środa, 3 maja 2017

Vichy Dercos Neogenic - Kuracja stymulująca porost włosów

 Vichy Dercos Neogenic 
Kuracja stymulująca porost włosów
- opinia o produkcie 


Vichy Dercos Neogenic to bardzo profesjonalna, przemyślana w każdym detalu kuracja do włosów - nastawiona na jeden cel : odrastanie.  

Vichy Dercos Neogenic obiecuje aż do 1700 nowych włosów w 3 miesiące, a obietnica ta poparta jest wnikliwymi badaniami klinicznymi. 
Więcej na ich temat poczytać możecie na stronie producenta : Vichy Dercos Neogenic.

Kuracja Vichy Dercos Neogenic to specjalny płyn, który dedykowany jest do wcierania w skórę głowy. Z założenia takie produkty są najbardziej skuteczne, ponieważ odżywiają włosy od tego, co najważniejsze, czyli od ich cebulek.


Kuracja Vichy Dercos Neogenic znajduje się w eleganckim, zamykanym od góry kartoniku. W jego wnętrzu znajduje się 28 ampułek oraz bardzo ciekawie wyglądający aplikator z końcówką masującą. Ampułki nie są szklane - co uważam za bardzo duży atut - nie ma możliwości przypadkowego skaleczenia się. Są w 100 procentach bezpieczne. Ampułek nie otwiera się, wystarczy umieścić je w aplikatorze i przycisnąć. W ten sposób aplikator otwiera nam buteleczkę z substancją. Płyn bardzo przyjemnie i delikatnie pachnie.


Samo użycie aplikatora jest bardzo ciekawe. Należy nacisnąć fioletowy przycisk i dzięki temu kosmetyk przedostaje się na naszą skórę głowy. Jeśli puścimy przycisk, nic nie leci - nie ma więc możliwości przelania za dużej ilości płynu, nic nie ścieka nam po twarzy, nie leci do oczu - rewelacyjny patent na aplikację tego rodzaju produktu.


Specjalna, metalowa końcówka sprytnie sunie po skórze głowy, dając dodatkowe wrażenia masażu. Producent zaleca nakładanie produktu w kierunku zygzaków - tworząc przy pomocy aplikatora ruchy zygzakowate po skórze głowy. Dodatkowo wspomnieć należy, że jest to również bardzo higieniczna opcja - choć producent po każdej zużytej ampułce dodatkowo zaleca opłukać aplikator.

Dostępność : www.vichy.pl / Apteki
Pojemność : 6 ml x 28 sztuk
Cena : od 200 - 300 zł


Co obiecuje producent? :

Przełom w walce z nadmiernie wypadającymi włosami. Zaawansowana kuracja od Vichy skutecznie przeciwdziała łysieniu, wspierając porost nowych włosów oraz łagodzi podrażnienia i swędzenie skóry głowy. 90 dni wystarczy, by osiągnąć spektakularne efekty.

 Vichy Dercos Neogenic to rewolucyjna kuracja stymulująca wzrost nowych włosów. Wysoka skuteczność to zasługa innowacyjnej cząsteczki:
• STEMOXYDINE 5%, która odtwarza środowisko hipoksji w mieszku włosowym. Uśpione cebulki zostają pobudzone do stymulowania wzrostu nowych włosów. Zaledwie 90 dni wystarczy, by zwiększyć liczbę włosów o 1700 (na podstawie badań klinicznych) i poprawić ich gęstość.


Regularna kuracja przywraca włosom objętość i zapobiega ponownemu wypadaniu. Kosmyki są wyraźnie wzmocnione i odżywione. Odzyskują atrakcyjny, zdrowy wygląd. Kuracja przyspieszająca wzrost włosów nie zawiera parabenów. To produkt hypoalergiczny dedykowany skórze wrażliwej i skłonnej do podrażnień.

Vichy Dercos Neogenic to kuracja o nietłustej i nieklejącej formule. Zwiększa gęstość włosów i poprawia objętość. Ułatwia stylizację włosów. Zapewnia odświeżenie, pozostawiając na kosmykach delikatną nutę zapachową. Unikalny aplikator z metalową końcówką masuje skórę głowy. Pobudza mikrokrążenie i daje przyjemne uczucie odprężenia i relaksu.

Sposób użycia :

Należy stosować jedną ampułkę dziennie - rano lub wieczorem. Nakładać na suche lub wilgotne włosy. 3-miesięczna kuracja zapewnia optymalną skuteczność. Zwiększa się ilość włosów, które nabierają wyraźnej gęstości.


