało a ze względu na to ze jestem studentką mam ograniczony budżet. W kwietniu mam galę mojego roku i nie wiem co mam zrobić bo mam potworne włosy po kuracji Izotekiem. Jest ich mało są cienkie ale sianowate. Podcinam je regularnie ale co podrosną to jest to samo końcówki podzielone na 6 części i siano znowu trzeba obciąć - błędne koło.:( Już nie mam siły po prostu. Nienawidzę tego jak wyglądają aż nie mogę patrzeć w lustro. A jeszcze nie mogę ich spiąć bo mam odstające uszy.:(
    4. E-mail : anita3950@gmail.com



    Udostępniłam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1411039775874528&id=100009055585285&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako: Wiola R.
    2. Obserwuję blog jako : Anais Roue
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :
    Chciałabym przetestować zestaw Hair Jazz ponieważ
    Nie lubię swoich włosów, bo nie są jak z bajki
    Mają gorsze dni i bardzo trudne poranki
    Nie są kasztanowe jak u Arielki
    Ani kruczo czarne jak u Śnieżki
    Nie są długie i mocne jak włosy Roszpunki
    Często się plączą i robią kołtunki
    Kryje je pod czapką jak Czerwony Kapturek
    Są przyklepane i szorstkie jak lniany sznurek
    A gdy na wielki bal się szykuje
    Nie układają się wcale mocno mnie to stresuje
    Wtedy przydałaby się jakaś czarodziejska wróżka
    Która wybawiłaby mnie z opresji jak Kopciuszka
    Patrząc w lustro każdego dnia jak Królowa Śniegu
    Nie słyszę o nich żadnego pochwalnego odzewu
    Te wszystkie sytuacje sprawiają, że …
    każdego dnia płakać mi się chce.
    4. E-mail : wiola606@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako: Malwina B
    2. Obserwuję blog jako : Malwina Malwina
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Czytałam Twoją recenzję tych produktów. Zaciekawił mnie fakt jak Twoje włosy urosły po ich stosowaniu, chciałabym je również przetestować, każdy włos reaguje inaczej, może w moim przypadku byłby przyrost aż 4 cm (marzenia :D ) Dodatkowo produkty są dość expensive, więc wielkim szczęściem byłoby je posiadać tak za free ;) uwielbiam kupować, dostawać etc. różne produkty do włosów, akurat moje włosy też wymagają lekko mówiąc "opieki". Każdy nowo zobaczony specyfik do włosów musi być mój ;)
    4. E-mail : mallwinnaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako: Sylwia K
    2. Obserwuję blog jako : Sylwia K
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Od siedmiu lat rozjaśniałam włosy regularnie co miesiąc, przez co stały się one suche, łamliwe, zaczęły wypadać i są bardzo niesforne. Od około roku stałam się włosomaniaczką, zaczęłam obchodzić sie z nimi delikatniej, testowałam wiele kosmetyków, co prawda wpłynęło to na lepsza kondycje moich włosów, jednak nie są one takie jak sprzed koloryzacji. Chciałabym wrócić do naturalnego koloru i wierzę, iż dzięki tym kosmetykom uda mi się zrobić to szybciej i łatwiej :)
    4. E-mail : sylwia_konopka@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako : Małgorzata W
    2. Obserwuję blog jako :GosieQ_90
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :

    Dlaczego ? Moje włosy są cienkie, jest ich mało. Przez okolo 3 lata nie rosły praktycznie nic. Tylko się kruszyły. Przestałam je farbować, prostować i chociaż troszkę odżyły. Niestety nadal są cienkie, rzadkie, słabe. Myślę że moim jedynym ratunkiem jest Hair Jazz może akurat dzieki tym preparatom moje włosy nareszcie bedą za ramiona, do łopatek a nawet "do pasa",;D a nie jak kiedyś do ramion i NIC. Moim zdaniem żeby stało się to możliwe potrzebuje (hmmmm?) 3 kuracje ? :P 3 szampony i 3 odzywki :) więc chociaż jeden zestaw musiałabym wygrać, ;p żeby moja kieszeń nie stała się taka cienka jak moje włosy :)

