niedziela, 24 lipca 2016

Letnie nowości z SheIn w połączeniu z sandałami Amiclubwear

 Letnie nowości z SheIn w połączeniu z sandałami Amiclubwear

Lato jest bardzo kapryśne w tym roku w Polsce. Stosunkowo mało słonecznych dni, a to już końcówka lipca. Może sierpień będzie ładny. Oby, bo w sierpniu zaczynam długo wyczekiwany, 5-tygodniowy urlop :) Już tylko tydzień pracy mi został i wreszcie odpocznę :) Nie mogę się doczekać!
Dzisiaj chcę pokazać Wam letnie nowości ze sklepu SheIn : biały t-shirt z frędzlami, czarną, koronkową narzutkę oraz sukienkę w paski. Wszystkie te rzeczy są świetne gatunkowo, bawełniane i naprawdę warto je polecić ;)



Zarówno w pierwszym jak i w drugim zestawieniu ubrałam buty ze sklepu Amiclubwear. Obie ary, pomimo swojej wysokości, są bardzo wygodne i dobrze wykonane. Jestem ciekawa, które spodobają Wam się bardziej? :)



SHEIN :
T-shirt : KLIK
Narzutka : KLIK
Sukienka : KLIK

 **********************************
AMICLUBWEAR : 
Sandały czarne : KLIK
Sandały kremowe : KLIK


Spodobało Wam się coś?

22 komentarze:

  1. Drugie buty - cudo!
    Ładne stylizacje :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buciki, wszystko poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandałki są extra prezentują się rewelacyjnie!
    Ty Kochana piękna jak zwykle!
    A stylizacje świetnie dobrane... Oczywiście poklikane :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdecydowanie bardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka w paski jest piękna
    i obie pary sandalków również

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również drugie bardziej sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne stylizacje :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne są te drugie buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Świetna narzutka! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się ta biała bluzka, jest śliczna! :)

    Obserwuję :)

    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta biała bluzka z Shein ;)

    obserwuję :)
    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty mi się nie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze buty cudowne :) a stylizacje także śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja z karmelowymi butami jest obłędna chyba w nie zainwestuje ale jak z rozmiarówką? :>

    Prosze też o kliki u mnie :
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  15. te buty wydają się bym wygodne;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sandałki świetne! Ładne stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. biała koszulka i drugie sandałki...cudowne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...