środa, 24 maja 2017

Nowości z Zaful w kolorze czarnym :)

Nowości z Zaful w kolorze czarnym :)

Jakiś czas temu dotarło do mnie najnowsze zamówienie ze sklepu Zaful. Składałam je jeszcze, jak było dosyć zimno. Wreszcie przyszła wiosna i tak ciepłe buzy mogą już powędrować do szafy :) Szczególnie ta druga. Pierwsza z cekinami jest całkiem fajna i ładnie leży. Druga czarna jest za duża, bardzo obszerna i długa. Nie lubię takich długości, bo niesamowicie skracają optycznie nogi. 


--- ZAFUL ---
Bluza z cekinami : KLIK
Bluza czarna : KLIK

Dajcie znać co myślicie o nowościach?

17 komentarzy:

  1. Bluza czarna bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba za długa trochę jednak - może mniejsza byłaby lepsza.

      Usuń
  2. Ta bluza czarna jest fajna, klasyczna :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) I ten uśmieszek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są fajne. Ta z cekinami jest ciekawsza. Ale cała czarna jest zgrabniejsza

    OdpowiedzUsuń
  5. obie sa fajne, ale oczywiście z cekinami wygrywa starcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. taka czarna by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, wyglądają na milusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta pierwsza bluza !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z cekinami świetnie wygląda, ale w sumie obie są bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza z cekinami fajna , cekiny ją rozweselają 😃🌼

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...