    4. E-mail :malgorzatawieczorek90@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Lubię/Udostępniam HarmonyPlus jako KarolinaT
    2. Obserwuję blog ajko : Karolina
    3. dlaczego do mnie ma trafić zestwa Hair Jazz? : Chciałabym sprawdzić czy ten zestaw podział na moje włosy, które są zniszczone, suche i nie chcą rosnąć. Próbowałam już wielu odżywek, szamponów, olejków, balsamów i nic nie pomogło. Mam nadzieję, że zestaw Hair Jazz poradzi sobie z moimi włosami :)
    4. E-mail: k.tymoszuk36@gmail.com

    Udostępniony baner: https://www.facebook.com/karolina.tymoszuk.54

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Lubię/Udostępniam HarmonyPlus jako Marta O
    2. Obserwuję blog jako : Tusianka
    3. dlaczego do mnie ma trafić zestwa Hair Jazz? : Chciałabym móc wyprobować zestaw na moich włosach bo bardzo chce zapuścić włosy do takiej długości aby móc je ściąć i podarować do Fundacji Rak'n'Roll aby pomóc chorym osobą w stworzeniu dla nich peruki, mój chłopak zapuszczał włosy i ściął je ale jak to chłopak na irokeza ja chce zapuścić tak żeby mieć chociaż jeszcze trochę bo nie chcę wyglądać jak chłopak a wiem że w za krótkich mi nie do twarzy więc jeśli także chcesz żebym pomogła innym wybierz mnie a ja po kuracji zestawem jak urosną wystarczająco zetnę i podzielę się z innymi moim włosami .
    4. E-mail: xxtussxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. udostępniony post jest pod tym adresem https://www.facebook.com/emila.monachowicz?fref=nf

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Emila Monachowicz
    2. Obserwuję blog jako : emimoja14
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Chcę sprawdzić czy to naprawdę nie jest ściema i oszustwo!

