wtorek, 16 maja 2017

Wiosenna paleta kolorów Orly Breathable Treatment + Color - czyli lakier i odżywka w jednym produkcie wielozadaniowym

Wiosenna paleta kolorów 
Orly Breathable Treatment + Color 
- czyli lakier i odżywka w jednym produkcie wielozadaniowym
 

Orly Breathable Treatment + Color to nowa seria profesjonalnych produktów all-in-one łączących preparat z kolorem. W odróżnieniu do tradycyjnego lakieru do paznokci, Breathable, dzięki formule Advanced Oxygen Technology tworzy na paznokciach przepuszczalną warstwę, która pozwala, by tlen i woda przenikały przez płytkę do łożyska. Ta technologia połączona z mieszanką olejku arganowego, prowitaminy B5 oraz witaminy C intensywnie nawilża, regeneruje zniszczone paznokcie oraz stymuluje ich zdrowy wzrost. Dodatkowo produkt zawiera składniki odpowiadające za przyczepność i połysk, dzięki czemu nie trzeba używać bazy i topu. Tutaj znajdziecie więcej informacji o zastosowanej technologii : orlybeauty.pl
 Dzisiaj chcę Wam pokazać bardzo ładne, wiosenne kolory lakierów z palety Breathable. 

Pierwszy z nich to delikatny, pastelowy róż, który kryje się pod nazwą "Happy and healthy" :


Drugi kolorek to bardzo subtelny beż, pod nazwą : "Nourishing nude". W porównaniu z większością nudziaków, które miałam, odznacza się bardzo dobrym poziomem krycia (dwie warstwy kryją płytkę idealnie).


Trzeci pastelowy kolorek z kolekcji Orly Breathable to piękny miętowy, pod bardzo przyjemną nazwą : "Fresh start" :


10 na 10 profesjonalnych manicurzystek stwierdziło,  że w porównaniu z tradycyjnym lakierem, formuła Breathable łatwiej się aplikuje, jest łatwiejsza do kontroli, wysycha szybciej i zapewnia gładsze wykończenie.

Kluczowe składniki :
OLEJEK ARGANOWY - znany na całym świecie ze swoich właściwości nawilżających;  nawadnia suche paznokcie, pozwalając na ich zdrowy i mocny wzrost
PROWITAMINA B5- intensywnie nawilża i odżywia płytkę paznokci
WITAMINA C  - antyoksydant, chroni przed wolnymi rodnikami

 
U mnie preparaty wielozadaniowe Orly Breathable Treatment + Color sprawdzają się bardzo dobrze. Po pierwsze : istotnie odżywiają i regenerują płytkę paznokcia. Po drugie są lakierami bardzo trwałymi - w dobrej formie utrzymują się do tygodnia czasu. Zauważyłam również, że paznokcie szybciej rosną podczas stosowania tych lakierów. Kolory są intensywne, dobrze kryją już po pierwszej warstwie, aczkolwiek ja z nawyku preferuję nałożyć dwie. Myślę, że jest to optymalna ilość, by lakier był trwały i ładnie się prezentował. Dodatkowo płytka paznokcia jest istotnie nawilżona i zregenerowana. Orly Breathable również szybko wysychają (około 1 minuty).
Pędzelek jak również opakowanie lakieru są bardzo fajnie zaprojektowane. Pędzelek jest szeroki i długi. Bardzo łatwo dzięki niemu dobrze nałożyć lakier na płytkę oraz uniknąć nieestetycznych smug.

Fajnie jest łączyć przyjemne z pożytecznym. Takim połączeniem jest wielozadaniowość preparatu Orly Breathable Treatment + Color. Odżywianie paznokci już nie wymaga od nas restrykcyjnego, przezroczystego lakieru, przez kilka dobrych tygodni. Dzięki Orly Breathable nie trzeba rezygnować z kolorowego, ładnego manicure - a przy okazji nasze pazurki oddychają, odpoczywają i się regenerują. To nie tylko zwykły lakier, ale także odżywka i stymulator wzrostu paznokci. Bardzo dobry produkt - warto go poznać.

Znacie lakiery Orly? 
Zainteresowała Was linia preparatów wielozadaniowych Breathable?

13 komentarzy:

  1. Chyba róż i błękit najbardziej wpada mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nigdy nie miałam lakierów Orly. piękne kolory szczególnie róż

    OdpowiedzUsuń
  3. Te miętus jest bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętusek mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne mają kolorki :) Sama nie miałam nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne są te lakkiery, myślę że niedlugo pastelowy róż znajdzie sie w mojej kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto wypróbować te lakiery , kolorki cudne i pielęgnacja paznokci -super👍😃💓

    OdpowiedzUsuń
  8. Mięta wpadła mi w oko :) Lubię takie kolory wiosną

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jeszcze nie miałam żadnego lakieru Orly a z takim z odżywką to w ogóle się nie spotkałam :D Miętka ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...