poniedziałek, 22 maja 2017

KONKURS BIOXSINE - 3 zestawy Kuracji przeciw wypadaniu włosów do wygrania!

KONKURS BIOXSINE 
- 3 zestawy Kuracji przeciw wypadaniu włosów do wygrania!


Z okazji zbliżającego się Dnia Matki wspólnie z firmą Bioxsine chcemy zaprosić Was na konkurs, w którym wygrać można kurację (szampon + odżywka)
przeciw wypadaniu włosów Dermagen.

Pisałam o niej tutaj. 

  WYGRYWAJĄ 3 OSOBY!

Zasady konkursu są banalnie proste :

1. Będzie nam miło, jak będziesz na nami: Bioxsine i Włosy muszą być długie na facebooku
2. Będziesz ze mną na blogu, bo cieszy mnie Wasza obecność! ♥ (zaobserwujesz blog)
3. Odpowiesz na krótkie pytanie : Napisz trzy słowa, które określają Twoją Mamę.


Regulamin :
Konkurs trwa od 22.05.2017 do 29.05.2017 (7 dni). Ostateczny termin zgłaszania się w konkursie mija 29.05.2017 roku, o godzinie 23.59. Wyniki ogłoszę na blogu do dnia 04.06.2017. Organizatorem konkursu jest blog "Włosy muszą być długie". Fundatorem nagród jest Bioxsine Polska. Firma pokrywa również koszty wysyłki nagród do zwycięzców. Konkurs realizowany jest na podstawie niniejszego regulaminu i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Nagrody to : 3 zestawów kosmetyków do włosów Bioxsine Dermagen (na zestaw składa się szampon i odżywka), po 1 zestawie dla zwycięzcy.  Wygrywają 3 osoby. Uczestnicy zostawiają w komentarzu odpowiedź na postawione pytanie i niezbędne dane oraz spełniają wymienione wyżej warunki. Zamieszczając komentarz, Uczestnik zgadza się z warunkami Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Regulamin obowiązuje od momentu rozpoczęcia konkursu do jego zakończenia.

Wzór zgłoszenia :

1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : .......
2. Obserwuję blog jako : .......
3. Trzy słowa, które określają moją Mamę ... (odpowiedź)
4. E-mail : ...  (jeśli nie chcecie, nie musicie go podawać)

Zapraszamy do zabawy :)

( Banerek do pobrania )


Aby zaobserwować blog należy kliknąć 
"Dołącz się do tej witryny" z prawej strony --- >

38 komentarzy:

  1. OO szalejesz z konkursami , a na wypadające włosy zawsze się coś przyda ;D

    obs-Magdalena B
    FB-Magdalena Bła

    3 słowa:
    złośnica, wredota, kochająca

    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d.Anna B.
    2. Obserwuję blog jako Anna Bury
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę opiekuńcza zwariowana wszechstronna
    4. E-mail null15@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako Izabela C.
    2. Obserwuję blog jako : izabela.cetera
    3. MojA MAMA to kobieta stanowcza , wyrozumiala , osoba o golębim sercu
    4. E-mail :izabela.cetera@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako Jolka D
    2. Obserwuję blog jako : Fioletowy Szafir
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę - To czułość wyrozumiałość i miłość :)
    4. E-mail : jolka_dziczek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako: Droga do perfekcyjnych włosów
    2. Obserwuję blog jako : Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę: cierpliwa, wyrozumiała i najlepsza
    4. E-mail : drogadoperfekcyjnychwlosow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Sylvia O.
    2. Obserwuję blog jako : Sylwia Orzechowska
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę : opiekuńcza, kochająca, szczera
    4. E-mail :sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako Żaneta Serocka
    2. Obserwuję blog jako : ....... Żaneta Serocka
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę dobra, troskliwa, kochająca.
    4. E-mail : ... cytruska87@gmail.com
    baner na blogu po lewej str: http://babskikacik.pl/

    OdpowiedzUsuń

  8. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (Asia H) : .......
    2. Obserwuję blog jako : ...Joanna Hb....
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę :troskliwa,kochająca i najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako: Natalia S.
    2. Obserwuję blog jako : Natalia Vanilova
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę : Najpiękniejsza - wewnętrznie, zewnętrznie :)
    4. E-mail : natalka_121_121@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako Ania W
    2. Obserwuję blog jako : aAnia1982
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę mądra, piękna, wyjątkowa
    4. E-mail : ... (jeśli nie chcecie, nie musicie go podawać)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Bioxine i Włosy muszą być długie jako: Weronika N
    Obserwuję blog jako: Weronika Nowak
    Trzy słowa: elegancka, szczera, kochająca

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : .......Bernadetta Bomba na fb google-Jasmine Vise
    2. Obserwuję blog jako : .......Jasmine Vise
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę ... pracowita, troskliwa, kochająca
    4. E-mail : ... bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Lubię Bioxine i Włosy muszą być długie jako: Gosia Woźniak
    2.Obserwuję blog jako: Małgorzata Woźniak
    3.Trzy słowa:Nieoceniona,solidna,bystra