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Lubię/Udostępniam HarmonyPlus jako Martyna Damianova
    2. Obserwuję blog jako : Martyna Żur
    3. dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Mam dwadzieścia dwa lata i za cztery miesiące wychodzę za mąż. Chciałabym aby na ślubie zdobiła mnie nie tylko biała księżniczkowa suknia, ale też wodospad długich loków. Chciałabym, żeby mój narzeczony do końca życia wspominał, jak wyglądałam na ślubie.
    Poza tym, włosy traktuję jako swoją koronę. I jako dobra księżniczka, muszę pielęgnować swoją koronę by zawsze świadczyła o tym, jak o siebie dbam.
    Od zawsze marzyłam o pięknych długich włosach. Zawsze zapuszczałam ale nigdy nie udało mi się osiągnąć wymarzonej długości. Teraz widzę, że moje marzenie o włosach podobnych do Aurory ze śpiącej królewny może się spełnić :)
    4. E-mail: martynazur92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Tina B.
    2. Obserwuję blog jako : TinaHa
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Jakiś czas temu chciałam zerwać z przeszłością, zmienić całkowicie look i z długich włosów powstała fryzura na nową Miley Cyrus. Jednak później zaczęłam nieco żałować i od kilku miesięcy walczę o to, aby włosy jak najszybciej odrosły. Stosowałam już różnego rodzaju kosmetyki i niestety żadnych popraw. Słyszałam wiele dobrego o Hair Jazz, jednak jego cena jest dla mnie nieco za wysoka, aby zaryzykować w ciemno. Może poszczęści mi się i będę miała okazję przetestować zestawik.
    4. E-mail : tina.ha.kontakt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :Marta B.
    2. Obserwuję blog jako : Marta B
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : intensywnie dbam o włosy, jednak od zawsze są one słabe, delikatne, jest ich mało a na dodatek wypadają. Chcę żeby moje włosy w końcu były długie, a że jestem osobą niecierpliwą mam wrażenie, że od jakiegoś czasu moje włosy prawie w ogóle nie rosną.
    4. E-mail: marta1608@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako : Naughty Girl
    2. Obserwuję blog jako : Naughty Girl
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : ponieważ marzę o długich włosach.. Nie jestem osobą cierpliwą, nie umiem czekać kilka lat na długie włosy.. Zestaw Hair Jazz może mi w tym pomóc.
    4. E-mail: naughtygirl0106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Lubię jako : Joanna P + udostępniłam na blogu nitkowowlosowo.blogspot.com
    2. Obserwuję blog jako : Nitka
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz?
    a) Moje włosy wolno rosną
    b) Dużą część wyrwałam przez przedłużenie...
    c) Chcę wypróbować ten produkt bo niestety czytałam o nim tak skrajne recenzje że już nie wiem co o nim mysleć.
    d) Nie stać mnie na ten produkt
    e) Niedługo kończę kurację Jantarem i drożdżami i potrzebuję zamiennika
    4. E-mail : nitkowowlosowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Lubię HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) :Sabi S.
    2. Obserwuję blog jako :Sabi S.
    Udostępniam baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Dlatego, że muszę włosy skrócić, gdyż okropnie końcówki wyglądają. I chcę, aby szybko wróciły do swej długości. Właśnie dlatego ma do mnie trafić ten zestaw.
    4. E-mail :isthemagic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako: Karolina F.
    2. Obserwuję blog jako : Karolina
