niedziela, 14 maja 2017

WYNIKI KONKURSU BIOVAX - 10 osób wygrywa ! zestawy nowości do włosów Opuntia Oil & Mango

WYNIKI KONKURSU BIOVAX -
 10 osób wygrywa ! zestawy nowości do włosów 
Opuntia Oil & Mango 



 Zapraszam Was na wyniki KONKURSU
zorganizowanego wspólnie z firmą

 
 Do wygrania były nowości do włosów:
SZAMPON I MASKA DO WŁOSÓW
OPUNTIA OIL & MANGO
 
 Zestawy wędrują do :
 
Magdalena B
Justyna|Z mojej strony lustra
Joanna Hb
SylviaInVogue
Aga Wieczorek
Kattrryna
Pingwinowa
Unkown (Google) - dobrowolskaolka
Julia Dydak
Karolina Horsi


Serdecznie gratuluję!

***

Czekam na Wasze dane do wysyłki 
  (nick pod którym wysłałyście zgłoszenie, adres i nr telefonu)
 
następnie Wasze e-maile przekieruję do firmy Biovax,
tak aby nagroda dotarła jak najszybciej!
 
***
 
Wszystkim serdecznie dziękuję za zabawę!
Niebawem kolejny konkurs :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę :-). Mejl wysłany :-)
    .Dziękuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria Biovax jest rewelacyjna! Mam balsam i maske. Meeega! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, mam pytanie! :) Przeczytałam Twój wpis z grudnia na temat permanentnych brwi. Minęło już kilka miesięcy i mam pytanie czy nadal jesteś zadowolona z efektu? Czy brwi nadal są takie ciemne jak na początku czy wyblakły i musisz je domalowywać? Sama myślę nad takim zabiegiem, bo mam dość codziennego malowania brwi,ale mam obawy, że po kilku miesiącach będzie zero efektu i znów będę musiała męczyć się z ich malowaniem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, z perspektywy czasu może troszkę jest bladszy i czasami mocniej podkreślam pomadką, ale nie ma porównania z tym co miałam wcześniej. Nie żałuję decyzji. Chętnie powtórzyłabym za kilka lat - jeśli faktycznie będzie mało widoczny. Dla mnie t osuper wygoda i polecam każdemu.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Myślę, że ja jeszcze jakiś czas poczekam z tą decyzją, ale pewnie w końcu się zdecyduję :D

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam:)))
    Cieszę się bo uwielbiam kosmetyki tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega konkurs, ja ogólnie uwielbiam maski biovaxa więc zazdro dla tych które wygrały :D maski opuntia oil są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega konkurs, ja ogólnie uwielbiam maski biovaxa więc zazdro dla tych które wygrały :D maski opuntia oil są mega :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...