czwartek, 21 lipca 2016

Jak powstaje cellulit? Co sprzyja powstawaniu cellulitu? Vialise - Naturalne serum antycellulitowe - nowość w walce z cellulitem

Jak powstaje cellulit? Co sprzyja powstawaniu cellulitu?
Vialise - Naturalne serum antycellulitowe - nowość w walce z cellulitem
 - opinia o produkcie


Vialise - Serum antycellulitowe to połączenie kremu i balsamu w jednym kosmetyku, opartym na naturalnych składnikach. Serum zamknięte jest w plastikowej buteleczce z pompką. Dodatkowo zabezpieczone jest kartonikiem z informacjami o produkcie. Opakowanie produktu ma bardzo ładny, delikatny wygląd : jest białe i ozdobione jedynie wzorem polnych chabrów :) Mi podoba się bardzo. Serum jest przezroczyste, ma postać klejącego się delikatnie żelu. Jak większość kosmetyków naturalnych nie posiada zapachu.

Pojemność : 200 ml
Dostępność : www.pl.vialise.com


Co obiecuje producent? :
VIALISE serum antycellulitowe: oparte na naturalnych składnikach, nie zawiera parabenów, silikonów, barwników, sztucznych substancji zapachowych i emulgatorów PEG. Nagromadzony na ciele cellulit można skutecznie zwalczyć jedynie naturalnymi środkami. Taki właśnie jest Vialise – rewolucyjne serum na cellulit, dzięki któremu pozbędziesz się cellulitu. Co ważne, już nigdy więcej nie zobaczysz go na swoich udach czy pośladkach. To najnowszy, przebadany preparat, który przenika wprost do komórek tłuszczu i cellulitu niszcząc je. Tylko działaniem od wewnątrz jesteś w stanie odnieść sukces. W ciągu zaledwie 30 dni możesz odzyskać pewność siebie, cieszyć się atrakcyjnym ciałem, którym będziesz chciała pochwalić się na basenie czy plaży. To wszystko dzięki unikalnej formule nowego preparatu, który zawiera wyłącznie substancje pochodzenia naturalnego mające właściwości antycellulitowe.


Cellulit czyli tzw. pomarańczowa skórka to utrapienie większości kobiet. Nie ma reguły, borykają się z nim młodsze i starsze, szczupłe i otyłe. Czasem nawet już u nastoletnich dziewczyn zaczyna tworzyć się cellulit. Tylko niewielki odsetek kobiet ma to szczęście, że nigdy nawet po urodzeniu dzieci ich ciała nie pokrywają się warstwą cellulitu.


Jak powstaje cellulit?
Gdy do poszczególnych części ciała krew nie jest dostarczana równomiernie w odpowiednich ilościach, a tak się dzieje np. gdy dużo czasu spędzasz w pozycji siedzącej. Tam gdzie krwi dociera mniej gromadzą się szkodliwe i niepotrzebne substancje. Słabszy przepływ krwi to również mniejsza produkcja kolagenu odpowiedzialnego za elastyczność skóry. Staje się ona słabsza i zwiotczała.

Co sprzyja powstawaniu cellulitu?

Dużą rolę odgrywają geny, stres, mało aktywny tryb życia, zła dieta, duża ilość kofeiny, niedobory snu.


Skład :
Aqua, Propanediol, Glycerin, Hydroxyethyl Cellulose, Sodium Alginate, Hedera Helix Extract, Artemisia Abrotanum Extract, Ruscus Aculeatus Root Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Algae, Paullinia Cupana, Lecithin, D-panthenol, Sorbitol, Citric Acid, Caffeine, Aascorbic Acid, Rutin, Phenoxyethanol, Ethylhexylgycerin, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Limonum Oil, Cananga Odorata, Citrus Paradisi Peel Oil.


W składzie znajdziemy : Glicerynę, Wyciągi z alg, Ekstrakt z bluszczu, Ekstrakt z bylicy, Ekstrakt z ruszczyka kolczastego, Ekstrakt z kasztanowca, Algi, Guaranę, Lecytynę, Pochodną witaminy B5, Kofeinę, Kwas askorbionowy, Rutynę, Olejek pomarańczowy, Olejek Cytrynowy, Jagodlin wonny, Olejek eteryczny z Grejpfruta.
Skład jest bardzo ładny, naturalny - pozbawiony niezdrowej chemii. Nie ma tu parafiny, nie ma parabenów ani innych, niekoniecznie zdrowych substancji.