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : przez ostatnich kilka lat miałam bardzo długie i dość mocne włosy. Tego lata coś się z nimi stało i zaczęły bardzo wypadać oraz niszczyć się. Wyłamywały mi się i widocznie traciły na długości. Bez podcinania straciłam ładnych kilka centymetrów, a żeby ten proces zahamować, musiałam udać się do fryzjera i skrócić o kolejnych parę cm. Teraz z włosów do pasa zostały mi zaledwie do ramiom i okropnie się z nimi czuję. Używam obecnie Hair Force 1 od HarmonyPlus i jestem zadowolona z efektów, włosy zagęściły się. Więc myślę, ze teraz jest dobry czas i okazja, żeby zrobić coś z długością dzięki sprawdzonej firmie ;)
    4. E-mail : figurska.ka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Agnieszka G.
    2. Obserwuję blog jako : agusiiova
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Kiedyś farbowałam włosy na różne kolory, miałam je długie, ale bardzo zniszczone. Pół roku temu powiedziałam sobie dość i od tamtej pory moje włosy nie ujrzały więcej farby. Niestety włosy ścięłam do ramion a moje naturalne bardzo wolno rosną... Odrost mam już prawie na pół głowy. Chcę mieć swoje naturalne, długie włosy, a to wymaga cierpliwości i wytrwałości, jednak wiem, że ten produkt całkowicie pomógłby mi wytrwać do końca! :)
    4. E-mail : aguusiovaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Formularz zgłoszenia :
    1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Joasia K
    2. Obserwuję blog jako : joasia
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Hmmm, w chwili obecnej spodziewam się dzidziusia i wiadomo, każdy grosz się liczy. Wobec tego nie mogę sobie pozwolić na wydatki, na produkty których do tej pory nie stosowałam i nie wiem czy są skuteczne.
    Moje włosy są po prostu tragiczne. Są one średniej długości, jednak zniszczone farbowaniem, zaczęły strasznie wypadać. W tym momencie, te które pozostały są cieniutkie, (gdy zrobię kucyka ma obwód przy frotce ok 3/4 cm :( Nowe nie rosną chyba w ogóle... (mogę zrobić zdjęcie i podesłać ) Jak na nie patrzę, aż mi się płakać chce. Kiedyś miałam piękne długie włosy, do tego gęste. Zaczęło się później farbowanie, ścinanie, szukanie własnego stylu. Skończyło się to jednak tym, że włosy są w stanie krytycznym, a żadne odżywki, zarówno te drogeryjne jak i te kupowane w salonach kosmetycznych nie dają żadnych rezultatów. Widziałam zdjęcia efektów tego zestawu i "biłam się z myślami" tak naprawdę czy nie zakupić tego zestawu :) Jednak na dzień dzisiejszy nie mogę pozwolić sobie na ten wydatek. :( I wtedy moim oczom ukazał się ten oto konkurs...
    Może uda mi się przetestować ten produkt i poprawić kondycję moich włosów. Hmmm, może mi się w końcu poszczęści w jakimś konkursie :D Mam cichą nadzieję, a wiadomo umiera ona ostatnia :)
    4. E-mail : joasia.miskowiec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Formularz zgłoszenia :
    1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Magdalena K.
    2. Obserwuję blog jako : Magdalena Kaczmarkiewicz
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Od zawsze marzyłam o długich włosach. Moje najdłuższe włosy sięgały za łopatki, gdy miałam 14 lat. Ale pod wpływem niezrozumiałej dla mnie do dziś decyzji kazałam je sobie ściąć. Do dziś żałuję (a mam teaz 43 lata)... Niestety, moje włosy od tego czasu zbuntowały się i nie chcą rosnąć, a po ciążach zaczęły wypadać :( Uważam, że długie włosy dodają uroku i kobiecości, dlatego moje włosy muszą być długie (poza tym w krótkich wyglądam brzydko i źle się w nich czuję). Myślę, że zestaw Hair Jazz może pomóc spełnić moje marzenie.
    4. E-mail : magdalena.kacz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udostępniam na FB https://www.facebook.com/magdalena.kaczmarkiewicz.1

