piątek, 19 maja 2017

L'Oreal Elseve - Magiczna moc glinki - seria do włosów przetłuszczających się u nasady

L'Oreal Elseve - Magiczna moc glinki 
- seria do włosów przetłuszczających się u nasady
- opinia o produktach

 
Nowości Elseve od L'Oreal  trafiły do mnie za sprawą testów na ofeminin.pl - jeśli jeszcze nie znacie tej strony, to koniecznie to zmieńcie :)  

Seria Elseve Magiczna moc glinki przeznaczona jest dla posiadaczek włosów normalnych, ale  przetłuszczających się u nasady i o suchych końcach. Generalnie dla takich włosów na naszym rynku jest bardzo mało kosmetyków - to źle, ponieważ nadmiernie przetłuszczające się włosy mogą zacząć wpadać, mogą tworzyć dodatkowe dolegliwości : jak np. swędzenie skóry głowy. Problem jest naprawdę spory - dlatego fajnie, że powstają mimo wszystko, kosmetyki typowe dla włosów przetłuszczających się.

Seria Elseve Magiczna moc glinki jak sama nazwa wskazuje opiera się o działanie glinek - te z kolei od zawsze miały właściwości absorbujące nadmiar sebum oraz działanie antybakteryjne.  Seria zamknięta jest w bardzo ładnych , turkusowych opakowaniach i składa się na nią : maska (do użycia przed myciem włosów), szampon i odżywka. Cała seria przepięknie i intensywnie pachnie.

Maska / Szampon / Odżywka
Ceny :   20 zł / 10 zł / 12 zł
Pojemności : 150 ml /250 ml / 200 ml
Dostępność : Drogerie


Co obiecuje producent? :
Elseve Magiczna Moc Glinki od L'Oréal Paris‎ to seria kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów stworzona z myślą o posiadaczkach włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania się. Włosy normalne bardzo często mają skłonność do szybkiego przetłuszczania się u nasady, co sprawia, że fryzura szybko staje się płaska i bez życia. Niestety częste mycie włosów może nadmiernie wysuszać końcówki włosów sprawiając, że stają się bardziej podatne na uszkodzenia. Podstawą serii kosmetyków pielęgnacyjnych Elseve Magiczna Moc Glinki jest połączenie 3 glinek, białej, niebieskiej i zielonej, które działają oczyszczająco, odświeżająco i nawilżająco na włosy.


Maska :
Absorbuje nadmiar sebum i zanieczyszczenia oraz pielęgnuje skórę głowy, pozostawiając włosy lekkie i oczyszczone u nasady. Kosmetyk stosowany przed myciem absorbuje nadmiar sebum i pielęgnuje skórę głowy. Włosy są lekkie i idealnie oczyszczone już od nasady. Ponadto niezwykle nawilżone przez 72H aż po same końce. Maska nie obciąża włosów. Sprawia, że są odżywione i łatwe w rozczesywaniu.


Szampon :
Szampon pielęgnacyjny Elseve Magiczna Moc Glinki to produkt stworzony specjalnie dla włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania. Włosy normalne mają tendencję do szybkiego przetłuszczania się u nasady głowy. Częste mycie powoduje natomiast, że końce włosów stają się suche. A gdyby siła nauki mogła zachować na dłużej efekt świeżo umytych włosów? Laboratoria L’Oréal Paris po raz pierwszy stworzyły gamę produktów zawierających unikalne połączenie 3 glinek dla wyjątkowego oczyszczenia i nawilżenia włosów przez 72 h - 72 h czystych i lekkich włosów. - Włosy pełne witalności. Niewiarygodna świeżość. - Nawilżenie aż po same końce, bez obciążania.

Skład szamponu :


Odżywka upiększająca :
Odżywka Elseve Magiczna Moc Glinki jest przeznaczona do włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania. Laboratoria L’Oréal Paris stworzyły gamę produktów zawierających połączenie 3 Glinek dla czystych i nawilżonych włosów przez 72 h. - Włosy nawilżone przez 72 h, aż po same końce, bez obciążania. - Włosy lekkie, pełne witalności, błyszczące. - Odżywienie i łatwe rozczesywanie. - Bez silikonu.

