wtorek, 26 lipca 2016

Nowości ubraniowe z Bonprix oraz AmiClubWear

Nowości ubraniowe z Bonprix oraz AmiClubWear

Kto nie kocha szpilek? Inaczej... jaka kobieta nie kocha szpilek? :) Te buty są cudowne i zawsze wyglądają dobrze, założone niemal do wszystkiego. Te, które Wam dzisiaj pokażę to szpilki z Amiclubwear i są to moje najwygodniejsze szpilki, jakie miałam w życiu. Bardzo dobrze wyprofilowane, nie za wysokie, mięciutkie a przy tym ich kolor jest tradycyjny i pasują na każdą okazję. Dodatkiem są błyszczące, brokatowe drobinki na ich przodzie.  Do pięknych szpilek ubrałam piękną, czarną eko-skórkę z Bonprix. W kurtce również zakochałam się od pierwszego wejrzenia.

Od dłuższego czasu szukałam idealnej, czarnej ramoneski. Znalazłam w Bonprix! Wszystkie wcześniejsze kurtki, które wpadały do mojej szafy, były błyszczące i śliskie, choć na stronach sklepu tak nie wyglądały. Z czasem irytowało mnie to bardzo. Szukałam matowej, miękkiej kurteczki. Ta z Bonprix jest pod tym względem perfekcyjna. Dodatkowo posiada obszerny, wełniany kołnierz, który można nosić zapięty pod szyję, lub rozłożony na ramionach. Fajnie się to prezentuje i myślę, że patent ten sprawdzi się jesienią, bo będzie w niej ciepło. Kurtka jest identyczna jak na stronie sklepu. Koniecznie zobaczcie inne kurtki Bonprix - może coś wpadnie Wam w oko? Szczerze polecam, warto - jakość pierwsza klasa.

Zestawienie bardzo codzienne, zwyczajne, ponieważ na co dzień też można ubrać szpilki :)


Kurtkę połączyłam także z ostatnią rzeczą z mojego zamówienia z Bonprix  - różową bluzą z kapturem. Bluza jest bardzo dobra jakościowo. Pod spodem posiada lekkiego misia. Jej kolor szczególnie mi się podoba : jasny, cukierkowy róż. Fajnie komponuje się z jeansami. W tym modelu jest sporo innych kolorów, jeśli nie lubicie różowego :D Sprawdźcie inne Bluzy Bonprix. 


Poniżej więcej zdjęć bluzy w troszkę innym zestawieniu. Do całości założyłam kremowe sandały na słupku z AmiClubWear. Kolejny raz jestem zaskoczona wygodą butów z tego sklepu. Obcas jest stabilny, a wnętrze buta miękkie i przyjemne.



Szpilki AmiClubWear : KLIK
Kurtka Bonprix : KLIK 
Bluza z nadrukiem Bonprix : KLIK
Sandały na słupku AmiClubWear : KLIK


 Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

22 komentarze:

  1. Fajne buciki
    mozesz poklikac u mnie ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się obie stylizacje, a najbardziej połączenie sportowej bluzy z butami na obcasie.
    J osobiście kocham szpilki i wszelkie obcasy, ale niestety nie mogę ich nosić :(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sandałki na pewno są wygodne ? Wygląd stopy mi się w nich nie podoba ale za to torbka z moschino <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciuszki :) Chyba najbardziej spodobała mi się kurtka, choć szpilki też uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna kurtka, bardzo podobają mi się te czarne szpileczki i beżowe sandałki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam tez u nich zamawiam a jak widze katalog to bym połowę ubrań chciała....;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpileczki robią wrażenie, cudnowne są :)
    Linki poklikane , Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te drugie buciki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy :)) pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pierwszy zestaw :) A ja nie umiem na obcasach chodzić :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne buty! <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te czarne buciki są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne te sandałki, ale chyba trochę za ciasne na szerokość?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka rzeczywiście fajnie się prezentuje, ale mój wzrok przykuła torebka MK <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...