      Usuń
  61. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Beauty B.
    2. Obserwuję blog jako : Beauty B.
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Gdybym wygrała zestaw pewnie trafiłby do mojej siostry, której włosy od paru lat stoją praktycznie w miejscu i w ogóle nie rosną ;/ Myślę, że Hair Jazz mógłby jej pomóc.
    4. E-mail :monika2003@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Lubię HarmonyPlus jako Natalia G
    2. Obserwuję blog jako : Natalia G
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Ponieważ moja siostra oraz ja zapuszczamy włosy, a są bardzo zniszczone i trzeba by było je podciąć... Dlatego bym to chciała :)
    4. E-mail : natala.g18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. szkoda, ze fb jest konieczne;<

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako : Ines M
    2. Obserwuję blog jako : Ines M
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Moje włosy są krótkie i osłabione poprzez wieloletnie farbowanie i suszenie. Moim marzeniem jest mieć długie i zdrowe włosy. Wygranie zestawu Hair Jazz pomogłoby mi w osiągnięciu celu posiadania pięknych włosów. :)
    4. E-mail :onewishx5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako: Ilona Dudek Imagi - https://www.facebook.com/ilona.dudek.imagi/posts/396586580503386
    2. Obserwuję blog jako: xkochamspacwszafie
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz?: Od dłuższego czasu mam problemy z włosami. Mimo iż odrzuciłam prostownicę i inne urządzenia, które po prostu te włosy wysuszały i łamały. Próbowałam już wielu odżywek i szamponów, które podobno miały zregenerować włosy, ale niestety z marnym efektem. Nie chcę ich ścinać a będę musiała, ponieważ są w opłakanym stanie i już mam dość komentarzy typu: co jest z Twoimi włosami?! miałaś takie ładne. No wiem, że kiedyś były w lepszej formie, ale już czasu nie cofnę i bardzo żałuję, że je doprowadziłam do takiego stanu. Włosy mam długie co wiążę się z jeszcze większą pielęgnacją ich. Bardzo mi zależy żeby wygrać, wierzę, że tym razem uratuję swoje włosy przed ścięciem. :)
    4. E-mail: ilonaimagidudek@o2.pl
    5. Udostępniłam baner: http://xkochamspacwszafie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako : Justyna K
    2. Obserwuję blog jako :Moon.
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :ponieważ najważniejszym elementem, że tak powiem mojej urody są moje włosy. są teraz w beznadziejnym stanie mimo że nigdy nie używałam prostownicy i tego typu rzeczy. nie wiem jak mam sobie poradzić, a na razie jedynym sposobem jest pozbyć się połowy włosów czego bym nie chciała..
    4. E-mail :sakura251@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Anna b
    2. Obserwuję blog jako : andziaa86
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? :
    Moim ulubionym rodzajem muzyki jest jazz. Na co dzień śmigam w jazzówkach. Jestem maniaczką jabłek a najbardziej lubię te z odmiany jazz. Jestem włosomaniaczką i chciałabym wypróbować też kosmetyko do włosów marki Hair Jazz. Jestem po prostu jazzująca dziewczyną :)
    4. E-mail : ona_25a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako : Gosia S. (plus info o rozdaniu)
    2. Obserwuję blog jako : butterfly8921
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Marzę o bajecznie długich włosach od dawna! Udało mi się osiągnąć długość 82cm, wtedy zachorowałam na tarczyce i włosy zaczęły namiętnie wypadać.. byłam zmuszona je ściąć :( Teraz kiedy z hormonami już wszystko w porządku wracam do zapuszczania, włosy zgęstniały i zrobiły się znów piękne - ale nie rosną! Ten zestaw da mi szansę! :*
    4. E-mail : butterfly8921@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. 1. Lubię i udostępniam stronę HarmonyPlus jako https://www.facebook.com/izabela.kowalska.58 Izabela Kowalska,
    2. Obserwuję blog jako Izabela Kowalska
    3. Dodałam banner na blogu blog-prawny.blogspot.com
    4. Mój mail to izabela.kowalska120@gmail.com
    5. Myślę, że Hair Jazz powinien trafić do mnie, bo mam już dość długie włosy, ale nie rosną za szybko ostatnio, są pozbawione blasku, rozdwajają się. Uważam, że przyda im się kuracja, aby na wiosnę wyglądać pięknie i podobać się swojemu mężczyźnie, bo szykują się poważne zmiany i długie i piękne lśniące włosy na pewno się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Małgorzata S
    2. Obserwuję blog jako : Małgorzata eS
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : Moje włosy są proste, cienkie i bardzo uległe wobec grawitacji, dlatego poranny lew na głowie wygląda u mnie jak smutny jamnik. Wyobrażacie sobie mojego połówka, jak budzi się na drugim końcu łóżka, patrzy w moją stronę, a tam jamnior w depresji?! OK... czasem to się przydaje, bo mogę sporo utargować na smutną mordkę, ale to może się znudzić, a nawet przygnębić naprawdę, bo gdy inni, każdego dnia, szukają twarzy w burzy włosów, ja muszę wiecznie szukać... moich włosów. I znajduję je...na dywanie, w umywalce, na talerzu, w krztuszącym się odkurzaczu i może gdzieś tam na głowie. Dlatego poza samymi włosami, wciąż szukam rozwiązań, by uzyskać wymarzony, zmysłowo kobiecy, pełen objętości, rockowo potargany efekt, który idealnie by się komponował z tym, co mi w duszy gra, a na tę melodię składają się bardzo nieuczesane dźwięki :) Dlatego staję w kolejce po zestaw Hair Jazz, bo może on w końcu udowodni, że nawet w smutnym jamniku siedzi dziki lew, a konkretnie lwica... mrrrau! :)
    4. E-mail : marjories@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Formularz zgłoszenia :
    1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Sabina S.
    2. Obserwuję blog jako : mixoffashion.blogspot.com
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz? : uwielbiam testować nowości!
    4. E-mail :sabina.sporysz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako : joanna w
    2. Obserwuję blog jako :joanna wu
    3. Gdyby w dowodach osobistych oprócz wzrostu, koloru oczu i danych personalnych istniała rubryczka WŁOSY, moje oznaczone zostałyby jako NIJAKIE. Bez koloru (nigdy nie farbowane, zwykły mysi kolor), bez życia (wiszą bo wiszą jak u stracha na wróble), bez objętości (zmokła kura to właśnie ja) i nieodżywione czy wzmocnione (jak linki na pranie, które za długo wystawione były na zmienne warunki pogodowe, wiecznie wypadające).Hair Jazz naprawi całe zło na mojej głowie i sprawi, że włosy będą odżywione, pełne blasku i witalności i kobiecej długości!. Takie kosmetyki przyjmę z otwartymi rękoma i...włosami!
    4. E-mail : belfastgirl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. Lubię /Udostępniam HarmonyPlus jako Marta Dob....
    2. Obserwuję blog jako : dobiezka
    3. Dlaczego do mnie ma trafić zestaw Hair Jazz?


