czwartek, 11 maja 2017

GoCranberry - Odżywka do włosów Regeneracja

GoCranberry - Odżywka do włosów Regeneracja
- opinia o produkcie


GoCranberry to linia produktów polskiej firmy NOVAkosmetyki, która słynie z naturalnych, ekologicznych składów. Novakosmetyki zdobywają mnóstwo prestiżowych nagród i wyróżnień. Kosmetyki tworzone są z taką starannością, że większość z nich może być stosowana przez wegan. Są wolne od parabenów, sztucznych barwników, slsów, innych chemicznych komponentów, nie służących zdrowiu człowieka. Są także  hypoalergiczne. Dodatkowo kupując produkty z oferty Novakosmetyki wspieramy chore dzieci z Fundacji "Mam Marzenie". Myślę, że to ciekawa inicjatywa i warto ją nagłaśniać :) 


Od jakiegoś czasu wśród produktów do pielęgnacji włosów GoCranberry pojawiły się nowości : delikatne szampony i odżywki. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam jedną z nich.

Odżywka do włosów Regeneracja GoCranberry zamknięta została w wygodnym opakowaniu zamykanym na klik. Odżywka ma biały kolor i mocno intensywny, trochę owocowy zapach. Jest on również długo wyczuwalny na włosach. Opakowanie wizualnie jest minimalistyczne a zarazem estetyczne : biel w połączeniu z czerwienią.

Cena : 35 zł
Pojemność : 200 ml
Dostępność : novakosmetyki.pl


Co obiecuje producent? :

Odżywka Regeneracja przeznaczona jest do pielęgnacji włosów zniszczonych. Jest to produkt HIPOALERGICZNY. Nie zawiera silikonów, konserwantów ani alergenów. Odżywka regeneruje włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Efektem są zdrowe i piękne włosy. 
Sposób użycia : Odżywkę nałożyć na umyte i mokre włosy, omijając skórę głowy, spłukać dokładnie po 1-2 min. Najlepsze efekty są widoczne przy jednoczesnym stosowaniu szamponów z serii GoCranberry.


Skład :
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Alcohol*, Panthenol, Distearoylethyl Dimonium Chloride*, Myristyl Myristate*, Glycerin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Crambe Abyssinica Seed Oil, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Equisetum Arvense Extract, Tocopheryl Acetate, Hydrogenated Castor Oil/Sebacic Acid Copolymer, Lactic Acid, Parfum.
                                                                        *składniki z certyfikatem ekologicznym


Odżywka nie zawiera silikonów, slsów, parabenów itp. Znajduje się w niej gliceryna. Skład jest całkiem krótki, bogaty w naturalne i aktywne składniki, takie jak :

Olej żurawinowy - Regeneruje włosy i zabezpiecza je przed czynnikami zewnętrznymi.
Olej lniany - Wygładza, nawilża oraz odżywia.
Olej abisyński - Dogłębnie regeneruje, nawilża, przywraca włosom blask, regeneruje końcówki.
Napar ze skrzypu - Wzmacnia, zapobiega rozdwajaniu i wypadaniu włosów.
D-Panthenol - Nawilża, nadaje włosom połysk oraz zapobiega rozdwajaniu końcówek.
Witamina E - Chroni przed wolnymi rodnikami.

Skład odżywki jest emolientowo - humektantowy. Odżywka nie zawiera protein. 
 
 
Moja opinia o produkcie :

Od kilku tygodni postanowiłam rozstać się z suszarką do włosów. Stosuję ją tylko i wyłącznie w sytuacji awaryjnej, jeśli na przykład szybko muszę wyjść z domu. Kiedy nie muszę, pozwalam włosom wysychać samoistnie. W szybkim czasie przełożyło się to na lepszą kondycję moich włosów i na lepsze działanie na nich różnych kosmetyków. 
 
Odżywka GoCranberry Regeneracja pachnie ładnie, owocowo i intensywnie. Zapach długo utrzymuje się na włosach. Jest wydajna, ponieważ jej konsystencja jest kremowa i wnika dogłębnie we włosy, nie wymaga więc nakładania jej w dużej ilości. Nie spływa też z dłoni, nie jest zbyt rzadka, nie przelewa się jej zbyt dużo. 

Odżywkę stosowałam w ten sposób, że trzymałam ją na moich włosach minimum 10 minut, czasami 15 - 20 min. Z reguły zawsze wolę produkt potrzymać dłużej, by dać mu szansę na realne zadziałanie. Jeśli oczywiście nie macie na to czasu, możecie zmyć ją po około 2 minutach.
 
 
Włosy po tej odżywce są bardzo dobrze nawilżone, aż po same końce. Wyglądają ładnie. Dodaje im  delikatnego, subtelnego blasku i zdrowszego wyglądu. Włosy są po niej sypkie i pełne objętości. Nie tracą nawilżenia. Całkiem fajnie zabezpieczone są przed wysuszeniem a także uszkodzeniami mechanicznymi. W odżywce znajdują się aż trzy oleje - w tym olej lniany - z reguły idealny dla włosów wysokoporowatych i zniszczonych. 

Odżywka Regeneracja jest odżywką delikatną. Ma naturalny skład, pozbawiony silikonów. Nie spodziewajmy się więc po niej włosów jak z reklamy w telewizji - bo za tym stoją zwykle silikony lub środki do stylizacji. Odżywka Regeneracja GoCranberry daje nam natomiast odżywione, sypkie włosy, o zwiększonej objętości - a nie, jak to zwykle bywa po użyciu produktów silikonowych, przyklapnięte i nadmiernie zdyscyplinowane. Jeśli lubicie naturalne odżywki do włosów - ta z pewnością Wam się spodoba.

Znacie kosmetyki GoCranberry? 
Zainteresowała Was nowa, regenerująca odżywka?

14 komentarzy:

  1. Ja ostatnio ograniczam się do odżywek od Babki Agafii Buziaki :* szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również ją kiedyś miałam. Dawno temu więc dokładnie nie pamiętam ale wydaje mi się że była całkiem dobra ;p Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam nigdy tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta odżywka, byłaby idealna do moich kosmyków. 😃💮

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię naturalne kosmetyki do włosów i mam chęć na tą odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polska firma Novakosmetyki, warto zainwestować w kosmetyki bez toksycznych związków i dorzucić cegiełkę do fundacji Mam Marzenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje sie fajna. Ma dobry skład. Musze ją kiedyś wypróbowac.

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o tej firmie wiele dobrego, sama musze sobie coś spawić z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przetestować! Mam bardzo suche włosy i bez odżywki nie daję sobie z nimi rady. Dodatkowo to, że podczas zakupu wspieramy fundację, zachęca mnie do kupienia tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę spróbować moje włosy potrzebują takiego odżywienia, ponieważ są suche i mam z tym problem :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak za taką cenę to muszę przyznać, że producent nie postarał się z opakowaniem. Wygląda jak odżywka za 5 zł :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk, firmę chyba też. Cena mnie niestety nie przyciąga :/ . Fajnie, że odżywka spełnia swoją rolę. Musi też fajnie pachnieć. Ja ostatnio jestem wierna jednej marce jeśli chodzi o włosy, tym bardziej że kosmetyki lepiej ze sobą współpracują gdy są z jednej firmy ;) . A czekanie aż odżywka wchłonie się we włosy to coś za czym zbytnio nie przepadam, ale w większości odżywek tak jest :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...