środa, 31 maja 2017

Fotobum - Magnesy z Twoimi wspomnieniami + Wielka Niespodzianka dla Was! - Voucher na darmowy produkt dla pierwszych 10 osób!

 Fotobum - Magnesy z Twoimi wspomnieniami 
+ Wielka Niespodzianka dla Was!
 - Voucher na darmowy produkt dla pierwszych 10 osób!


Piękną pamiątką dla każdego człowieka są zdjęcia. To one w magiczny sposób potrafią zatrzymać chwile i momenty naszego życia. Od zawsze w fotografiach upatrywałam czegoś, co nazwać można w prosty sposób wiecznością. Do dzisiaj zdarza mi się przeglądać zdjęcia np. moich dziadków - fascynujące jest to, jak wiele zmienia się z biegiem lat : wygląd, ubiór, moda, otoczenie. Zdjęcie zatrzymuje czas...


Bardzo fajną sprawą są foto magnesy z naszymi zdjęciami. Kolekcjonuję magnesy i przyczepiam je na lodówce ;) Tym razem zamówiłam komplet szesnastu magnesów ze sklepu internetowego Fotobum.pl


"Fotomagnesy to idealny pomysł na prezent i świetny gadżet na lodówkę. Stylizowane są na zdjęcia z kultowego polaroida, z miejscem na opis. Magnes jest cienki, delikatny i tym samym bezpieczny dla Twojej lodówki. Dzięki fotomagnesom miłe wspomnienia zawsze będą blisko Ciebie."


Magnesy są dosyć duże i stylizowane na zdjęcie z polaroida. Zawierają białą ramkę z miejscem na ciekawą naklejkę. Różnego rodzaju teksty w formie naklejek dołączone są w komplecie z magnesami, które otrzymałam zamawiając cały Fotobox.  

Wszystko zamknięte jest w bardzo ładne, estetyczne pudełeczko - dodatkowo wyścielone pianką, tak, aby nic się nie zniszczyło. Wszystko starannie i gustownie połączone w jedną całość. Taki Fotobox to idealny pomysł na gotowy prezent dla bliskiej nam osoby :)


Sam sposób składania zamówienia w sklepie Fotobum jest bardzo prosty - wgrywamy swoje zdjęcia na serwer strony, wypełniamy dane adresowe i wszystko gotowe :) Zdjęcia wczytują się szybko a całe zamówienie składa się w ekspresowym tempie!


Fotobum to sklep, gdzie również możecie wykonać inne, profesjonalne wydruki. Na przykład fotonaklejki czy fotodekoracje. Wszystko na grubym, porządnym papierze fotograficznym z naprawdę dobrą jakością wydruku.


Mam dla Was również świetną niespodziankę! 
Pierwsze 10 osób, które wypełnią swoje dane na stronie fotobum 
otrzymają voucher na darmowy produkt :

goo.gl/gSqDWn
(aby odebrać darmowy voucher wystarczy kliknąć w obrazek)

Voucher upoważnia Was do darmowego zakupu jednego wybranego przez siebie produktu - mogą to być fotomagnesy, fotobox, cokolwiek - co tylko wpadnie Wam w oko :)  Myślę, że to świetny prezent więc korzystajcie! 


Koniecznie dajcie znać w komentarzach,
 komu udało się załapać na darmowy voucher i co zamówiłyście ;)

6 komentarzy:

  1. super, przypomniałaś mi, że też mam Voucher :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe są te rzeczy, na pewno skorzystam :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Otrzymałam voucher ;) ekstra taka akcja

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczę czy uda mi się zdobyć. Zaraz kliknę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tymi magnezami. Ja mam na lodówce tylko takie typowe pamiątki z różnych miast.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...