sobota, 6 maja 2017

BingoSpa - Jedwab do mycia dłoni

BingoSpa - Jedwab do mycia dłoni 
- opinia o produkcie


Dzisiaj chcę Wam przedstawić bardzo przyjemne, miłe mydło do rąk - a właściwie kusząco nazwany przez BingoSpa "Jedwab do mycia dłoni".

Jedwab zamknięto w ładnej, estetycznej buteleczce z pompką. Pojemność mydła jest naprawdę spora, dzięki czemu jest ono bardzo wydajne i wystarcza na długi czas. Zapach jest lekko perfumowany, ciężko skojarzyć mi go z czymś konkretnym. Jest jednak całkiem przyjemny i trwały. Mydło ma kolor jasno różowy. Butelka jest przezroczysta, dzięki czemu możemy śledzić zużycie kosmetyku. Konsystencja jedwabiu jest kremowa i dosyć zbita, co również pozytywnie wpływa na wydajność produktu.

Pojemność : 300 ml
Cena : 7,90 zł
Dostępność : bingospa.eu


Co obiecuje producent? :

Jedwab BingoSpa pomaga  zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość - skóra staje się przyjemna w dotyku i nadjedwabiście gładka. Aminokwasy wchodzące w skład jedwabiu BingoSpa wnikają do wnętrza wierzchniej warstwy skóry, zwiększając i utrwalając, efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący).
Polipeptydy - również będące składnikiem jedwabiu - posiadają silne właściwości błonotwórcze, tworzą na powierzchni skóry film chroniący dłonie przed szkodliwym wpływem czynników środowiskowych.


Aktywne składniki mleczka do mycia rąk BingoSpa to również algi: Fucus, Nori, Wakame i Laminaria zawierające wiele kluczowych składników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komórek skóry: aminokwasy, cukry i sole mineralne dzięki czemu skóra na dłoniach jest czysta, gładka i pachnąca.

Skład :


W składzie znajduje się SLS - silny detergent myjący. Następnie ekstrakt z protein jedwabiu, ekstrakty z alg : z morszczynu, laminarii, spiruliny i innych ich gatunków. 


Moja opinia o produkcie :

Mydełko od BingoSpa pod postacią jedwabiu do rąk spodobało mi się ze względu na bardzo przemyślaną, kremową, wydajną konsystencję. Dużym plusem jest także spora pojemność i niska cena produktu. Jest to tak zwane mydełko na każdą kieszeń.

Opakowanie mydła jest higieniczne, pompka nie zacina się, dozuje odpowiednią ilość produktu. Samo stosowanie tego kosmetyku jest bardzo przyjemne i wygodne. 


Jedwab dobrze domywa ręce, idealnie je oczyszcza i dezynfekuje. Równie dobrze także się pieni. Chwilkę po użyciu dłonie stają się miękkie, nawilżone i wygładzone. Do tego momentu wszystko jest naprawdę super. Niestety z biegiem czasu, po wytarciu dłoni w ręcznik, skóra staje się mocno napięta i lekko wysuszona. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Być może tak moje dłonie reagują na algi. W każdym bądź razie koniecznie muszę zastosować krem do rąk.
Przez ten końcowy efekt działania, mam mieszane uczucia co do Jedwabiu do rąk BingoSpa. Nie wiem czy tylko u mnie działa w ten sposób? Mój facet również używa tego produktu i nie narzeka na podobne skutki. Być może moja skóra jest specyficzna lub za bardzo delikatna. Tego nie wiem :) Ciężko mi to określić.

Jestem ciekawa czy miałyście już do czynienia z Jedwabiem do rąk? 
Jak u Was się sprawdził?

8 komentarzy:

  1. miałam coś z tej linii jedwabnej ale nie pamiętam co , fajnie, że Twój facet też używa tego myjącego produktu

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten zapach :) szkoda, że po jakimś czasie Twoje dłonie stają się wysuszone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam nic z BingoSpa. Tego mydła nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie nie kusi, choć markę bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dla mnie nowość. Bardzo przyjemny kolorek tego mydła, który zachęca do wypróbowania. 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko to pięknie brzmi, ale ja nie używam kosmetyków ze SLES em.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że coś takiego jest na rynku. Zrobiłaś mi ochotę na ten jedwab , bo mjje ręce są bardzo wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...