piątek, 22 lipca 2016

Zaful - pierwsze zamówienie z tego sklepu - moje wrażenia

  Zaful - pierwsze zamówienie z tego sklepu - moje wrażenia

Dzisiaj chcę pokazać Wam nowości ubraniowe zamówione w sklepie Zaful. Owo zamówienie składałam dawno temu. Szło ono do mnie jednak bardzo długo. Nie jest to wina sklepu, a może jest? Nie wiem... być może pomylili się w sposobie zaadresowania przesyłki, bo każda z nich spędziła parę dobrych tygodni w Polskim Urzędzie Celnym. Koniec końców dotarła, ale musiałam pisać listy do urzędu i takie o to przygody ;)

W Zaful długo nie mogłam się zdecydować, ponieważ jest tam spory wybór zarówno ubrań jak i akcesoriów. Ostatecznie zamówiłam długi, niebieski sweterek z asymetrycznym (dłuższym) tyłem, kremowe sandały na koturnie oraz torebkę plażową. Zamawiałam troszkę inny wzór torebki, ale był kłopot z dostępnością i wymieniłam na taką.

Wszystkie rzeczy są bardzo fajne pod względem jakości i wykonania. Sweterek to porządna, miękka bawełna. Torebka porządnie uszyta, posiada wszyty zamek. Sandały bardzo wygodne i stabilne pomimo  wysokiej koturny. Mają miękką, przyjemną wkładkę, dzięki której noga nie ślizga się po wnętrzu buta. Co do sandałów, troszkę żałuję, że nie są niższe. Nie bardzo czuję się w tak wysokiej koturnie. 


Sweterek : KLIK
Sandały : KLIK
Torebka : KLIK


Spodobało Wam się coś? Znacie sklep Zaful?

18 komentarzy:

  1. Sandałki są świetne. Oj biedna miałaś pecha z tym urzędem celnym ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane :) Też zawsze obawiam się Urzędów Celnych ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. też czekam na paczkę z zaful ;) może ten urząd celny to przez torebkę i buty:D bo często takie paczki lubią przechwytywać :)
    poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się torebka, idealna na lato, na zakupy, do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że paczucha dotarła :) O tak, w tym sklepie jest w czym wybierać :) Piękny kolor sweterka, w ofercie mógłby być tez inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam wiele recenzji ze współprac pomiędzy Zaful, a blogerką. U wielu paczka szła dość szybko ,więc może to przez buty i torebkę u Ciebie takie problemy?
    Bardzo fajna paczka!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sandały super, właśnie potrzebuję takich butów na koturnach bo moje umarły śmiercią naturalną. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest śliczna, a sweter ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sklepu nie znam, torebka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny błękit :)
    Jeśli jeszcze nie wzięłaś udziału w rozdaniu, zapraszam Cię. Pomadka Lancome czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka torebka jest na mojej długiej liście życzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Koturny całkiem fajne chociaż pewnie też bym się nie odnalazła na wysokości :D sweterek też spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sandały rewelacyjne! A na podobną torebkę plażową sama czekam, tylko z innego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te buty, a torebka dodaje takiej radości :)
    Zapraszam na przegląd sklepu AVOCADO mają na prawdę świetne rzeczy :)
    https://monica280497.blogspot.com/2016/07/przeglad-sklepu-avocado.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ładnie! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka wpada w oko :) Super pasuje na lato

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...