niedziela, 17 lipca 2016

Długi sweter z Amstyl.pl i czerwone buty z Sammydress

Długi sweter z Amstyl.pl i czerwone buty z Sammydress 

Lato w pełni, ale ostatnie dni, po wielkich ulewach są dosyć zimne - przynajmniej u mnie. W takie dni dobrze sprawdza się oversize'owy sweter, którym można opatulić się od głowy po kolana :D Sweter pochodzi z polskiego sklepu Amstyl.pl - z tego też sklepu będę miała dla Was tunikę do podarowania w rozdaniu. Póki co zastanawiam się jeszcze nad jego formą. Śledźcie fanpage bloga , tam z pewnością dowiecie się najszybciej o wszystkich ciekawych, blogowych akcjach :)
Sweter jest szary, w kratkę, bardzo dobrej jakości. W Amstyl znajdziecie sporo ciekawych, naprawdę unikatowych sweterków i narzutek - ale nie tylko. Koniecznie zajrzyjcie.

Do swetra założyłam wygodne, sportowe buty na koturnie w kolorze czerwonym z Sammydress. Czerwone buty ciężko czasami dopasować do konkretnego stroju. Zawsze jednak dobrze wyglądają z czernią i bielą. Sneakersy z Sammydress są bardzo wygodne, koturna zupełnie nie daje się we znaki.



Sweter Amstyl.pl : KLIK
Buty Sammydress : KLIK


Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

18 komentarzy:

  1. Świetny sweterek, idealny na chłodne wieczory i jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo nie lubię 'sportowych' butów na koturnie :( ale kolor mają super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy i sweterek mi się bardzo podoba i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny sweter :D czarny a moja mama granatowy

    OdpowiedzUsuń
  5. każda kobieta powinna mieć czerwone buty :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny sweterek a buty mają przepiękny kolor

    emiliamccurdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno buty jak i sweter szalenie mi się podobają. Może kiedys się skuszę na takie buty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...