sobota, 20 maja 2017

Wiosenne nowości ze sklepu SheIn

Wiosenne nowości ze sklepu SheIn

Dawno nie pokazywałam Wam już na blogu nowości ze sklepu SheIn. Dzisiaj czas to zmienić :) Zamówienie jest typowo wiosenne, a od kilku dni mamy w Polsce prawdziwe lato! Ja bardzo się cieszę z takiego obrotu sprawy :) Kocham słońce. 

W sklepie SheIn zamówiłam niebieski żakiet z weluru - głównie ze względu na jego kolor, który bardzo mi się spodobał. 

Druga rzecz to białe spodnie w czarne paski. Bardzo wygodne i przewiewne, w sam raz na tą porę. 

Trzecia rzecz to kolejne spodnie : białe z dziurami. Nie spodobały się mojemu mężowi - głównie ze względu na rozcięcia :P



--- SHEIN ---

Żakiet : KLIK
Spodnie w paski : KLIK
Spodnie z dziurami : KLIK
Buty Zaful : KLIK

Dajcie znać co myślicie o tych nowościach?

16 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się spodnie w paski, bo sama zastanawiałam się nad nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się białe spodnie z dziurami 19.00$, i szare buty 28.46$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ja nie przepadam za spodniami z dziurami :) Żakiet wygląda fajnie, tylko ja zdecydowałabym się na inny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie fajna stylówka Ci wyszła. Oprócz podanych spodni wszystko mi się podoba. Szczególnie buty, bardzo lubię takie botki zamszowe, są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój facet też nie lubi spodni z dziurami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja żakiet i spodnie w paski +szare buty 👍😃🌼

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie w paski podobają mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie ;) klikam!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podobają te spodnie z dziurami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w przeciwieństwie do twojego męża jestem na tak:)Świetne te spodnie,chętnie założyłabym je do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj żakiet z weluru to kompletnie nie moja bajka :D Ale spodnie z dziurami super! :) Z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są te spodnie z dziurami białe! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Żakiet jest super ! Nie mogę uwierzyć, ale przekonuję się do weluru hahaha :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie ci w tych białych spodniach :) A żakiet ciekawy, trochę inny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...