wtorek, 2 maja 2017

Dalsza część nowości ze sklepów Zaful i Rosegal

Dalsza część nowości ze sklepów Zaful i Rosegal

Ostatnio pokazywałam Wam nowości ze sklepów Zaful i Rosegal. Dzisiaj dalsza ich część. 

Z Rosegal pochodzi czarna narzutka - bardzo fajny materiał - dobry wybór a także cekinowa poduszka. Zmienia się ona z czarnej na srebrną, jeśli przesuniecie po niej dłonią.

Trzecia rzecz pochodzi ze sklepu Zaful i jest to pudełeczko na patyczki do uszu. Bardzo przydatne i estetyczne rozwiązanie do każdej łazienki.


ROSEGAL / ZAFUL
 lace peplum dress

Narzutka : KLIK
Poduszka : KLIK
Pudełko : KLIK

 Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

14 komentarzy:

  1. Podoba mi się poduszka :) Poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzutka <3 i fajna poduszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poducha jest rewelacyjna
    mi właśnie odszedł obrus z Rosegal, jutro obfocę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planie te poduszki, tyko innego koloru. Pieknie dzisiaj wyglądają Twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super podusia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten pojemniczek na waciki czy patyczki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo modne stały się ostatnio cekinowe podusie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwone z czarnym zawsze fajnie się prezentuje. Julka Dydak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...