Większość obecnych w składzie serum, naturalnych składników wpływa na  :
  • poprawę przepływu krwi,
  • wzmocnienie naczyń krwionośnych i poprawę krążenia
  • regenerację zwiotczałej skóry,
  • przyspieszenie rozpadu tłuszczów,
  • nawilżenie i ujędrnienie skóry.

PLUSY PRODUKTU :
+ Serum intensywnie nawilża, natychmiastowo,
+ Jest wygodne w użyciu (pompa w formie dozownika - nic nie trzeba odkręcać, zakręcać),
+ Po miesiącu regularnego stosowania serum, skóra jest bardziej ujędrniona,
+ Bardziej napięta,
+ Gładka i miękka w dotyku,
+ Cellulit delikatnie zmalał,
+ Serum jest wydajne (trzeba uważać by nie nałożyć go za dużo, bo nadmierna ilość potrafi się rolować na skórze).


Podsumowując : Serum Vialise w jakimś stopniu spełnia swoje zadania. Warto po nie sięgnąć w walce z cellulitem - choć trzeba pamiętać, że w takiej walce głównie liczy się systematyka. Ogólnie poprawę jakości skóry zauważam na brzuchu i wewnętrznej stronie ud, gdzie borykam się z cellulitem  - i pomimo regularnych ćwiczeń tych partii ciała, nie mogę się go w zupełności pozbyć. Regularne wcieranie serum zamierzam kontynuować, ponieważ efekt całkiem mnie do tego zachęcił. Serum stosuję dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Czasami zdarza mi się zapomnieć go nałożyć -ale sporadycznie. Generalnie efekt jakiś jest (około 5 % mniej pomarańczowej skórki), jednak wciąż moim zdaniem mały. Być może w dłuższym czasie stosowania, serum zadziała lepiej. Mam taką nadzieję :)

Znacie serum Vialise? Zainteresowało Was? 
Macie jakiś sposób na walkę z cellulitem?

16 komentarzy:

  1. musze w końcu na sobie sprawdzić bo na razie tylko czytam i czytam o tym

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam kosmetyku
    ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zauważyłam, że mam coraz większy problem z cellulitem. Dlatego chętnie poznam ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również go mam, jednak recenzja za około tydzien :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu stosuję produkty do ujędrniania i zauważyłam poprawę :D Oczywiście plus masaż dość mocny i peeling.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio niestety przez brak ruchu , siedzący tryb pracy znów zauważyłam powiększający się cellulit, dopiero jesienią idę na siłownię. Na pewno warto wspomagać się kosmetykami, często sama tak robię. Zainteresowało mnie to serum

    OdpowiedzUsuń
  7. Możliwe, że kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wypróbowałabym z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto się wspomagać takimi produktami, na pewno nie zaszkodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też polecam ten krem! Wspaniale ujędrnia i nawilża skórę :) i ma naturalny skład! Wspaniale wspomaga walkę z pomarańczową skórką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja polecam jeść dużo grejpfrutów :) a Vialise używam i potwierdzam, że działa naprawę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Walka z cellulitem to nie tylko wcieranie kremów, pamiętajcie o regularnych ćwiczeniach i diecie + 3l. wody dziennie. Vialise krem kojarzę, bo bratowa używa i bardzo sobie to serum chwali. Zastanawiam się nad kupnem, bo widzę że zbiera dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń

  13. mi pomogły przede wszystkim: zmiana nastawienia i systematyczność, wszystko inne było bardzo poboczne - ćwiczenia, dieta TAK! ale to nie wystarczało bo moje nogi były bardzo suche i to tylko uwydatniało mój problem. Ale skusiłam się na ten właśnie krem Vialise - nie żałuję.. miło czytać recenzję osoby, która jest tak jak ja zadowolona z działania tego magicznego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio zauważyłam, że przez mój siedzący tryb życia cellulit znacznie mi się zwiększył... zaczęłam uprawiać więcej sportu ale nie zawsze mam na to czas.. tak to jest jak się pracuje w korpo. Chyba też zamówie sobie vialise, bo naczytałam się sporo dobrych opinii o nim.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny krem dla mnie odkrycie roku jeśli chodzi o pielęgnację ciała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja opinia o Vialise? Jak najbardziej na tak! Krem sam w sobie ma tak dobrane składniki, że wraz z ćwiczeniami super radzą sobie z cellulitem. Polecam, warto spróbować, Werka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...