piątek, 26 maja 2017

Rosegal : ramoneska w kratkę i czarne spodnie

Rosegal : ramoneska w kratkę i czarne spodnie
Dzisiaj pokażę Wam dwie, fajne i udane nowości ze sklepu Rosegal : ramoneskę w czerwono - czarną kratkę oraz czarne spodnie z eko-skóry. Obie rzeczy świetne jakościowo i naprawdę warte polecenia. Kolejny raz w Rosegal spotkałam się z bardzo porządną jakością i tym razem również z mega ekspresową przesyłką :)



--- ROSEGAL ---
 lace sleeve dress

Ramoneska : KLIK
Spodnie : KLIK

Dajcie znać co myślicie o nowościach?

17 komentarzy:

  1. Super wyglądasz w tej ramonesce Kochana :* Buziaki i poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodnie i ramoneska. Tworzą zgrany duet. 😃👍🌼

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kurtka, pasuje Ci :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerń zawsze na czasie :) Takiej ramoneski jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna koszula, dziś mam na sobie podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneska w kratę super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy :-) Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa ramoneska :) Klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ramoneska, no i spodnie też super leżą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...