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Bioxine i Włosy muszą być długie jako Ewelina G. Obserwuję bloga jako Ewelina Gawryluk. Trzy słowa opiekuncza,wyrozumiala,utalentowana gastronomicznie. Email 😊ewelina1528@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako : Justyna R.
    2. Obserwuję blog jako : Justyna Rup
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę : wyjątkowa, kochająca, niezastąpiona
    4. E-mail : justyna_rup@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Paulina C.
    2. Obserwuję blog jako : Paulina Chojnacka
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę ... spokojna dobra pracowita :)
    4. E-mail : pcyran6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Lubię BioxsineFB i Google orazW.m.b.d. :jako Dorota Szarek. 2.Obserwuję blog jako: Dorota Szarek. 3.Trzy słowa które określają moją Mamę: wyjątkowość, dobre serduszko, pomysłowość. 4.E-mail:dorota.szarek@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. 1.Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. :jako Katarzyna Osetkowska
    2. Obserwuję blog jako Katarzyna Osetkowska
    3. Trzy słowa, które określają moją mamę: rowerzystka, marzycielka, "wróżka"
    4. Email: jap246@wp.pl

    Fajnie poczytać jak inni określają swoje Mamy, każda inna ale wszystkie przekochane:)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Patrycja Łukasiewicz
    2. Obserwuję blog jako : pluukasiewicz
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę : pracowita, odpowiedzialna, najlepsza
    4. E-mail : lukasiewiczpati@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako : Malwina B
    2. Obserwuję blog jako : Malwina Malwina
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę ...kochająca - maniaczka perfum - najlepsza przyjaciółka
    4. E-mail : mallwinnaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako: Maria L.
    2. Obserwuję blog jako : Monika S.
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę: mój tlen, ocean miłości, waleczność
    4. E-mail : monika1413@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Lubie Bioxsine Fb i Google oraz W.m.b.d jako Kasia Olechowska
    2. Obserwuje bloga jako Kasia Olechowska
    3. Trzy słowa jakie określają moją mamę to: Wiara,nadzieja,miłość.
    4. Email: kolechowska858@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Ewelina G.
    2. Obserwuję blog jako : Ewelina Gajdka
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę: czarująca, niezwykła superbohaterka
    4. E-mail : ewelina.gajdka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako: Kinga S
    2. Obserwuję blog jako : Kinga | ShinyHaired Blog
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę: piękna, kochająca, wyjątkowa
    4. E-mail : shinyhaired@gmail.com

    Powodzenia wszystkim ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Katarzyna R , Kaskarze
    2. Obserwuję blog jako : Kaskarze
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę ... niesamowita, niezwyciężona, cierpliwa
    4. E-mail : z chęcią podam na osobności :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję blog jako: .......
    Trzy słowa, które określają moją Mamę pracowita opiekuńcza niezwykła
    E-mail: kamolx@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Jako Hela z wesela ;)
    2. Jeśli tylko 3 to...jedyna taka mama :)
    3.Natii6560@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako Marta M
    2. Obserwuję blog jako : Melduję Gotowość
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę: anioł, moc, czar
    4. E-mail : meldujegotowosc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako Monika G.
    2. Obserwuję blog jako : Monika
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę : superwomen, zgrabna, pomysłowa
    4. E-mail : monisia3003@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Ewelina Makutynowicz
    2. Obserwuję blog jako : Theresa Ursula (lub Ewelina Makutynowicz, zależy którą nazwę wyświetla Ci blogger)
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę: rozsądna, opiekuńcza, niezastąpiona
    4. E-mail : theresaursulasjewelry@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako Dominika Khattab
    2. Obserwuję blog jako : Dominika Khattab
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę: wesoła, cudowna, niesamowita
    4. E-mail : dominikakhattab@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) Kinga M
    2. Obserwuję blog jako : Kinga McAlvares
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę piękna, wspaniała, szczera
    4. E-mail : kinga0529@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Saszka K
    2. Obserwuję blog jako : Saszka K
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę NAJLEPSZA NA ŚWIECIE
    4. E-mail : saszka234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Jadwiga D.
    2. Obserwuję blog jako : Jagoda P.
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę:

    1. ZDETERMINOWANA- wbrew przeciwnościom losu została mamą. Nie mogła mieć biologicznych dzieci więc postawiła wszystko na jedną kartę, zawalczyła o mnie i zaadoptowała mnie z Domu Dziecka, stając się moją mamą zastępczą.

    2.PRACOWITA czytaj Superwoman - połączyła pracę zawodową z jednoczesnym wychowywaniem mnie i robieniem studiów podyplomowych. O prowadzeniu przydomowego ogródka nie wspomnę!

    3. WYROZUMIAŁA - jest kochana, troskliwa, pełna empatii, ma do mnie dużo cierpliwości, ciepła i miłości.


    4. E-mail : pjagoda0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako Judyta M.
    2. Obserwuję blog jako : Judyta M.
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę: Energiczna, Opiekuńcza i Stanowcza
    4. E-mail : judytamaciejczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  37. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako Basia Grieger
    2. Obserwuję blog jako : LaVi (sunnylavi@gmail.com)
    3. Trzy słowa, które określają moją Mamę: ambiwalentna, enigmatyczna, pomocna
    4. E-mail :sunnylavi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Lubię Bioxsine FB i Google oraz W.m.b.d. jako (imię i pierwsza litera nazwiska) : Aleksandra D.
    2. Obserwuję blog jako : Unkown (Google) - dobrowolskaolka (jestem 1457 obserwatorem Twojego bloga)
    3. Mama: Opoka- wspiera, wysłucha, doradzi. Pasja- oddanie rodzinie, prowadzenie firmy, projektowanie biżuterii. Sukces- to jej drugie imię. Potrafi łączyć te wszystkie cechy w jedną całość, co budzi ogromny podziw.
    4. E-mail : dobrowolskaolka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...