sobota, 16 lipca 2016

Eveline - Luksusowy balsam odmładzający dla suchej skóry - Granat i figa

Eveline - Luksusowy balsam odmładzający dla suchej skóry - Granat i figa
-  opinia o produkcie


Balsam do ciała Eveline o kompozycji zapachowej granatu i figi zamknięty jest w ciemno różowej tubce, wykonanej z bardzo miękkiego plastiku. Tubka zamykana jest na klik co ułatwia aplikację w tego typu produktach ( śliskie, nabalsamowane dłonie nie są tak sprawne by męczyć się z zakręcaniem nakrętek :) ). Balsam dedykowany jest głównie dla skóry suchej - zatem bardzo fajnie jest sięgnąć po niego w wakacyjny czas. Zapach bardziej kojarzy mi się z figą, jest słodki, troszkę cukierkowy, typowy dla zapachu dojrzałych fig nad Śródziemnomorskim morzem :) Kolor balsamu typowo biały, konsystencja kremowa.


Cena : 16 zł
Pojemność : 200 ml
Dostępność : www.eveline.eu  Rossmann itp.


Co obiecuje producent? :
Luksusowy Balsam Odmładzający na bazie ultraodżywczych ekstraktów z owoców granatu i figi natychmiast po aplikacji intensywnie nawilża, ujędrnia i wygładza strukturę skóry. Formuła kosmetyku zawiera m.in. wzmacniający olejek migdałowy, kojący olejek kokosowy i kolagen morski łagodzący podrażnienia.


 
Składniki czynne:
  • Ekstrakt z granatu - dzięki zawartości kwasu punikowego (omega 5) stymuluje podział komórek, dzięki czemu spektakularnie odmładza jej strukturę. Działa silnie antyoksydacyjnie .
  • Ekstrakt z owoców figowca - aktywizuje komórki skóry do walki z niekorzystnymi czynnikami środowiska, takimi jak promieniowanie UV, stres i zanieczyszczenia.
  • bioHYALURON Complextm - zapewnia spektakularny poziom nawilżenia skóry i przyspiesza odnowę komórek.
  • Collasurge LQTM - uzupełnia niedobory kolagenu w skórze, silnie ujędrnia i uelastycznia skórę oraz zwiększa jej sprężystość.
    Olej migdałowy i kokosowy - wypełniają ubytki lipidowe w strukturze skóry, intensywnie wygładzają oraz chronią przed utratą nawilżenia.
    Kompleks witamin A, E, F - intensywnie odżywia głębokie warstwy skóry i widocznie poprawia jej koloryt.
Skład :


W składzie, zaraz po wodzie znajdziemy multum odżywczych składników, takich jak : olej sojowy, glicerynę, olej migdałowy, olej kokosowy, mocznik, masło shea, ekstrakt z granatu oraz ekstrakt z figi, kwas hialuronowy, kolagen, pantenol, alantoina, witaminy A, E i F. Bardzo duża ilość nawilżających oraz wygładzających substancji.


PLUSY PRODUKTU :
+ Balsam ekspresowo (natychmiastowo wręcz!) wchłania się w skórę, co jest bardzo wygodne i dla mnie najważniejsze w tego typu produktach,
+ Rewelacyjnie nawilża skórę,
+ Skóra jest nawilżona przez długi czas, nie wysusza się, pomimo czynników zewnętrznych,
+ Balsam wygładza skórę i delikatnie ujędrnia,
+ Jest łatwo dostępny,
+ W składzie posiada sporo odżywczych składników.


Podsumowując :  Balsam do ciała Eveline "Granat i figa" zdecydowanie warto wypróbować, szczególnie teraz - latem, gdy nasza skóra często i łatwo traci nawilżenie. Nadmierna ekspozycja na słońce i wiatr powoduje, że potrzebujemy tego typu kosmetyków dużo częściej. Balsam zapewni dobre nawilżenie, ukojenie oraz regenerację skóry, szczególnie po opalaniu lub po kąpielach w słonym morzu. Zapach balsamu jest słodki i nie do końca przypadł mi do gustu. Nie utrzymuje się jednak praktycznie wcale na skórze, także akurat ten fakt mnie cieszy. Być może Wam się spodoba, ja osobiście wolę zapachy kwiatowe, a te słodkie niekoniecznie. Kwestia indywidualna. Bardzo dużym atutem balsamu od Eveline jest natychmiastowe wchłanianie się - pozwala to zaoszczędzić sporo czasu. Z pewnością balsam ten znajdzie się w mojej wakacyjnej kosmetyczce. 

Dajcie znać czy znacie ten balsam do ciała? Zainteresował Was?

12 komentarzy:

  1. Wczoraj użyłam go po raz pierwszy i jestem zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eveline uwielbiam.
    Nie miałam jeszcze tego balsamu ale z pewnością przypadłby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie się na niego skuszę. Już dużo się o nim naczytałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go bardzo polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go w sklepie, bo bardzo przyciąga uwagę :) lubię balsamy Eveline i pewnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się naprawdę ciekawy! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam go jeszcze nigdzie dotąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny balsamik, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, dziękujemy za prezentację naszego balsamu. Cieszy nas wiadomość, że balsam znalazł miejsce w Twojej kosmetyczce. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...