wtorek, 19 lipca 2016

Właściwości i zastosowanie Oleju z Nasion Marchwi - czyli olej, który musisz mieć przy sobie latem

 Właściwości i zastosowanie Oleju z Nasion Marchwi
 - czyli olej, który musisz mieć przy sobie latem


Olej z nasion marchwi ma wiele zastosowań. Głównym jednak, jest wspomaganie opalania i ochrona przed promieniami słonecznymi. Olej z nasion marchwi, który stosuję pochodzi z BioOleo Cosmetics. Zamknięty jest w szklanej buteleczce z pipetką. Bardzo gustownie prezentuje się na toaletce. Olej ma kolor jasno pomarańczowy a użyty w nadmiernej ilości może zabarwić skórę lub ubranie. Stąd też, jeśli zdecydujecie się na używanie tego oleju, musicie uważać z ilością aplikacji.


Cena : 16 zł
Pojemność : 50 ml
Dostępność :
biooleo.pl


Co obiecuje producent? :
Olej o intensywnej pomarańczowej barwie powstaje w procesie tłoczenia na zimno nasion marchwi. Niezwykle bogaty w beta-karoten, kwasy tłuszczowe w tym stearynowy, linolowy i palmitynowy. Zawiera również 5 witamin A, B, C, E i F. Z dodatkiem oleju avocado doskonale nawilża, odmładza i regeneruje skórę. Dzięki swoim właściwością rewitalizującym i kojącym nadaje się do skóry po intensywnym opalaniu zwłaszcza z dodatkiem oleju macadamia. Olej z nasion marchwi jako surowiec w 100% naturalny kosmetyczny przeznaczony jest do masaży do skóry wysuszonej, dojrzałej i spękanej.


Jak używam oleju marchwiowego? :

1. Pielęgnacja twarzy - Olej z nasion marchwi bardzo dobrze nawilża i uelastycznia cerę. Szybko się wchłania, nie tworzy filmu, nie zapycha również porów. Przyspiesza gojenie się niedoskonałości i podrażnień. Posiada filtr UV i ma duże działanie ochronne jeśli chodzi o promieniowanie słoneczne. Dodatkowo poprawia koloryt skóry, wpływa na jej ładny, równy odcień, dodaje blasku. Zmieszany na przykład z olejem arganowym lub migdałowym tworzy olejowe serum działające jak lekki, naturalny samoopalacz.

2. Pielęgnacja ciała - Olej stosowany podczas opalania wpływa na ładniejszy kolor opalenizny oraz chroni przed złym wpływem promieniowania słonecznego.

3. Pielęgnacja włosów - Moje włosy bardzo dobrze tolerują ten olej. Po naolejowaniu nim stają się  sypkie, pogrubione i błyszczące a końcówki praktycznie się nie wysuszają. Olej nie jest tłusty. W łatwy sposób można go domyć.


Podsumowując : Olej z nasion marchwi ma wiele zastosowań. Szczególnie polecam Wam go podczas lata - o tej porze roku jest naprawdę fajną alternatywą dla samoopalaczy a przede wszystkim jest naturalnym produktem. Olej z nasion marchwi zawiera w sobie wiele witamin, szczególnie witaminę A. Jest naturalnym antyoksydantem. Działa przeciwstarzeniowo oraz przeciwzmarszczkowo. Szczególnie polecany jest do skóry suchej, często też tej podrażnionej opalaniem - przynosi ulgę, przyspiesza regenerację skóry. Chroni nie tylko przed niezdrowym promieniowaniem słonecznym ale także ma działanie przeciwnowotworowe - chroni przed rakiem skóry.


Dajcie znać czy znacie olej marchwiowy? 
Zainteresował Was?

22 komentarze:

  1. O oleju z marchwi chyba jeszcze nie słyszałam. Gdyby nie to, że lubię swoją bladą cerę to spróbowałabym zastosować go na twarz, jednak mam obawy przed tym, że mnie zafarbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonałaś mnie tym wpisem! Muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam styczności z tym olejem, ale już wiem że warto mieć go pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zamówilam ten olej tylko z etja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat oleju z marchwii nigdy nie miałam, kiedyś muszę się skusić. Na razie zachwycam się marulą - dosłownie wyczyścił mi cienie spod oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas zbieram się, by kupić sobie ten olej, bo jestem dość bladą osobą i mógłby mi pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbowałabym go na włosy

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo fajnie, nie znałam go. Dla mnie numerem jeden na lato jest olej z pestek malin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy go kochają:) Na skóre niestety staram się nie nakładać bo nie lubię być tak ,,opalona":)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oleje w każdą porę roku :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz go widzę, ale wydaje się być dobrym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego olejku ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję się zainteresowana tym kosmetykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na olej marchwiowy skusiłam się rok temu :) Niestety brudził ciuszki :/

    OdpowiedzUsuń
  15. super, jak na razie miałam tylko marchewkowy krem z fitomedu, lubię oleje tej marki

    OdpowiedzUsuń
  16. kilka lat temu nałogowo piłam sok z marchewki i go przedawkowałam :-D krew z nosa lała mi się niemal codziennie.. mam szlaban ma witaminę A ale w wersji olejku jeszcze nie słyszałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałam że taki olej istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same dobroczynne właściwości, muszę go mieć!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie kupiłam olej z pestek malin, który również jest naturalnym filtrem UV. Zobaczymy jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, a to mnie zdziwiłaś! Nigdy nie słyszałam o takim oleju

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...