niedziela, 10 lipca 2016

Apetyt STOP Max - Suplement diety : Stop dla podjadania - moja opinia o jego skuteczności

Apetyt STOP Max - Suplement diety : Stop dla podjadania 
- moja opinia o jego skuteczności

 
Suplementów diety powstaje coraz więcej. Czasem mam wrażenie,że już praktycznie na wszystko je wymyślono - szczególnie wrażenie to dopada mnie, gdy oglądam telewizję, co zdarza się jednak stosunkowo rzadko. Z reguły mój mąż okupuje telewizor, a ja stronię od wszelkich, dodatkowych hałasów. Jestem człowiekiem, który zupełnie nie potrafi funkcjonować w głośnym środowisku - od razu boli mnie głowa i jestem zdenerwowana. Jednak nie o tym miałam pisać :) 


Dzisiaj chciałam przedstawić Wam suplement diety w formie tabletek do ssania o bardzo smacznym, pomarańczowym smaku :) Suplement z założenia ma pomagać w utrzymaniu prawidłowej masy ciała, wspomagać odchudzanie, utrzymanie diety a szczególnie zapobiegać wahaniom glukozy w organizmie w ciągu całego dnia. Owe wahania najczęściej niweczą wszelkie próby utrzymania zdrowego sposobu żywienia czy diety. Niestety, kiedy doprowadzamy do dużych spadków glukozy, wyrównujemy ten poziom, podjadając - najczęściej niezdrowo i za dużo. Aby zapobiegać tej sytuacji, przychodzi z pomocą suplement diety Apetyt STOP Max. 

Suplement zapakowany jest w kartonik z informacjami o produkcie oraz jego składem. W opakowaniu mieści się 90 drażetek do ssania w blistrach. 

Cena : 24,99 zł
Dostępność : Apteki, domowaapteczka.pl


Co obiecuje producent? : 
Apetyt Stop Max – suplement diety, zawiera bezpieczne i naturalne składniki, pozwalające bez stresu walczyć z apetytem (*Garcinia Cambogia, *Gymnema Sylvestre). Hydroksycytraty (HCA) zawarte w ekstrakcie z *Garcinia Cambogia powstrzymują lipogenezę i akumulację tłuszczów w organizmie, blokują enzym odpowiedzialny za przemianę węglowodanów w tłuszcze. Efekt tłumienia apetytu jest wspomagany poprzez obecność *chromu, który ma wpływ na utrzymanie prawidłowego poziomu glukozy we krwi oraz przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych. Również Citrus Aurantium wspomaga metabolizm tłuszczów i węglowodanów.
Cynk przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych, pomaga w utrzymaniu prawidłowego metabolizmu kwasów tłuszczowych oraz węglowodanów.

                                                                             Fakty :
                                       Prawidłowy poziom glukozy jest istotnym czynnikiem 
                                                    ograniczającym wydzielanie insuliny 
                                 – hormonu, który nasila odkładanie tkanki tłuszczowej.


Skład :
Porcja produktu zalecana do spożycia w ciągu dnia: 6 tabletek zawiera:
  • Ekstrakt Garcinia Cambogia – 720 mg (w tym hydroksycytraty – 432 mg)
  • Ekstrakt Gorzkiej Pomarańczy (Citrus Aurantium) – 120 mg (w tym synefryna – 7,2 mg)
  • Ekstrakt Gymnema Sylvestre – 30 mg (w tym 15 mg kwasów gymnemowych
  • Cynk – 10 mg (100% RWS1)
  • Chrom – 60 µg -150% RWS*)
                                                                       *% RWS– Referencyjne Wartości Spożycia


Produkt zawiera substancję słodzącą (glikozydy stewiolowe, bezpieczne dla diabetyków) Glikozydy stewiolowe, uzyskane z liści rośliny Stevia rebaudiana, są naturalną substancją słodzącą, bezkaloryczną, o niskim indeksie glikemicznym, bezpieczną dla diabetyków.
Ostrzeżenia: Produkt zawiera synefrynę. W czasie stosowania produktu ograniczyć spożycie innych produktów zawierających synefrynę takich jak owoce cytrusowe.

Sposób użycia:
Ilość składników w maksymalnej porcji dziennej 6 tabletek
Od 1 do 6 tabletek dziennie w zależności od potrzeby, pomiędzy posiłkami. Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut zróżnicowanej diety.

Zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia są ważne. Nie należy zastępować suplementem diety regularnych posiłków.


Moja opinia o suplemencie diety Apetyt STOP Max :
  • Suplement diety bardzo dobrze redukuje uczucie głodu oraz napady "wilczego apetytu". 
  • Powoduje, że nie ma się chęci na żadne podjadanie pomiędzy regularnymi posiłkami. 
  • W trakcie przyjmowania suplementu nie miałam ochoty na żadne słodycze, łatwiej było mi wyjść ze sklepu bez żadnych niepotrzebnych bomb kalorycznych,
  • Gdy czasami przychodziła chęć na jakąś przekąskę, chwytałam za bardzo smaczną tabletkę do ssania i za chwilę niekontrolowane chęci przechodziły zupełnie,
  • W ostatnim czasie zwiększyłam aktywność fizyczną, oprócz ćwiczeń jeżdżę dodatkowo na rowerze i bardzo dużo i długo spaceruję w ciągu dnia - nie wiem na ile suplement diety pomógł mi w tym, ale straciłam 4 kilo. Nie myślę,że dzięki niemu, bo tak jak mówię - lato i większa aktywność życiowa, jednak może miał w tym swój malutki plusik- z pewnością nie zaszkodził,'
  • Oceniam go bardzo pozytywnie,ponieważ nie wywoływał żadnych skutków ubocznych ani dolegliwości, a przyjmowanie go było samą, smaczną przyjemnością.

Podsumowując : Zamiast małej czekoladki lub cukierka, polecam Wam smaczną drażetkę Apetyt Stop Max :)  Bardzo spodobał mi się ten suplement, jego forma, działanie, skuteczność. Z pewnością niejednokrotnie po niego jeszcze sięgnę. Wiadomo, że nie można zakładać, iż da nie wiadomo jakie efekty - to przecież tylko suplement. W dużej mierze redukcja wagi zależy od nas samych i od naszej motywacji. Dużo ruchu w połączeniu z tym suplementem daje fajne efekty, bo wreszcie nie zjadamy niepotrzebnych, pustych kalorii i nie niwelujemy naszych starań w dążeniu do utrzymania prawidłowej wagi.

 Znacie suplement diety Apetyt Stop Max? Zainteresował Was?

7 komentarzy:

  1. Ja za takimi suplementami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  2. to coś dla mnie, mam skłonność do podjadania z braku zajęcia czasami, nie czuję głodu a jedynie mam na coś chęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bym z pewnością wypróbowała, teraz wolę postawić na zdrowy rozsądek w jedzeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ktoś nie ma silnej woli, to takie wsparcie w walce ze słabościami mu się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie Apetit Block nie dał rady :P także nie wierzę w żadne suplementy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie opisane,ja spróbuję-koszt niewielki.;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...