poniedziałek, 11 lipca 2016

Nowości z SheIn i Romwe - część pierwsza

Nowości z SheIn i Romwe - część pierwsza

Bardzo długo szło do mnie moje najnowsze zamówienie z SheIn. Z Romwe troszkę krócej. Paczka z SheIn od 13 czerwca była już w Warszawie i krążyła po Polsce prawie cały miesiąc. Przesyłana z jednego Urzędu Celnego na drugi i bardzo mozolnie i powoli odprawiana. Wszystko przez strajk celników. Niestety nadal się on nie skończył i bardzo ciężko na ten moment otrzymać przesyłkę z zagranicy w normalnym czasie oczekiwania :/
Dzisiaj chcę pokazać Wam część nowości ze sklepów SheIn i Romwe, a jutro pokażę resztę. Z Romwe pochodzi szara sukienka w sportowym stylu, z odkrytymi ramionami. Z SheIn narzutka w kratkę czarno - biała z frędzlami :)



Sukienka Romwe : KLIK
Narzutka w kratkę SheIn : KLIK


Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

21 komentarzy:

  1. Sukienka jak i koszula świetnie się prezentują.
    A Ty Kochana jak zawsze wyglądasz świetnie!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka wygląda jak nie sukienka, ratuje ją jedynie dłuższy tył. Narzutka jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - zamawiałam ją z myślą,że będzie jak tunika, ale jednak na tunikę jest za długa :P

      Usuń
  3. Sukienka mi się podoba - świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, tym razem wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalona ta sukienka, idealna na lato :) W sklepie wydaje się być bardziej czarna ;) Z SheIn ostatnio mega długo idą paczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta sukienka! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ciuszki! Do mnie właśnie przyszła paczka z SheIn i szła tydzień, także miłe zaskoczenie :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka podoba mi się najbardziej :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...