czwartek, 28 lipca 2016

Modowy szał na kolorowe pompony - Moda na lato 2016 w sklepie SheIn

Modowy szał na kolorowe pompony 
- Moda na lato 2016 w sklepie SheIn

Pierwsze kolorowe pompony zauważyłam na letnich sandałach, inspirowanych marką Alameda Turquesa. To portugalska firma, która owe buty wykonuje ręcznie. Koszt jednej pary to około 1000 zł. Nie wszystkich jednak stać, by kupować buty o tak kuriozalnej cenie, stąd też na modowym rynku szybko pojawiły się tańsze odpowiedniki. Kolorowe pompony wdarły się do sklepów odzieżowych pełną parą i już nie tylko znajdziemy je na sandałkach, ale także na wszystkim co możliwe :) Jestem ciekawa czy Wam się podoba ten trend? 

Kolorowy pomponik to zdecydowanie symbol tego lata i coś, co wyróżnia tegoroczne wakacje. Najwięcej "pomponiastych" ubrań znajdziecie w sklepie SheIn. Nigdzie indziej nie nie ma aż tak dużego wyboru.

Co myślicie o kolorowych pomponikach? 
Podoba Wam się ten trend?

11 komentarzy:

  1. Takie kolorowe pomponiki podobają mi się jedynie w zestawieniu z czarnymi lub białymi ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś z kolorowymi akcentami ;)
    Poklikane wszystko ^^

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kostium wygląda całkiem przyzwoicie, nawet z tymi pomponami. Poklikane :).

    OdpowiedzUsuń
  4. pompony to jednak nie dla mnie, sama jestem jak pulchny pompon

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ale ubrałabym tylko na wyjście na plażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dla mnie rzeczy z takimi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, pomponiki to zdecydowany hit tego lata! Muszę sobie kupić takie świetne sandałki *o*

    https://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś tak te pomponiki nie przemawiają do mnie :) Jeszcze jako przywieszka do torebki czy kluczy ok ale tak w butach, czy wisior nie koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tak bardzo nie oczarował ten dodatek :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś do mnie takie dyndające pomponiki nie przemawiają :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...