poniedziałek, 18 lipca 2016

Brokatowe sandały z Sammydress w połączeniu z cudowną narzutką z Bonprix

Brokatowe sandały z Sammydress w połączeniu z cudowną narzutką z Bonprix

Dzisiaj chcę pokazać Wam drugie buciki ze sklepu Sammydress. tym razem są to sandały. Srebrne, na lekkiej koturnie. Sandały są całe brokatowe. W ostatnim czasie brokat powszednieje i wkrada się do zwyczajnych bucików, np. espadryli - czyniąc z nich wyjątkowe buciki. Jestem ciekawa czy Wam podobają się brokatowe buty. Koniecznie dajcie znać.
Nie wiem czy zamawiałyście kiedyś w Bonprix. Ja po raz pierwszy i jestem zachwycona!! Dzisiaj chcę pokazać Wam pierwszą rzecz z mojego zamówienia, a dokładnie bawełnianą narzutkę w kolorze jeżynowym. Jestem nią oczarowana, ponieważ dokładnie czegoś takiego szukałam na letnie wieczory lub zimniejsze dni. Delikatny, koszulkowy materiał sprawia wrażenie bardzo lekkiego. Narzutka świetnie nadaje się do topu na ramiączkach czy t-shirtu z krótkim rękawkiem. Z pewnością zamówię jeszcze inny kolor - zastanawiam się nad białym. Jakość rewelacja. Koniecznie zobaczcie też inne Wdzianka i żakiety Bonprix.




Buty Sammydress : KLIK 
- Women's Sandals With Solid Colour and Cross Straps Design

Narzutka Bonprix : KLIK
 - Wdzianko z rękawami 3/4 Bonprix

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało? Co myślicie o brokatowych butach?
 Zamawiacie rzeczy z Bonprix?

20 komentarzy:

  1. Obie rzeczy są wspaniałe, ale narzutka bardziej. Ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci w różowościach:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, narzuta piękna, klik

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koturny :) Można ubrać je do luźnej lub eleganckiej stylizacji i zawsze będą wyglądać super :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne buty. Z bonprix jeszcze nic nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja po prostu zakochałam się w towjej torebce! *o* Śliczne buty. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te sandałki i narzutka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się buciki, pewnie ładnie wyglądałyby też do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie noszę sandałów, ale na kimś mi się podobają, te są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sandały ładne, choć nie wybrałabym brokatowych, bo brokatu nie cierpię i nie uznaję pod praktycznie żadną postacią. Za to Bonprix uwielbiam. Noszę duży rozmiar i to jeden z niewielu sklepów, gdzie podczas zakupów mogę znaleźć coś ładnego, dobrze leżącego, co nie kosztuje majątku i nie wymaga żyranta albo dwóch ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze mówiłam że takie kolory jak róż/purpura pasują do blondynek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...