niedziela, 29 marca 2015

WYNIKI KONKURSU : 2 zestawy HAIR JAZZ do wygrania!

Konkurs miałam przyjemność zorganizować dla Was w porozumieniu z firmą 
HarmonyPlus ,
Za co serdecznie dziękuję Przedstawicielce firmy.
Nagrody zostaną rozesłane przez firmę HarmonyPlus przesyłką kurierską.


Konkurs trwał 21 dni - w tym czasie chęć udziału w konkursie zgłosiło 68 uczestniczek. Z pośród Waszych odpowiedzi bardzo ciężko było mi obiektywnie wybrać zwycięzców, ponieważ najchętniej obdarowałabym Was wszystkie. Niestety wyboru musiałam dokonać i zajęło mi to naprawdę bardzo dużo czasu.

Zestaw Hair Jazz otrzymują :
...
Anais Roue
i
Ania Szydlowska 



Serdecznie gratuluję i czekam na Wasze dane do wysyłki (adresy i nr telefonu).   

*** 
Innym osobom serdecznie dziękuję za udział w konkursie.Zapraszam Was jeszcze na konkurs 
z kosmetykami rosyjskimi, który kończy się już dziś. Ostatnia szansa na wygranie zestawu kosmetyków. Zapraszam TUTAJ.
Co jakiś czas na moim blogu pojawiają się konkursy i rozdania, więc zachęcam do śledzenia go na bieżąco.

Miłej niedzieli Wam życzę, buziaki ;)

24 komentarze:

  1. co robisz zeby nowy wpis udostępnil sie na zblogowani??

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)

    Tobie również życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie, bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...