sobota, 23 lipca 2016

NovaClear - Acne Spot Treatment Punktowy preparat na zmiany trądzikowe

 NovaClear - Acne Spot Treatment Punktowy preparat na zmiany trądzikowe 
- opinia o produkcie


Zawsze ciekawiły mnie tego typu kosmetyki. Widząc reklamy preparatów punktowych ma się wrażenie, że działają natychmiastowo i problem na naszej cerze znika w moment. Dzisiaj przedstawię Wam preparat punktowy na zmiany trądzikowe  NovaClear - Acne Spot Treatment. Z tej serii miałam już przyjemność testować płyn do mycia twarzy oraz maskę oczyszczającą. Oba kosmetyki bardzo dobrze się u mnie spisują. Czy tym razem też tak jest?
Preparat punktowy zamknięty jest w małej, miękkiej, plastikowej tubce. Dodatkowo zabezpieczony jest także kartonikiem. Preparat jest bezbarwny i ma postać żelu oraz lekko klejącą konsystencję. Nie posiada również zapachu.


Cena : 20 zł
Pojemność : 10 ml
Dostępność : www.diagnosis.pl


Co obiecuje producent? :
Preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych. Odpowiednio dobrane w Acne Spot Treatment składniki działają osuszająco, złuszczająco i oczyszczająco. Kwas salicylowy (2%) działa antybakteryjnie i keratolitycznie, złuszcza delikatnie obumarły naskórek odblokowując pory. Obecny w preparacie Inflacin skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze. Acne Spot Treatment ma formę bezbarwnego żelu, po zastosowaniu nie zostawia śladów. Makijaż można wykonywać bezpośrednio po wyschnięciu preparatu.


Skład :
Aqua, Glycerin, Ammonium Acryloyldimethyl­taurate/VP Copolymer, Salicylic Acid, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Aloe barbadensis Leaf Extract, Ethylhexyl­glycerin, Hexylene Glycol, Diisopropyl Adipate, Chamomilla recutita Flower Extract, PEG-12 Glyceryl Distearate, PEG-23 Glyceryl Distearate, Retinyl Palmitate, Mannitol, Lactic Acid, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Sphingolipids.

W składzie znajdziemy między innymi kwas salicylowy oraz sok z aloesu i ekstrakt z rumianku.


Moja opinia o produkcie :
Preparat punktowy NovaClear - Acne Spot Treatment nanosimy tylko i wyłącznie na zmianę trądzikową na naszej cerze. Pozostawiamy do wchłonięcia. Dosyć długo to trwa. Największym jednak minusem jest to, że tubka kosmetyku jest stanowczo za miękka i podczas aplikacji wydobywa się jednorazowo zbyt dużo żelu. Znacznie wpływa to na zmniejszenie wydajności. Przechodząc do działania : preparat pomaga zaleczyć zmiany trądzikowe, wysusza je i przyspiesza ich gojenie oraz regenerację naskórka. Dzieje się to jednak nie od razu, ale po kilku, konkretnych i systematycznych aplikacjach (około 3 dni).
Preparat działa antybakteryjnie, łagodzi stan zapalny, delikatnie pomaga uporać się ze zmianami trądzikowymi na skórze. Według mnie jednak sam preparat nie wyeliminuje problemu niedoskonałości. W walce z trądzikiem trzeba wspomagać się dodatkowymi kosmetykami do tego przeznaczonymi.


Znacie ten produkt? Zainteresował Was?
Stosujecie tego typu kosmetyki?



Zapraszam Was także na konkurs, 
który odbywa się na fanpage'u bloga :

 Włosy muszą być długie - Konkus na facebooku
 

7 komentarzy:

  1. Fajnie że wcześniejsze produkty się u ciebie sprawdziły.. Widać że ten kosmetyk też działa no ale jednak tak jak piszesz nie dzieje się to od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jako tako problemu z trądzikiem na szczęście nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami trzeba poprostu zaczekać aż kosmetyk zacznie przynosić efekty :) Podoba mi się że działa antybakteryjne oraz Łagodzi stany zapalne.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze go polecic koleżanki córce ,która ma problemy trądzikowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam inny kosmetyk z tej serii i bardzo mi się podoba jego działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na szczęście nie mam już żadnych problemów z wypryskami, bardziej z suchą skórą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie preparaty goszczą u mnie stale.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...