Skład :
Alcohol denat., Aqua, Diethyllutidinate, Citric acid , Safflower glucoside, Parfum

Cała kuracja opiera się o wspomniany powyżej, kluczowy i opatentowany składnik nazywany Stemoxydine 5%. Skład krótki - co zdecydowanie jest kolejnym plusem produktu. Dodatkowo znajdziemy tu Alkohol Denat. który pełni rolę promotora przejścia substancji odżywczych w głąb skóry głowy.


Moja opinia o Vichy Dercos Neogenic :
 
Kurację Vichy Dercos Neogenic stosowałam pod postacią jednego opakowania. Najlepsze efekty według producenta daje ona po zużyciu trzech opakowań. Jeżeli chodzi o samo stosowanie produktu - nie przetłuszczał mi on włosów - stąd też mogłam pozwolić sobie na codzienne jego aplikowanie bez konieczności częstego mycia włosów. Nie wysuszał również mojej skóry głowy. Czasami odżywki z alkoholem posiadają tą tendencję - szczególnie w przypadku wrażliwych skalpów. Tutaj alkohol pełni rolę substancji ułatwiającej przepływ składników odżywczych do cebulek włosów i szybko odparowuje z powierzchni skóry głowy.


Kuracja Vichy Dercos Neogenic to tak naprawdę bardzo luksusowy produkt i powiedzmy sobie szczerze, nie na każdą kieszeń. Cena wynika z silnego i skutecznego działania. Rzeczywiście małych włosków już po pierwszym opakowaniu Vichy Dercos Neogenic przybywa sporo. Szczególnie zauważalne jest to przy linii czoła. Dalej stosowana kuracja pewnie dałaby jeszcze lepsze efekty.


Pomimo zaporowej ceny, czasami są sytuacje, że po chorobie i utracie włosów marzymy by czym prędzej nam one odrosły. Wiem, bo sama to przechodziłam. Wtedy wydałabym każdą złotówkę, jeśli miałabym pewność, że coś mi faktycznie pomoże. Dla kobiet włosy są bardzo ważne, to atrybut kobiecego piękna. W takich sytuacjach nie patrzy się na cenę, tylko na skuteczność.

Vichy Dercos Neogenic stworzone zostało z myślą o osobach, które chcą aby ich włosy odrosły lub się zagęściły. Jestem pewna, że kuracja przyniesie u takich osób pożądane efekty. Dodam jeszcze, że teoretycznie jedna ampułka przeznaczona jest na na pojedynczą aplikację - jednakże jej spora pojemność na dobrą sprawę pozwala zastosować ją dwukrotnie.

Co myślicie o kuracji Vichy Dercos Neogenic? 
Zainteresowała Was?

14 komentarzy:

  1. Ja walczę z nadmiernym wypadaniem, ale niestety nie sięgnę po tę kurację ze względu na cenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ją nieraz w aptekach internetowych i gdyby nie ta cena na pewno byłaby moja :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj gdyby nie ta cena to pewnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli mam pewność, lub choćby duże nadzieje wobec produktu to też jestem w stanie wydać większą kasę. Mojemu chłopakowi przydałby się ten zestaw. On ma problem z włosami, swoje też chciałabym zagęścić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas zastanawiam się czy nie wypróbować tej kuracji i odżywić moje osłabione włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałaby mi się taka kuracja, niestety cena trochę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej ! :D Chciałabym się zapytać kogoś doświadczonego :D o prostownice.
    Lepiej wybrać parową czy jednak pozostać przy tych ,, normalnych''?
    pozdrawiam, j.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Vichy nigdy nic nie miałam do włosów, choc chciałabym :) Przy moich problemach ta kuracja mogłaby pomóc. Strasznie mi się spodobał aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie wyprobowałabym taka kurację

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wcześniej nie widziałam tej kuracji. Cena wysoka, ale tak jak piszesz po chorobie gdybym miała pewność, że coś działa to pewnie bym i sporo wydała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena, jak z księżyca, a działanie porównywalne z innymi topowymi wcierkami. Wypróbowałam i wiem, co mówię.

    OdpowiedzUsuń
  12. To zdecydowanie coś na moje włosy! Mimo tej ceny mega mnie zainteresowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała kuracja. Ale cena nie dla mnie. 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ,wlasnie chcem zakupić ,ta kuracje ponieważ moje wlosy sie zlamaly ,i bardzo duzo mi wypadło mam wlosy na glowie o roznej długości maski szampony ,odżywki z jak najwyszej półki nic nie po mogły, mam nadzieję ze to coś zadziała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...