wtorek, 5 lipca 2016

Letnie nowości z Cndirect

Letnie nowości z Cndirect

Dzisiaj chcę Wam pokazać moje najnowsze zamówienie ze sklepu Cndirect, zamówienie wyjątkowo udane. Składa się na nie kilka rzeczy : spodenki z pomponami, dwa t-shirty oraz koronkowa narzutka. Spodenki bardzo fajne jakościowo i myślę,że dobre na letnie spacery. T-shirt szary z napisem Love jest trochę asymetryczny i jeden rękawek opada swobodnie na ramię. Wykonany jest z bawełny - jakość całkiem dobra. Drugi t-shirt (biały) również jest bawełniany i posiada ciekawy nadruk. Idealnym dodatkiem do letnich strojów będzie również koronkowa narzutka w kolorze kremowym. Wygląda fajnie i myślę,że będzie dobrze pasowała w zestawieniu z letnimi sukienkami.


--- CNDIRECT ---
Spodenki :

Szary t-shirt :

Biały T-shirt :

Narzutka : 


Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

20 komentarzy:

  1. Ale Ty masz już długie włosy!
    Narzutka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś odrosły,ale ostatnio jakby w miejscu stały.. :/

      Usuń
  2. to chyba się zgadałyśmy :D też przyszły mi teraz te spodenki ;) jednak mam co do nich koszmarne uczucia...
    poklikane! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy wyglądają ślicznie, a Ty cała kwitniesz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 jednak jeszcze daleko im do zxeowego wyglądu...

      Usuń
  4. Narzutka wygląda ciekawie, linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje :) P.s masz świetną figurę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale do chudzielców nie należę... szkoda :p

      Usuń
  7. Ciuszki idealne na te upały :) W sklepie czarna narzutka fajnie się też prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podobają mi się szorty. ja jednak w swojej garderobie nie mam żadnych spodenek tej długości

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzutka jest po prostu cudowna <3 Nigdy nie zamawialam z cndirect ale coraz bardziej sie nad tym zastanawiam! Naprawde swietne ciuszki <3
    Piekne zdjecia <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba :)Świetnie wyglądasz .

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te spodenki! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sympatyczne te pomponiki 💙💚

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...