Skład odżywki :


 Moja opinia o produktach :

Najbardziej z całej serii do gustu przypadł mi szampon. Świetnie sprawdza się w roli szamponu oczyszczającego - nie zawiera silikonów, a posiada silniejszy detergent myjący SLS. Włosy są po nim bardzo dobrze oczyszczone, jednak nie skrzypią w niemiły sposób. Są miłe w dotyku, gładkie i łatwo je rozczesać. Szampon dobrze się pieni, dzięki czemu jest też bardzo wydajny. 

Maska to podstawowy element tej serii i najbardziej skuteczny - to właśnie w niej znajduje się najwięcej glinki - stąd też należy ją zawsze spłukiwać i zmywać szamponem. Po nałożeniu na włosy dosyć szybko zasycha i zmienia się w delikatną skorupkę. Maskę nakłada się na 5 minut przed umyciem włosów. Łatwo ją zmyć. Przyznam szczerze, że maskę używałam najrzadziej - po prostu brak mi nawyku, by przed szamponem coś nakładać na włosy :) 

Odżywka pielęgnacyjna z kolei jest tym przyjemnym elementem :) Nakłada ją się łatwo, nie spływa z włosów - choć ma dosyć wodnistą konsystencję. Włosy są po niej miękkie, miłe w dotyku i dobrze nawilżone. Jednak jeśli chodzi o moje włosy - są po niej troszkę mało dociążone i bardzo lekkie. To cecha, która idealnie sprawdzi się przy włosach skłonnych do przetłuszczania się.


Cała seria kosmetyków po pierwsze przepięknie pachnie. Zapach jest intensywny i dosyć długo utrzymuje się na włosach. Jeżeli chodzi o działanie to rzeczywiście jest warte uwagi. Włosy po zastosowaniu całej serii kosmetyków idealnie oczyszczone, pięknie odbite od nasady, lekkie i bardzo sypkie. Nie przetłuszczają się niemal zupełnie. Ich świeżość jest istotnie przedłużona. 

Kosmetyki są dosyć tanie i łatwo dostępne. Znajdziecie je w niemal każdej drogerii. Może ich składy nie są zbyt naturalne, to jednak działanie tych produktów jest warte wypróbowania - szczególnie u osób, które zmagają się z nadmiernym przetłuszczaniem się włosów u nasady.

Znacie te kosmetyki? Zainteresowały Was?
Macie problem z przetłuszczaniem się włosów u nasady?
 




11 komentarzy:

  1. U mnie kompletna porażka... :( Nic nie pomogła a włosy miałam tak oklapnięte że cały set musiałam oddać :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy i skalp u nasady są akurat bardzo suche

    OdpowiedzUsuń
  3. O i takie przedłużenie świeżości u mnie by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przy okazji skusze sie na szampon, bo to wszystko brzmi bardzo dobrze - a czasami potrzebuje typowwego oczysszczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam odżywkę i szampon w duecie super mi się spisywały te produkty <#
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem moje włosy również mają problem z przetłuszczaniem. Jedyny sposób jaki widzę na to, to mycie częstsze ;)
    Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś juz przewinęła mi sie ta seria na blogach ;) muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon jest ok, włosy faktycznie dłużej pozostają świeże. Co do maski mam mieszane uczucia - fajnie pachnie i pewnie działa ale nakładanie tej pasty na skórę głowy jest mega wyczynem i zajmuje sporo czasu. Nie wiem, czy ktoś znajdzie tyle zacięcia, żeby stosować ten produkt regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon jest ok, włosy faktycznie dłużej pozostają świeże. Co do maski mam mieszane uczucia - fajnie pachnie i pewnie działa ale nakładanie tej pasty na skórę głowy jest mega wyczynem i zajmuje sporo czasu. Nie wiem, czy ktoś znajdzie tyle zacięcia, żeby stosować ten produkt regularnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...