wtorek, 12 lipca 2016

Nowości z Romwe i SheIn - część druga

Nowości z Romwe i SheIn - część druga

Wczoraj pokazywałam Wam nowo zamówione rzeczy ze sklepów SheIn i Romwe. Dzisiaj chcę pokazać Wam resztę nowości. Z SheIn pochodzi bluzka w granatowo - białą kratkę. Bluzka jest dobra gatunkowo a jej materiał jest typowy dla koszul - nie rozciąga się.
Z Romwe zamówiłam siwy komplet : t-shirt i spodenki. Niestety zasugerowałam się tabelką z wymiarami, a do końca nie była dobrze opisana. Komplet okazał się mały. Zdecydowanie lepiej wyglądałby w większym rozmiarze. Musiałam zatem się z nim pożegnać. Szkoda, bo był bardzo fajny : bawełniany, fajny na lato. Może pomyślę nad większym. Zdecydowanie szorty muszą być mniej obcisłe a bluzka dłuższa. Niestety daleko mi do filigranowych kobiet a sam mój wzrost robi swoje :( Eh, fajnie mają chudzielce - wszystko wygląda na nich ładnie.

Bluzka w kratkę : KLIK
Szary komplet : KLIK


Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

19 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia :) poklikane!
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Krata oraz szary komplet świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten szary komplet :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :D

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  5. Szary komplet przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka w kratę jest super, siwy komplecik też ale wolałabym aby koszulka była dłuższa. swojego brzucha nie odsłaniam bo raczej nie mam się czym chwalić :/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie miałam pisać, ze chyba bardzo schudłaś. Bardzo zgrabnie wyglądasz. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    koszula i żakiecik cudowny zestaw kolorystyczny :) Kliknięte, klikniesz też u mnie kochana?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Szary komplet jest mega :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy wpis ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.fafashion.pl - strona naszego sklepu KLIK

    http://web.facebook.com/Fafashion-951616621560560/ - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: minus10

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy
    www.fafashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten szary komplet :) W wersji białej tez mi się podoba :) A ja ostatnio zamówiłam wszystko za duże i jak tylko napiszę recenzję ciuszki powędrują do mojej mamy i bratowej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się szary komplet z różowym sweterkiem. Nie martw się, i tak dobrze wyglądasz w tych ubraniach :) Obserwuję.
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi także podoba się ten szary komplet :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny komplet! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szary komplecik bardzo ładnie na Tobie wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...