piątek, 15 lipca 2016

Idealny pomysł na prezent - foto-obraz na płótnie z Mygiftdna.pl

Idealny pomysł na prezent - foto-obraz na płótnie 
z Mygiftdna.pl

 
Zastanawiacie się czasem nad prezentem dla bliskiej osoby i nie potraficie nic ciekawego wymyślić? Ja mam tak często, zwłaszcza, że z reguły pamiętam o urodzinach oraz innych okolicznościach bliskich mi osób i kończą mi się pomysły, a dublować prezentów nie lubię. Z pomocą w takich dylematach przychodzi strona  mygiftdna.pl , która zajmuje się personalizacją prezentów. 

Znajdziecie tutaj upominki niemal na każdą okazję. Pogrupowane pod kątem okoliczności, osoby, którą chcemy obdarować, kategorii prezentowych oraz samego charakteru upominku (śmieszny, praktyczny, wyjątkowy itp.) 


Na stronie My Gift DNA znajdziecie między innymi kubki, długopisy, elementy dekoracji wnętrz, pluszaki, kieliszki, breloczki, etui na telefony czy nawet notatniki - wszystko spersonalizowane. Najbardziej jednak, mnie osobiście urzekają dekoracje ścienne : gdzie znajdziemy wiele opcji wydruku foto - obrazu na płótnie, przerobionego według określonego stylu, który sobie wybierzemy.

Właśnie taki obraz na płótnie zamówiłam w My Gift DNA z racji rocznicy mojego ślubu :)  Chcę Wam napisać kilka słów odnośnie mojego obrazu, jak również sposobu zamawiania oraz realizacji mojego zamówienia.


Obraz na płótnie wybrałam spośród wielu stylów dostępnych na stronie. Ciężko było mi się zdecydować z powodu dużego wyboru. Ostatecznie wybrałam styl Dragon B&W  - czarno - biały portret stylizowany na troszkę starszy. Od zawsze bardzo lubię czarno - białą fotografię.


Co o stylu Dragon B&W przeczytamy na stronie MyGiftDNA ? :
Styl Dragan został zainspirowany zdjęciami Andrzeja Dragana. Mocny nacisk na światło na zdjęciu oraz jego podkreślenie to cechy charakterystyczne obrazu w tym stylu. Stylowy obraz Dragan to idealny prezent dla fanów fotografii. Wręczając ten obraz bliskiej Ci osobie sprawisz, że poczuje się jakby to właśnie jej Andrzej Dragan wykonał zdjęcie. Jest to podarunek jedyny w swoim rodzaju!

Stylowy portret to wyjątkowy obraz, który wykonamy z Twojego zdjęcia. Nasz grafik wykona dla ciebie profesjonalny projekt. Zaakceptowany przez Ciebie projekt nadrukowany jest na płótnie, a następnie naciągnięty na wewnętrzną drewnianą ramę tzw. blejtram. Taki unikatowy obraz na płótnie będzie wspaniałym prezentem.


Czas realizacji :
Wykonanie obrazu na płótnie składa się z kilku etapów. W ciągu paru godzin, maksymalnie 1 dnia roboczego nasz grafik prześle ci propozycję projektu. Następnie oczekujemy, aż go zaakceptujesz i będziemy mogli rozpocząć jego druk. Czas wykonania gotowego obrazu to 1-2 dni robocze. Po dostarczeniu przez kuriera możesz obraz od razu wręczyć bliskiej osobie, albo zawiesić na ścianie.


Mój obraz wykonany jest perfekcyjnie. Zdjęcia nie oddają jego uroku, ponieważ mam problem w fotografowaniu tak dużych gabarytów. Zarówno przeróbka graficzna zdjęcia jest dobra, jak i sam wydruk na płótnie wykonano idealnie. Płótno jest dosyć grube, porządnie obite na drewnianej ramie. Tusz użyty podczas druku został porządnie zabezpieczony, ponieważ nie zmienia swojej formy podczas kontaktu z palcami : nie robią się żadne niechciane, nieestetyczne ślady. Zawieszki wykonane są solidnie i trwale. Obraz wygląda 100% profesjonalnie, jest rewelacyjny. 


Realizacja zamówienia również była ekspresowa. Wysłałam moje zdjęcie, po kilku godzinkach otrzymałam projekt, zaakceptowałam i za dwa dni gotowy obraz był już u mnie. Zapakowany bardzo dokładnie i bezpiecznie w kartonowe pudełko oraz dodatkowo zabezpieczony gąbką ochronną. 


Szczerze polecam Wam sklep My Gift DNA - profesjonalizm w każdym calu i indywidualne podejście do klienta, przy czym znaleźć tam można naprawdę wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju prezenty dla każdego i na każdą okazję. Macie gwarancję, że wasz prezent będzie jedyny w swoim rodzaju a przy okazji bardzo starannie i perfekcyjnie wykonany. Zajrzycie również na stronę facebookową sklepu My Gift Dna gdzie znajdziecie sporo prezentowych inspiracji.

 Dajcie znać czy znacie MyGiftDNA? 
                                Jak Wam się podoba pomysł na prezent w formie foto-obrazu na płótnie?

13 komentarzy:

  1. Wspaniale jest dostać taki prezent. Cudne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny!
    super pomysł i jakie z Was gołąbki ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten obraz, świetna pamiątka :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij także dziś w linki w najnowszym poście. Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja taki obraz, zdjęcie na płótnie podarowałam kiedyś chłopakowi w prezencie

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie prezenty to świetna sprawa !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo :) Chętnie zamówiłabym sobie coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrzebuję czegoś na prezent dla rodziców i teściów na weselu i właśnie rozważamy wspólne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście elegancki prezent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki foto obraz to świetna pamiątka :) I jakie piękne Wasze zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...