    Dlaczego ja? ( I nie jest to bynajmniej scenariusz serialu)
    Podam swoich 14 powodów ;). Początkowo miało być 13, ale nie będę zapeszać :D
    1. Uwielbiam testować nowe produkty do włosów, zwłaszcza takie, które mają dać im „kopa” o wzrostu <3. Jak „włosomaniaczka” z prawdziwego zdarzenia domagam się szybkiego wzrostu pięknych, zdrowych włosów!
    2. Mam obecnie ban na zakup kosmetyków z powodu remontu. Czekam na jego zniesienie, lecz nie wiem ile to potrwa…
    3. A moja uroda cierpi, gdy zbijam tynki i wykonuje inne prace remontowe :D – myślę, że moje włosy zasługują na coś więcej niż tylko biały kurz :D
    4. Obiecuję, że nie będę używać innych kosmetyków niż Hair Jazz <3. Nie zdradzę ich z innymi produktami.
    5. Co więcej, u mnie te produkty się nie zmarnują! No jak u włosomaniaczki mogłoby się coś takiego zmarnować?
    6. Znajdę im nowy dom w pięknej białej łazience ! <3 Będą się czuły jak u siebie w domu :D
    7. Wreszcie mój listonosz przyniesie coś innego niż tylko rachunki za prąd czy Internet..
    8. Obiecuję, że podzielę się swoją opinia na ich temat! <3
    10. Nie pozwolę im się zakurzyć!
    11. Nie zagubię ich w czeluściach mojej kolekcji szamponów ! :D
    12. Będą błyszczeć na moich włosach! Zrobię z nich prawdziwe gwiazdy ! :D
    13. Nazwa tych produktów od razu zachęca mnie do użycia, ponieważ kocham jazz. W mojej kabinie puszczę muzykę w tym klimacie, gdy będę je trzymała na włosach.
    14. I nawet jeden dzień w tygodniu pozwolę im odpocząć ode mnie, pod warunkiem, że spełnią swoje zadanie :)

    4. E-mail : dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. super , że mojej odpowiedzi nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej możliwości,żeby jej nie było. Widocznie jej nie opublikowałaś (nie poczekałaś wystarczająco długo,aż strona zapisała komentarz itp.

      Usuń
    2. Po dodaniu komentarza, zawsze otrzymujesz powiadomienie "Twój komentarz został opublikowany"

      Usuń
  77. Odpowiedzi
    1. A gdzie wyniki?

      Usuń
    2. Wyniki zostały ogłoszone na blogu 29.03. w oddzielnym poście. Jakbyś śledziła blog lub fanpage bloga na bieżąco, na pewno byś je zauważyła. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję wszystkim za udział w konkursie.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...