piątek, 1 sierpnia 2014

Jak dobrać olej do swoich włosów?

Jaki OLEJ będzie najlepszy do naszych włosów?





Ja mam włosy zniszczone i wysokoporowate (cienkie, jasne). Moje włosy nie tolerują olejów nasyconych.
Lubią natomiast :
- oleje jednonienasycone z przewagą Omega 9
- oleje wielonienasycone z przewagą Omega 6 i 3

Polecam artykuł na blogu Blondme. Tutaj szczegółowo opisane są rodzaje olejów i wyszczególnione na co zwrócić uwagę w doborze do swoich włosów :



http://blondeme.pl/jaki-olej-do-wlosow-blond-podzial-olejow-roslinnych-dobor/

2 komentarze:

  1. Może wie Pani coś o turbanie termalnym hair spa?? Jestem blondynką o mocno przesuszonych włosach, mam Turban i polecam go to świetne wsparcie przy terapiach olejami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam,mam , świetna sprawa, wszystkim polecam. Pisałam recenzję tego turbanu tutaj :
      http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2014/11/hair-spa-turban-termalny.html

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...