niedziela, 31 lipca 2016

Nowości z BornPrettyStore. Przegląd letnich kompletów i kombinezonów w Wholesalebuing

Nowości z BornPrettyStore.
Przegląd letnich kompletów i kombinezonów w Wholesalebuing

Moje kolejne zamówienie ze sklepu BornPrettyStore to dwa, całkiem porządne futerały na okulary, dwie pary kolczyków oraz atrapa kolczyka do nosa. Tą ostatnią wzięłam w zasadzie tak z ciekawości, żeby zobaczyć jak będę wyglądać. Nie planuję nosić czegoś takiego :)

Różowe etui na okulary dostępne jest TUTAJ.


Czarne etui na okulary dostępne jest TUTAJ.

Kolczyki jak zawsze są bardzo ładne, taniutkie i nie uczulają mnie. Nie zawierają niklu i mogę spokojnie nosić je przez długi czas. 

Zielone kolczyki dostępne są TUTAJ.



Różowe kolczyki dostępne są TUTAJ.


Atrapa kolczyka do nosa dostępna jest TUTAJ.


Tak kolczyki wyglądają na mnie (wybaczcie jakość zdjęć - telefon)


Zamawiając w Born Pretty Store przesyłka zawsze jest darmowa, 
więc nie musicie się martwić o dodatkowe koszty.
Wpisując przy swoim zamówieniu kod z mojego bloga  

EWET10  

dostaniecie każdorazowo rabat - 10% na wszystkie nie objęte promocjami przedmioty z działu Włosy i Biżuteria.

----------------------------------------------------------------------------

Lato w pełni. Dzisiaj oficjalnie zaczęłam 5 tygodniowy urlop :) Może wreszcie znajdę czas na cokolwiek, bo ostatnio uciekał mi on dosłownie przez palce. Oby tylko pogoda dopisywała. 
Przeglądałam ofertę sklepu Wholesalebuying i chciałam pokazać Wam kilka ciekawych, letnich kombinezonów. Zobaczcie, może coś wpadnie Wam w oko. W Wholesalebuing jest całe mnóstwo tego typu ubrań. Całą ofertę zobaczycie tutaj.

1. Pomarańczowy : KLIK
2. Czarny : KLIK
3. W paski : KLIK


4. We wzorki : KLIK
5. Czarno - biały : KLIK
6. Czerwony : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się czarno-biały kombinezon, idealny na plaże jak również imprezę :)
    www.ibejhlojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowe etui jest ogromnie urocze, uwielbiam rzeczy z bps! ♥ Śliczny jest ten czarno-biały kombinezon, poklikałam w linki!:)

    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna biżuteria, nie jestem fanką kolczyków w nosie mimo, ze sama kiedyś miałam w liceum

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon w paski cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolczyki! ;-)
    zapraszam do mnie: http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nowości, a rzeczy z Wholesalebuying są naprawdę ciekawe :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nowości :) Rzeczy z Wholesalebuying również wpadły mi w oko :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sroka jestem, także na widok biżuterii aż mi się oczy zaświeciły :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...