czwartek, 7 lipca 2016

New Anna Cosmetics - Expert Hair Mask - Regeneracja - Nawilżenie - Objętość + Niespodzianka dla Was!

 New Anna Cosmetics - Expert Hair Mask - Regeneracja - Nawilżenie - Objętość 
- opinia o produkcie
+ Niespodzianka dla Was!


Maska do włosów Regeneracja - Nawilżenie - Objętość New Anna Cosmetics to kosmetyk polskiej produkcji zasługujący niewątpliwie na większą uwagę. Zamknięta w plastikowym słoiczku z pompką. Maska ma kolor cytrynowo - kremowy. Konsystencja lekko lejąca się, mimo tego nie spływa z włosów, ale w nie wnika i jest dosyć wydajna.


Pojemność : 300 ml  Maska występuje również w pojemności 500 ml oraz 1000 ml - co według mnie jest dużym plusem. Same możemy decydować, jaką pojemność wybrać. Jeśli maska się nie sprawdzi na naszych włosach, to też nie zostajemy z litrowym słojem, z którym nie wiadomo co zrobić.

Dostępność : www.annacosmetics.com.pl  
Drogeria Hebe


Co obiecuje producent? :
Maska do włosów Expert Hair Mask zapewnia włosom intensywną pielęgnację. Ma działanie nawilżające i regenerujące oraz wzmacnia włosy od cebulek, aż po same końce. Zawiera olej macadamia oraz olej lniany, a ponadto jej skład został wzbogacony gliceryną i prowitaminą B5. Dzięki tej masce włosy stają się miękkie i lśniące. Łatwo i przyjemnie się układają oraz są uniesione. 100% badanych potwierdziło działanie maski. Produkt testowany dermatologicznie.
Sposób użycia : Nanieść na wilgotne włosy, pozostawić na 10 minut, a następnie spłukać.



Skład :


W składzie widzimy olej macadamia i olej lniany. Dodatkowo gliceryna i pantenol (witamina B5). Skład dosyć krótki - nie przesadzony. 



PLUSY PRODUKTU :
+ Maska bardzo mocno wygładza włosy,
+ Rozprostowuje je,
+ Dodaje im ogromnego blasku,
+ Włosy lśnią, wyglądają zdrowo,
+ Są sypkie,
+ Miłe w dotyku,
+ Dobrze nawilżone.

Jakoś tak u mnie jest, że olej lniany moje włosy średnio tolerują i często reagują niedociążeniem. W przypadku tej maski też tak jest. Końcówki mam zawsze niedociążone i muszę odczekać kilka godzin, by włosy doszły do siebie.


Podsumowując : Maska Regeneracja - Nawilżenie - Objętość New Anna Cosmetics jest kosmetykiem bardzo fajnym do każdego typu włosów. Jej skład jest odżywczy, bogaty w emolienty pod postacią oleju macadamia i oleju lnianego a także lekkiego, przyjaznego silikonu oraz dwa humektanty (glicerynę i pantenol). Maska typowo emolientowo - humektantowa - nie zawiera protein. Kosmetyk  tani i wydajny. Myślę, że warto się nią zainteresować, zwłaszcza, że jest to polski produkt. Irytująca jest jednak pompka, która z założenia powinna ułatwiać sprawę, nie komplikować. Niestety często przycina się i ja osobiście nie mam cierpliwości by się z nią bawić. Odkręcam wieczko i ładuję maskę na włosy w ilości takiej, w jakiej potrzebuję :)


Mam dla Was niespodziankę. Jutro na blogu ruszy ROZDANIE Z NEW ANNA COSMETICS , gdzie będziecie mogły wygrać tą maskę w jeszcze większej pojemności, niż Wam pokazałam, a mianowicie 500 ml :) Serdecznie zapraszam jutro na blog. Będziecie mogły same wypróbować, jak u Was sprawdzi się New Anna Cosmetics - Expert Hair Mask.

Zainteresowała Was ta maska? Znacie kosmetyki tej firmy?

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne opakowanie. :) Ostatnio polubiłam kosmetyki tej marki, więc pewnie w przyszłości się skuszę i wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam. Włosy są silnie odbudowane i nawilżone, ale nie obciążone. Maska w korzystnej cenie.

      Usuń
  2. Ciekawy produkt, jednak go nie zniam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że warto się nią zainteresować. Czekam w takim razie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia że wprowadzili taką fajna maskę do swojej oferty

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej w maskach faktycznie lubi obciążać. Tu widać znaleźli dobry patent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nic nie miałam z ich oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten produkt :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten produkt :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe jakie dziwne opakowanie :)

    Ps. Nie widziałam jeszcze nigdzie tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skład idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. skusiłam się na nią i nie żałuję ;) bardzo dobrze nawilża i wygładza włosy. Do tego nadaje im przyjemny zapach. Dużo lepiej się po niej rozczesują. No i ta pompka - mistrzostwo świata. Aplikacja maski jest dzięki niej łatwa i przyjemna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...